Владислав
Аналітик
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 28 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13806388/
Work experience
Team lead
from 06.2022 to 05.2025
(2 years 11 months)
NDA, Удаленно (IT)
Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.
- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.
- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.
- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.
- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.
- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.
- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.
- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків
CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom / Creatio
Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel
Системи управління знаннями: Confluence
Трекери завдань: Jira
Support manager
from 03.2021 to 05.2022
(1 year 2 months)
BotHelp, Удаленно (IT)
Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest
Аналитик
from 01.2017 to 04.2019
(2 years 3 months)
Iceberg, Удаленно (IT)
- Аналіз спортивних матчів (Гол, пас, тощо)
- Робота в унікальному Софті для трекування дій гравців
- Складання звітності
- Кодинг і поліпшення зв'язку спортивних матчів
Knowledge and skills
- MS Office Picture Manager
- Express
- Створення чат-ботів
- Ведення онлайн-чатів
- Пунктуальність
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Швидкий набір тексту
- Jira
- Slack
- Ведення CRM
- Управление командой
- Creatio
- MS Excel
- Project management
- Репутація
More resumes of this candidate
- PRO
Considering positions: Team Lead, Team Lead Support, Руководитель отдела, 3 more positions
Kyiv
Higher education · Full-time
- Team Lead, NDA, 2 years 10 months
- Support manager, BotHelp, 1 year 2 months
- PRO
Remote
Higher education · Full-time
- Customer support, PAGA GAMES, 2 years 9 months
- Customer support, BotHelp, 1 year 2 months
- PRO
Considering positions: QC specialist, Тим лід, Менеджер з якості
Remote
Higher education · Full-time
- Quality control of support, NDA, 3 years
- Customer support, BotHelp, 1 year 2 months
Similar candidates
-
Аналітик
Remote -
Data analyst
Remote -
Аналітик
Remote, Lviv -
Аналітик
Remote, Lviv -
Аналітик (автоматизація звітності)
70000 UAH, Remote, Kyiv -
Analyst
Remote