Ukraine's #1 job site
- File
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/13827643/
Керівник кол-центру
- Considering positions:
- Керівник кол-центру, Супервайзер кол-центру, Team lead
- City:
- Kyiv
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Uploaded file
Quick view
version
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Резюме
ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Сергій Гудименко
Адреса Київ
Номер телефону [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Email [open contact info ](look above in the "contact info" section)
Дата народження 01-10-1994
Місце народження Київ
Стать Чоловіча
Національність Українець
Сімейний стан Не одружений
Посвідчення водія Присутнє
ПРОФІЛЬ
Маю здібності до аналітичного мислення, роботою з великими масивами даних, цілеспрямований, стресостійкий,
вміння працювати з людьми та знаходити до них підхід за допомогою різнихстилів зворотніх зв'язків, здатнійсть
виконувати нетривіальні завдання.
ДОСВІД РОБОТИ
жовт. 2017 - лип. 2020 Call Center Operator
ТОВ "Уклон", Київ
лип. 2020 - черв. 2021 Менеджер у сфері надання інформації відділу інформаційної підтримки
ТОВ "Уклон", Київ
черв. 2021 - вер. 2023 Information Support Supervisor Senior
ТОВ "Уклон", Київ
Після 3,5 років досвіду роботи у сфері надання інформаційних послуг був підвищенний
до посади супервайзера контакт центру. Слідкував за якістю надання інформації агентів
та надавав поради по покращенню метрик якості та кількості оброблених контактів.
Опрацьовував багато інформації які оброблювали агенти за допомогою різних каналів
зв'язку, таких як чат-бот, дзвінки та тікети внутрішньої CRM системи.
жовт. 2023 - теп. час Еxpansion Customer Experience Specialist Senior
ТОВ "Уклон", Київ
Після розвитку компанії Уклон на зовнішні ринки (Азербайжан, Узбекистан) був
підвищений до спеціаліста castomer care expansion, здобув досвід спілкування з
іноземними представниками. Відслідковую та допомагаю досягати метрик: швидкісних,
якісних та кількісних, таких як SLA, CSAT, Contact rate. Є вміння по створенню
динамічного графіка для агентів, що дозволяє досягати поставлених цілей перед
компанією та якісно використовувати робочий час співробітників. Маю досвід по участі в
статегічному плануванні показників NPS, показників Customer care по формату А3.
За допомогою посади здобув навички керування великою командою дистанційним
форматом.
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
вер. 2012 - трав. 2016 Бакалавр
Університет державної фіскальної служби України, Ірпінь
Спеціальність "Економічна кібернетика"
вер. 2016 - лют. 2018 Магістр
Університет державної фіскальної служби України, Ірпінь
Спеціальність "Економічна кібернетика"
ІНТЕРЕСИ
Автомобілі, перегляд футболу, автобіографічна література
НАВИЧКИ
Microsoft Oficce Добре
Tableau service Середній рівень
Jira Середній рівень
Miro Добре
Confluence Добре
ОСОБИСТІ ДАНІ
Ім'я Сергій Гудименко
Адреса Київ
Номер телефону [
Email [
Дата народження 01-10-1994
Місце народження Київ
Стать Чоловіча
Національність Українець
Сімейний стан Не одружений
Посвідчення водія Присутнє
ПРОФІЛЬ
Маю здібності до аналітичного мислення, роботою з великими масивами даних, цілеспрямований, стресостійкий,
вміння працювати з людьми та знаходити до них підхід за допомогою різнихстилів зворотніх зв'язків, здатнійсть
виконувати нетривіальні завдання.
ДОСВІД РОБОТИ
жовт. 2017 - лип. 2020 Call Center Operator
ТОВ "Уклон", Київ
лип. 2020 - черв. 2021 Менеджер у сфері надання інформації відділу інформаційної підтримки
ТОВ "Уклон", Київ
черв. 2021 - вер. 2023 Information Support Supervisor Senior
ТОВ "Уклон", Київ
Після 3,5 років досвіду роботи у сфері надання інформаційних послуг був підвищенний
до посади супервайзера контакт центру. Слідкував за якістю надання інформації агентів
та надавав поради по покращенню метрик якості та кількості оброблених контактів.
Опрацьовував багато інформації які оброблювали агенти за допомогою різних каналів
зв'язку, таких як чат-бот, дзвінки та тікети внутрішньої CRM системи.
жовт. 2023 - теп. час Еxpansion Customer Experience Specialist Senior
ТОВ "Уклон", Київ
Після розвитку компанії Уклон на зовнішні ринки (Азербайжан, Узбекистан) був
підвищений до спеціаліста castomer care expansion, здобув досвід спілкування з
іноземними представниками. Відслідковую та допомагаю досягати метрик: швидкісних,
якісних та кількісних, таких як SLA, CSAT, Contact rate. Є вміння по створенню
динамічного графіка для агентів, що дозволяє досягати поставлених цілей перед
компанією та якісно використовувати робочий час співробітників. Маю досвід по участі в
статегічному плануванні показників NPS, показників Customer care по формату А3.
За допомогою посади здобув навички керування великою командою дистанційним
форматом.
ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЇ
вер. 2012 - трав. 2016 Бакалавр
Університет державної фіскальної служби України, Ірпінь
Спеціальність "Економічна кібернетика"
вер. 2016 - лют. 2018 Магістр
Університет державної фіскальної служби України, Ірпінь
Спеціальність "Економічна кібернетика"
ІНТЕРЕСИ
Автомобілі, перегляд футболу, автобіографічна література
НАВИЧКИ
Microsoft Oficce Добре
Tableau service Середній рівень
Jira Середній рівень
Miro Добре
Confluence Добре
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Керівник контакт-центру
70000 UAH, Kyiv -
Керівник контакт-центру (клієнтський досвід)
Kyiv, Vyshneve (Kyiv Region), Remote -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 UAH, Kyiv -
Керівник кол-центру
Kyiv, Lviv, Odesa -
Заступник керівника
80000 UAH, Kyiv, Kropyvnytskyi -
Керівник call-центру
65000 UAH, Kyiv