- PRO
Тетяна
Оператор call-центру
- Considering positions:
- Оператор call-центру, Оператор з оформлення заявок, Direct менеджер
- Employment type:
- part-time
- Age:
- 28 years
- City:
- Ivano-Frankivsk
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13834345/
Work experience
Офіс-менеджер
from 06.2019 to 02.2021
(1 year 8 months)
Промдизайн (Будівельна промисловість, деревообробка)
Education
УКД
Економічний, Фінанси та кредит, Івано-Франківськ
Unfinished higher, from 2014 to 2018 (4 years)
Knowledge and skills
- Користувач ПК
Additional information
Ціль
Отримати стабільну вечірню віддалену зайнятість, де можу реалізувати свій досвід у комунікаціях, роботі з клієнтами та адміністративній підтримці.
Досвід роботи:
Менеджер з надання товару в розстрочку / спеціаліст з кредитування (банк та мікрозайми):
-Консультування клієнтів у магазині побутової техніки щодо умов кредитування, розстрочок та фінансових послуг
-Оформлення кредитів на місці: перевірка документів, внесення даних у систему, супровід клієнта до підписання договору
-Робота з банківським програмним забезпеченням, ведення внутрішньої звітності
-Виконання планових показників продажу фінансових продуктів
-Надання швидких позик у відділенні мікрофінансової установи: розгляд заявок, оцінка платоспроможності, оформлення договорів
Оператор кол-центру (банківська сфера):
-Обробка вхідних заявок на кредитні картки, залишених клієнтами через сайт банку
-Телефонні консультації щодо умов користування карткою, кредитного ліміту, термінів та переваг продукту
-Підтвердження даних клієнта, передача заявки в подальшу обробку або на відправку картки
-Робота з CRM-системою та банківськими базами даних
-Дотримання стандартів обслуговування та виконання KPI
Асистент рекрутера:
-Пошук кандидатів, ведення бази
-Первинні співбесіди, листування, супровід
-Високий рівень організованості
Навички:
-Впевнений користувач ПК, Google-документи, Excel,
-Комунікабельність, вміння слухати, грамотна мова
-Швидка адаптація та навчання новому
-Стресостійкість, відповідальність, пунктуальність
Додатково:
З понеділка по п’ятницю маю вільні 3-4 години, так як працюю на основній роботі, субота- неділя можу більше часу працювати
Розглядаю віддалену роботу у сфері підтримки клієнтів, адміністрування, нескладної рутинної роботи з ПК або пропонуйте свої варіанти, можете їх скидати мені на viber [
Готова пройти навчання
Similar candidates
-
Консультант на телефон
Ivano-Frankivsk -
Оператор call-центру
Ivano-Frankivsk -
Оператор call-центру
Ivano-Frankivsk -
Оператор call-центру
Ivano-Frankivsk, Kyiv, Kharkiv -
Оператор call-центра
Ivano-Frankivsk -
Оператор call-центра
Ivano-Frankivsk