• PRO

Тетяна

Оператор call-центру

Considering positions:
Оператор call-центру, Оператор з оформлення заявок, Direct менеджер
Employment type:
part-time
Age:
28 years
City:
Ivano-Frankivsk

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Офіс-менеджер

from 06.2019 to 02.2021 (1 year 8 months)
Промдизайн (Будівельна промисловість, деревообробка)

Education

УКД

Економічний, Фінанси та кредит, Івано-Франківськ
Unfinished higher, from 2014 to 2018 (4 years)

Knowledge and skills

  • Користувач ПК

Additional information

Ціль
Отримати стабільну вечірню віддалену зайнятість, де можу реалізувати свій досвід у комунікаціях, роботі з клієнтами та адміністративній підтримці.

Досвід роботи:

Менеджер з надання товару в розстрочку / спеціаліст з кредитування (банк та мікрозайми):

-Консультування клієнтів у магазині побутової техніки щодо умов кредитування, розстрочок та фінансових послуг
-Оформлення кредитів на місці: перевірка документів, внесення даних у систему, супровід клієнта до підписання договору
-Робота з банківським програмним забезпеченням, ведення внутрішньої звітності
-Виконання планових показників продажу фінансових продуктів
-Надання швидких позик у відділенні мікрофінансової установи: розгляд заявок, оцінка платоспроможності, оформлення договорів


Оператор кол-центру (банківська сфера):

-Обробка вхідних заявок на кредитні картки, залишених клієнтами через сайт банку
-Телефонні консультації щодо умов користування карткою, кредитного ліміту, термінів та переваг продукту
-Підтвердження даних клієнта, передача заявки в подальшу обробку або на відправку картки
-Робота з CRM-системою та банківськими базами даних
-Дотримання стандартів обслуговування та виконання KPI


Асистент рекрутера:

-Пошук кандидатів, ведення бази
-Первинні співбесіди, листування, супровід
-Високий рівень організованості

Навички:

-Впевнений користувач ПК, Google-документи, Excel,
-Комунікабельність, вміння слухати, грамотна мова
-Швидка адаптація та навчання новому
-Стресостійкість, відповідальність, пунктуальність

Додатково:

З понеділка по п’ятницю маю вільні 3-4 години, так як працюю на основній роботі, субота- неділя можу більше часу працювати

Розглядаю віддалену роботу у сфері підтримки клієнтів, адміністрування, нескладної рутинної роботи з ПК або пропонуйте свої варіанти, можете їх скидати мені на viber [open contact info](look above in the "contact info" section)

Готова пройти навчання

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: