- File
Надія
Економіст
- Considering positions:
- Економіст, Фінансовий директор
- Age:
- 42 years
- City of residence:
- Chernivtsi
- Ready to work:
- Chernivtsi, Kamianets-Podilskyi, Remote
Contact information
The job seeker has entered a email and LinkedIn.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/13834816/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Бухгалтер, Економіст, Фінансист, Аналітик, Викладач
Ел.пошта: [
Професійні навички:
Працюю на рівні впевненого користувача з програмами MS Office, офісною технікою, Інтернетом, електронною поштою, месенджерами, програмою «1С» 7.7, 8.2, 8.3, Ііко, Медок, QuickBooks, SOS Inventory та Sage; на рівні користувача бухгалтерською програмою "Парус" версіями 4.3 та 7.4. Соната, ОПЗ.
Володію мовами: українською- відмінно, російською- відмінно, англійською – вище середнього, італійською -базово.
Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, організована, активна, прекрасно працюю самостійно та в команді. Прагну навчатися та проявляти себе як професіонал, підвищувати свою кваліфікацію.
Освіта:
2024р. — закінчила курси «Bookkeeping» Tax Canada Accounting та отримала сертифікат відповідності.
2012р. - закінчила Кам’янець-Подільський національний університет ім.Огієнка заочний факультет спеціальність "Психолог".
2005р. - закінчила Буковинську державну фінансову академію з відзнакою та отримала ступінь спеціаліста з економіки. Постійно брала участь у студентських наукових конференціях (за що і була нагороджена Почесною грамотою). Під час навчання в Буковинській державній фінансовій академії проходила педагогічну практику.
Досвід:
З 08.2023р. — 02.2025р.: Асистент у фінансовому відділі/ Бухгалтер Erosion Control Blanket.Com (Канада)
• введення рахунків-фактур AP у QuickBooks, перевірка виписок від інших компаній і зв’язок із постачальниками за потреби.
• SOS Inventory: запис товарних надходжень і контроль папок постачальників. Створення рахунків-фактур і звітів про інвентаризацію.
• Amazon Seller Center і Shopify: запис у SOS Inventory й QuickBooks усіх замовлень і платежів з онлайн-магазину, контроль запасів,
• звірка кредитних карток і банківських рахунків у QuickBooks: запис транзакцій, оформлення документів для цих виписок і зв’язок із персоналом для належної роботи та документації.
• обробка заробітної плати: готуйте заробітну плату в QuickBooks, відшкодування для працівників,
• запис всієї роботи в Planner. Використання MS Office (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
• розрахунок основних засобів та амортизації,
• підготовка P&L звітів та необхідної звітності в QuickBooks і SOS Inventory,
• допомога в податковому контролі та інших важливих роботах.
З 05.2023р. — 08.2023р.: Асистент у фінансовому відділі True North Sports + Entertainment (Канада) обробка рахунків-фактури, забезпечення належного розподілу витрат. Введення даних про дебіторську заборгованість у бухгалтерську програму. введення, завантаження та обробка рахунків-фактур в SAGE; узгодження оброблену роботу шляхом перевірки та порівняння системних звітів із фактичними рахунками-фактурами. Аналіз даних для різних джерел доходу відповідно до встановлених норм компанії.
з 07.2021р.-08.2023р.: Головний бухгалтер ТОВ «Урбан Прогрес» (м.Івано-Франківськ) ведення повного циклу бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній системі ополаткування відповідно до чинного законодавства. Виконано первинні дані та ефективне введення оперативної інформації та даних у програмне забезпечення компанії, відповідно до встановлених норм, та ефективна взаємодія з іншими підрозділами та співробітниками. Забезпечення своєчасності та достовірності фінансової звітності.
з 13.01.2020р.-20.05.2021р.: ведення бухгалтерії ресторану (м.Івано-Франківськ).
з 04.2018р – 09.2019р.: Заступник керуючого магазину ТОВ «АТБ- маркет» (м.Івано-Франківськ)
Організація роботи персоналу, координація та контроль за виконанням поставлених задач. Керування касою магазину. Виконання стандартів Компанії. Аналіз проведеної роботи
з 19.04.2012р.- 01.2018р.: (м.Івано-Франківськ) ведення бухгалтерії підприємств на загальній системі оподаткування, еспортера- імпортера та туристичної фірми. Ведення бухгалтерського та податкового обліку фірми, здавання звітів. Ведення бухгалтерії приватного підприємця на спрощеній системі оподаткування:
• ПДВ,
• податок на прибуток,
• матеріали,
• розрахунок та виплата зарплати,
• рознесення банківської виписки, каса,
• розрахунки з постачальниками,
• керування штатом працівників,
• проведення аналізу діяльності, пошук резервів та факторів впливу на фінансово-господарський стан фірми.
з 21.09.2009р.-07.05.2010р.: Головний бухгалтер Державної інспекції з охорони прав на сорти рослин-м.Київ (ведення бухгалтерського та податкового обліку бюджетної установи, складання звітності).
з 15.10.2008р.-31.07.2009р.: переведена на посаду відповідального працівника за проведення первинного фінансового моніторингу філій ТДВ СК "Альфа-Гарант" - м.Київ (проведення фінансового моніторингу в Компанії та всіх її філій, володію Сертифікатом про проходження навчання).
з 09.07.2008р.-15.10.2008р.: працювала на посаді економіста бюджетного відділу фінансового департаменту ТДВ СК "Альфа- Гарант" - м.Київ (робота з банківською випискою, агентські винагороди та складання актів виконаних робіт, ведення аналізу телефонних розмов, розміщення тимчасово вільних активів компанії та аналіз ефективності їх розміщення, поточна робота з банками).
з 20.04.2006р.-13.03.2008р.: працювала на посаді Бухгалтера в Буковинській державній фінансовій академії-м.Чернівці (ведення каси та складання касових документів, оплата поточних рахунків, актів та накладних, участь в інвентаризаціях, робота з банківською випискою, нарахування та виплата заробітної плати, проведення аналізу роботи та складання первинної та періодичної звітності, робота з банком та Казначейством).
Особиста інформація:
місце проживання- м.Хотин Чернівецька обл.
Маю у наявності закордонний паспорт та водійські права категорії "В".
More resumes of this candidate
Considering positions: Bookkeeper, Accountant
Chernivtsi, Kamianets-Podilskyi, Remote
Nadiia Zhmendak Adress: Chernivtsi, Ukraine (work from home) Phone: email: BOOKKEEPER/ACCOUNTING ASSISTANCE/ FINANCIAL CLERK I`m a bookkeeper with 10 years of experience working in an accounting...
Similar candidates
-
Головний економіст
Kharkiv, Remote -
Економіст
Rivne, Remote -
Економіст
Chernivtsi -
Економіст
28000 UAH, Ternopil, Zbarazh , more 3 cities -
Професор, фінансист, економіст
Kyiv, Other countries, Remote -
Економіст
Kremenchuk, Remote