• File

Юлія

Спеціаліст з персоналу

City:
Boryspil

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

моб.[open contact info](look above in the "contact info" section)

Тишко Юлія Віталіївна

Особиста інформація :
Дата народження -08.08.1985 (39 років)
Сімейний стан : заміжня (маю 2-х доньок 11 та 7 років)
Місце проживання : с.Іванків
Освіта- вища
Навчальний заклад: Київський будіваельний технікум
Дата закінчення : липень 2003 року
Фікультет : Облік і аудит
Спеціальність : Бухгалтер з обліку і аудиту
Навчальний заклад : Міжрегіональна академія управління персоналом
Дата закінчення: квітень 2006 року
Факультет : Облік і аудит
Спеціальність : Бухгалтер з обліку і аудиту
Трудова діяльність :
2004 р. АКБ «Легбанк»- економіст ІІ категорії Управління розвитку мережі та координації діяльності установ банку.
м.Київ
2005р.-перевелась економістом І категорії на Друге відділення АКБ «Легбанк» м.Київ
2006р.- провідний спеціаліст обслуговування юридичних осіб ОПЕРУ Комерційний Банк «АРМА» м.Київ
2008р. Головний спеціаліст Департаменту обслуговування фізичних та юридичних осіб Комерціний Банк «АРМА» м.Київ
з липня 2009 року по березень 2010 рік- головний спеціаліст Другого відділення Управління розвитку мережі ПАО «Легбанк» м.Київ
з квітня 2010 року по жовтень 2012 року- менеджер по роботі з клієнтамив ПАО «Платинум Банк» м.Київ
2012-2014рр. Начальник відділення ПАО «Старокиївський банк» м.Бориспіль

Знання та навики :
*відкриття та обслуговування поточних рахунків фізичних та юридичних осіб в національній та іноземній валюті.
*прийняття платежів від фізичних та юридичних осб
*відкриття та обслуговування депозитних рахунків
* моніторинг
* обслуговування карткових рахунків MC, Visa, Maestro
* оформлення дорожніх чеків
* видача готівки по чеку
* видача векселів
*прийняття платежів від юридичних осіб
* видача процентів по депозиту
*нарахування відсотків ( в кінці місяця) на залишки по рахункам фізичних та юридичних осіб РКО
*продаж банківських продуктів
*нарахування за користування системою «Клієнт-Банк»
*перенос заборгованості ( по РКО та «Клієнт-Банк»)
*оформлення операцій на проведення інкасації каси відділення
*обслуговування клієнтів без відкриття рахунків
*оформлення заявок на кредит
*зведення документів дня
*інкасація банкоматів
*прийняття та видача міжнародних платежів системи Western Union, Анелік
*робота з пост терміналами
*формування звітів для НБУ
2014-2017 р. знаходилась у відпустці по догляду за дитиною віком до 3-х років.
2017р. -бухгалтер з обліку та калькулювання продуктів харчування , Бориспільська центральна районна лікарня
2018-2020р. знаходилась у відпустці по догляду за дитиною віком до 3-х років
2020-2021рр.- інженер-електронік Іванківська загальноствітня школа І-ІІІ ступенів (допомагала головному бухгалтеру але так як за штатним розписом посада бухгалтера була відсутня, тому займала посаду інженер-електронік).
2021р.-2022р.– головний бухгалтер в КП КГ «Іванківкомунсервіс».
2022р.-2023р.-фахівець з публічних закупівель «Іванківський ліцей» Бориспільської міської ради.
2023р.- по теперішній час – інспектор відділу кадрів (за сумісництвом ведення військового обліку) КП «ВУКГ».
Маю сертифікат «Курс підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку на підприємствах, в установах та організаціях», що дає дозвіл на ведення військового обліку на підприємстві.
Знання та навики :
• Обробка первинної документації
• Калькулювання продуктів харчування
• Державні закупівлі в Прозоро
• Набір та відправка платежів в казначейство/банк
• Складання договорів на закупівлі
• Нарахування заробітної плати
• Складання звітності
• Ведення та нарахування оплати (водопостачання/водовідведення)
• Каса
• Звіти в M.E.Doc
• Банк( виписки,платежі,заробітна плата).
• Прийняття/звільнення з роботи (штат 200 одиниць)
• Офомлення всіх видів відпусток.
• Оформлення всіх видів наказів.
• Ведення військового обліку на підприємстві (штат-200 одиниць, маю сертифікат державного зразка).,
• Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток;
• Ведення облік трудових книжок, забезпечує їх зберігання згідно з вимогами законодав­ства у сфері захисту персональних даних;
• Складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
• Розроблення та складання посадових інструкцій;
• Готування необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної комісій, проекти докумен­тів щодо нагородження і заохочення працівників.
• Ведення згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації облік праців­ників підприємства;
• облік військовозобов’язаних та призовників, що пра­цюють на підприємстві;
Знання мов :
Українська- вільно
Англійська- базовий
Володіння і знання ПК :
Володіння ПК на рівні досвідченого користувача :
ОС Windows XP, Widows-7, Microsoft Office (Word,Excel,Power Point);Outlook.
Програми : 1С бухгалтерія 8 версія , «Прозоро», «Клієнт-Банк», «Бі-2»,»ОДБ», «КУБ», «Галілео», «СЕП»(система електронних платежів), «Мебіус».
Особисті якості: цілеспрямована,високий ступінь відповідальності, відповідально відношусь по поставлених задач,комунікабельна, вмію працювати в колективі,не конфліктна, швидко навчаюсь,активна,оперативна в прийнятті рішень, бажання навчатися новому і розвиватися, без шкідливих звичок.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: