• File

Юрій

Економіст

Considering positions:
Економіст, Менеджер з логістики, Керівник відділу, Фінансовий аналітик, Аналітик продаж, Менеджер по управлению запасами, Торговий представник, Менеджер з закупівель
City:
Cherkasy

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Гопка Юрій Миколайович
14 серпня 1968 (56р.)
Контактна інформація:
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail:[open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса: 18021, Черкаси, вул. Володимира Великого, 83 кв. 72
Робота:
04.2020 – 05.2025ТОВ Тріумф-опт (оптова торгівля продуктами харчування), менеджер
• Управлінський облік (P&L)
• Розрахунок мотивації торгового і транспортного відділу
• Облік і контроль палива ТП і логістичних витрат
• Облік маркетингових зобов’язань покупців і постачальників
• Формалізація бізнес-процесів (інструкції, положення та інша документація)
Досягнення: Впровадив зміни ПЗ, що дозволило оптимізувати прямі витрати на продаж (логістика, маршрути ТП) Змінив спосіб розрахунків і обліку маркетингу, інтегрував до облікової системи. Впровадив управлінський облік (P&L). Налагодив систему аналізу даних, що дозволяє відслідковувати дохід і прямі витрати на збут по кожній окремій угоді, з консолідацією до любого рівня і розрізу в стислий термін. Синхронізував облікову систему з КОАТУУ
03.2019 - 03.2020ФОП Доманський (оптова торгівля алкоголем і продуктами харчування), менеджер
• Управлінський облік (P&L)
• C&F: поточний контроль і короткострокове планування
• Налагодження обліку маркетингових витрат
• Обрахунок економічної ефективності роботи торгових представників
• Формалізація бізнес-процесів (інструкції та інша документація)
07.2016 - 03.2019Голова ОСББ «Гагаріна 83»; приватна практика з тепловізійного обстеження
10.2012 - 11.2014Виконавчий директор Черкаської філії ПП «Колега» м. Олександрія, (оптова торгівля алкоголем і продуктами харчування).
управління діяльністю філії (за винятком управління кредитними ресурсами):
• Персонал 60-70 осіб
• Бюджетування філії
• Адміністративно-господарська діяльність із забезпечення працездатності філії
• Система мотивації персоналу
• Аналітична діяльність
• Робота з постачальниками
Досягнення: зменшення витрат до оптимального рівня, збільшення ВП при збереженні обсягів продажів, забезпечення стабільної прибутковості філії, мінімізація розкрадань; ідеальна робота складської логістики; безперебійна робота транспортної логістики; впровадження ексклюзивного ПЗ для аналітики результатів роботи ТО; впровадження ПЗ GPS моніторингу автотранспорту (of-line).

08.2011 - 09.2012Менеджер з бізнес-адміністрування; ТОВ «Ходак», Черкаси (оптова торгівля продуктами харчування)
• завдання з розвитку та модернізації ланцюжків бізнес-процесів: розробка та впровадження проектів, створення ТЗ, створення документації, тестування та налагодження, навчання та делегування; аналітика та прогнозування
• Досягнення: створив і впровадив єдиний модуль обліку та доставки обладнання; впровадив систему GPS контролю «Logmaster» (on-line)

12.2008 - 07.2011Заступник директора; Київська філія ТОВ «ЧПК», Київ (продаж продукції власного виробництва)
• бюджетування філії
• створення системи та розрахунок мотивації персоналу
• участь у підборі персоналу
• управління складською і транспортною логістикою філії
• створення інструкцій, положень, меморандумів, описів бізнес - процесів, необхідних для функціонування філії
• аналітика роботи всіх структурних підрозділів філії: ТО, складська і транспортна логістика, бухгалтерія
• аналітика
• господарська діяльність із забезпечення працездатності філії
Досягнення: зменшення витрат, зростання системної клієнтської бази; стабілізація колективу; організував модернізацію та ремонт офісних приміщень, включно з модернізацією СКС; впровадив аутсорсинговий ІТ-супровід зі збереженням конфіденційності інформації; систематизував дані облікової системи; створив схему роботи логістики з автоматичним обліком за зонами відповідальності та повним контролем зі зворотним зв'язком. Збитки від пересортиць, нестач, розкрадань у логістиці =0; впровадив управлінський облік і прозору звітність керівництва філії перед головним підприємством; впровадив автоматизацію низки процесів у бухгалтерії - скорочено штат на філії та оптимізовано на головному підприємстві; організував створення системи аналізу результатів роботи з фактичною деталізацією прибутковості до кожного клієнта, з урахуванням усіх видів витрат за фактом виникнення - механізм для ухвалення рішень у роботі з ВІП-роздрібною торгівлею; скорочення витрат за рахунок збиткової частини клієнтів; систематизація цінової політики; впровадив систему GPS-контролю в транспортну логістику - зменшено витрати на ПММ, прискорено обслуговування клієнтів; впровадив систему GPS-контролю над торговельними представниками - оптимізовано маршрути руху ТП, покращено якість відвідування ТРТ; розробив і впровадив схему обліку в субпідрозділах роздрібної торгівлі філії.
04.2008 - 11.2008Менеджер; ТОВ «Концерн нафтаенерго», Черкаси
Досягнення: проведено аудит облікових систем підприємств концерну; створив технічне завдання на єдину систему управління продажами і замовленнями на виробництво
07.1998 - 04.2008 Менеджер ТОВ «Ходак», Черкаси (оптова торгівля продуктами харчування)
• -Контроль над ФД, робота з СВ, ТП, адміністраторами підрозділів, клієнтами, рекомендації керівництву
• - Аналітика
• - Розрахунок не стандартних умов співпраці, контроль виконання зобов'язань
• -Розробка проектів, супровідна документація
Досягнення: поліпшена фінансова дисципліна, знизився ризик розкрадань грошей; розробив і здійснював технічне керівництво по впровадженню касових реєстраторів на касах фірми - автоматизація розноски, нівелювання людського фактору; здійснював технічне керівництво проектом впровадження КПК для прийняття заявок; розробив ТЗ і керував проектом впровадження модуля автоматичної фін. дисципліни в КПК. Брав участь у проекті оптимізація складської логістики логістичного центру; створив і впровадив систему обліку холодильного обладнання для підрозділів заморозки; розпочав проект створення системи GPS контролю та автоматизації створення оптимальних маршрутів доставки
Професійні та інші навички:
Організаційні:Маю досвід ведення переговорів, адміністративно-управлінської роботи, підбору кадрів;
досвід щільної роботи з IT відділом - розробка ТЗ і ведення проектів. Брав участь у побудові систем продажів, створенні та впровадженні проектів, побудові автоматизації ланцюжків у бізнес-процесах, пріоритетно в логістичних.
Технічні: ПК на рівні досвідченого користувача; MS Excel, 1С7 – професійно, 1С8 УТП, BAS - досвід
Застаріле: навички в електротехніці, в налагодженні та регулюванні радіоелектронного обладнання, налагодженні та обслуговуванні промислового обладнання
Закінченої вищої освіти не маю
Тренінги та стажування:
Кравченко Н. «Лідерство в управлінні, вплив на результат» (2013)
Дорощук Н. «Якісна побудова дистрибуції» (2012)
Павлова О.В. «Як оптимізувати витратну частину бізнесу» (2007)
Бордунос К., Дзгоєв Т. «Лідер і його команда» (2003)
Персональне стажування з організації системи продажів у HURTOWNIA «ELEKTRA» Sp. z o.o., Польща (1997)
Додаткова інформація:
Маю аналітичний склад розуму, широкий кругозір знань; підвищений рівень відповідальності; наполегливий і цілеспрямований, вимогливий, працьовитий, технічно грамотний. Легко навчаюся, вмію навчати і делегувати, виважено підходжу до людей. У стресових ситуаціях стійкий.
Інше: наявність власного автомобіля, (категорія В).

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: