• File

Катерина

Менеджер з персоналу

City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Виберіть елемент.

ДАТА НАРОДЖЕННЯ
26.05.1988


Близнюки

ПРО СЕБЕ

Комунікабельна, емоційно інтелігентна та цілеспрямована.
Здатна прийняти одноосібне рішення та досягти бажаного результату.
Легко підтримую ділові та професійні контакти.

Телефон.:
[open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail [open contact info](look above in the "contact info" section)

ДОДАТКОВА
ІНФОРМАЦІЯ
ЗНАННЯ МОВ:
• Українська мова –сертифікат № 00018979 від 03.09.2021;
• Англійська мова – B1.

ХОБІ
• Спорт (танці, плавання);
• Гірські лижі;
• Кулінарія.

ГРИГОРЕНКО
КАТЕРИНА
СЕРГІЇВНА

ОСВІТА
2005-2010 Київський національний торговельно- економічний університет
Факультет «Фінанси та банківська справа»
Спеціальність «Фінанси»
Спеціалізація «Державні фінанси»
2010-2013 Приватний вищий навчальний заклад «Міжнародний університет бізнесу та права»
Факультет«Економіка та управління підприємствами»

ДОСВІД РОБОТИ
31.12.2010 в/ч К-1410
01.07.2019 Головний спеціаліст за рахунок посади консультант-експерта Фінансово-економічного управління

Функціональні обов’язки:
• планування та формування кошторису;
• контроль за розподілом та цільовим використанням коштів загального та спеціального фондів;
• розроблення комплексного плану соціально-економічного розвитку підрозділів «структури»;
• доведення показників плану до підрозділів «структури»;
• аналіз, підготовка звітів та звітування перед державними органами;
• підготовка супроводжуючої документації та нарахування виплат відповідно до законодавства України інвалідам ( залежно від категорії інвалідності), сім’ям загиблих чи померлим залежно від обстан смерті;
• документообіг, ділова переписка з органами державної влади.

23.10.2020 Державна митна служба України
19.10.2021 Головний державний інспектор відділу організації перевірок повідомлень юридичних та фізичних осіб та контрольних заходів Управління власної безпеки

Функціональні обов’язки:
• внесення пропозицій та підготовка розпорядчих документів з питань організації роботи Управлінні власної безпеки (далі – Управління).
• розгляд в межах компетенції повідомлень, звернень від громадян та юридичних осіб, перевірка інформації, оприлюдненої у засобах масової інформації, а також отриманої від митних, правоохоронних органів та з інших джерел, щодо вчинення посадовими особами митної служби України кримінальних та/або корупційних правопорушень, пов’язаних із здійсненням ними службової діяльності.
• ініціювання та взяття участі у проведенні перевірок та службових розслідувань, профілактичних заходів в апараті Держмитслужби та її територіальних органах.
• збір, накопичення, узагальнення та аналіз інформації щодо основних напрямів та результатів діяльності відділу, підготовка та надання керівництву.
• управління аналітичної інформації та пропозицій щодо покращення роботи підрозділів Управління.
• підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів для доповідей, виступів, зустрічей з громадськістю керівництву Управління та Голові.
• участь у проведенні внутрішньої експертизи нормативно-правових актів Держмитслужби та їх проектів з метою усунення норм, які створюють передумови для вчинення порушень законодавства України в сфері митної справи.
• участь у проведенні тематичних перевірках з питань, що належать до компетенції Управління.
• участь в організації проведення семінарів-нарад з працівниками підрозділів власної безпеки, а також підсумкових нарад за результатами службової діяльності
23.10.2021 Державна митна служба України
22.10.2024 Головний державний інспектор відділу аудиту публічних функцій Управління внутрішнього аудиту

Функціональні обов’язки:
• внесення пропозицій та підготовка розпорядчих документів з питань організації роботи Управлінні внутрішнього аудиту (далі – Управління).
• участь у плануванні діяльності з внутрішнього аудиту та виконання аудиторських завдань.
• формування та ведення бази даних об’єктів внутрішнього аудиту.
• виконання внутрішнього аудиту (організація планування та проведення внутрішнього аудиту, документування перебігу та результатів внутрішнього аудиту, моніторинг впровадження рекомендацій за результатами внутрішнього аудиту).
• звітування щодо результатів діяльності з внутрішнього аудиту.
• формування, зберігання та передача до архіву справ завершених аудиторських завдань.
• взаємодія з органами державної влади з питань внутрішнього аудиту.
• розгляд скарг на дії працівників підрозділів внутрішнього аудиту.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: