• File

В'ячеслав

Практичний психолог, фасилітатор

Age:
44 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

БАНДУРА
В'ячеслав Валерійович
44 роки
кон. тел.[open contact info](look above in the "contact info" section)
ел. пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: Вища перша: 1998-2003 менеджер-економіст (спеціаліст). Харківський Національний технічний університет сільського господарства ім. П. Василенка
Вища друга, спеціальність «психологія», ІПО Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди, 2014 рік.
Магістр «Педагогіка вищої школи» 2020-2021 Харківський Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Загальний педагогічний стаж
12 років
Стаж роботи в Академії
6 років
Педагогічна діяльність:
практичний психолог, спеціаліст II категорії Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 139 Харківської міської ради, 2013-2019 р.;
методист Центру практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;
викладач кафедри методики дошкільної та початкової освіти КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».
Підвищення кваліфікації:
- Пройшов навчання на 2-денному семінарі-тренінгу (16 годин) «Консультування батьків, що виховують незрячих дітей, в питаннях статевого виховання» для фахівців, що працюють з дітьми та молоддю з важкими порушеннями зору в рамках проекту Безбар`єрне статеве виховання для молоді з інвалідністю»;
- Взяв участь у семінарі, який проходив на базі Харківського інституту сім`ї і був присвячений ознайомленню психологів із психоневрологічними порушеннями у дітей і підлітків. Тривалість семінару склала 64 академічних годин, з яких 32 теорія і 32 практика «Дитяча психоневрологія для психологів»;
- Пройшов курс та отримав теоретичні знання і практичний досвід на рівні вимог щодо присвоєння кваліфікації «Спеціаліст» діючого стандарту освітньої програми «Когнітивно-клінічний аналіз» Харківського інституту сім`ї і може здійснювати самостійну професійну діяльність в галузі консультування;
- Пройшов курс та отримав теоретичні знання і практичний досвід на рівні вимог щодо присвоєння кваліфікації «Супервізор» діючого стандарту освітньої програми «Сімейний консультант» Харківського інституту сім`ї і може здійснювати самостійну професійну діяльність в галузі сімейного консультування;
- Пройшов курс та отримав теоретичні знання і практичний досвід на рівні вимог щодо присвоєння кваліфікації «Спеціаліст» діючого стандарту освітньої програми «Сімейний консультант» Харківського інституту сім`ї і може здійснювати самостійну професійну діяльність в галузі сімейного консультування;
- Пройшов навчання на 3-денному тренінгу «Впровадження програм для кривдників, які вчиняють домашнє насильство»;
- Пройшов курс «Психокорекція осіб, які вчиняють агресивні та насильницькі дії», проведений кафедрою психотерапії Харківської медичної академії післядипломної освіти;
- Пройшов навчання за програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників «Викладання інтегрованого курсу «Культура добросусідства» в 5-6 класах НУШ»;
- Пройшов підвищення кваліфікації для педагогічних працівників та психологів з курсу «Перша психологічна допомога під час та після війни» в обсязі 1кредит ЄКТС;
- Пройшов курс підвищення кваліфікації вчителів та викладачів фахової освіти за видом «онлайн-курс», «Школа стійкості» та здобув знання та навички з психосоціальної підтримки педагогів та дітей;
- Пройшов підвищення кваліфікації за програмою Всеукраїнського марафону «Практичні кейси: освітній менеджмент та управління, психолого-педагогічна підтримка, інклюзивний підхід.
Опис досягнутих результатів:
• удосконалено професійні компетентності: підприємливість, інноваційність, рефлексивна, громадянська, соціальна, методична, здатність до навчання протягом життя, діяльнісний підхід;
• набуто теоретико-методичні знання та практичні навички для педагогічних та науково-педагогічних працівників щодо застосування логоритміки в системі психолого-педагогічної підтримки в інклюзивному просторі, освітнього менеджменту та управління, пошуку психологічних опор у педагогічній діяльності, парціальної програми з інклюзивного фізичного виховання;
• поглиблено знання щодо надання першої психологічної допомоги, впровадження управлінських та освітніх іновацій, організації діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та освітнього процесу в закладах освіти. (сертифікат № ПК – 2023/6153, загальна кількість годин 15 годин/0,5 ЄКТС);
• взяв участь вебсемінар за темою «Кібербулінг», як допомогти дитині розпізнати, уникнути та протидіяти інтернет-цькуванню;
• взяв участь IV вебінару в межах Екосистеми психологічної допомоги у сфері освіти з метою реалізації Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки за ініціативи першої леді України Олени Зеленської Міністерство освіти і науки України проводить IV практичний вебінар за участю провідних психологів Норвезької ради у справах біженців «Better Learning Programme: підходи та інструменти освітян для підтримки дітей, які постраждали від психологічного стресу» з професором Джоном-Гекон Шульцем, Камілою Лоді та Крістіаном де Лука (без сертифіката);
- пройшов навчання на тренінгу «Рух, ігри, спорт та креативність» підтримка дітей, молоді, та їхніх сімей під час кризової ситуації в Україні (за підтримки Швейцарської організації Terre des homes);
- успішно пройшов навчання за програмою підвищення кваліфікації для керівників та методистів ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти інститутів післядипломної педагогічної освіти «Забезпечення освітою осіб з особливими освітніми потребами у воєнний та післявоєнний періоди» у межах реалізації Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (обсяг програми 45 годин/1,5 ЄКТС).
- пройшов психоедукаційний тренінг організований ГО «Дівчата» в межах проєкту «Підвищення рівня безпеки, захищеності та психічного здоров’я жінок і дівчат, а також просування їхніх прав людини».
Публікації:
- Складання методичних рекомендацій для педагогічних працівників за темою «Запобігання вживанню здобувачами освіти психоактивних речовин».
- Складання Джерела педагогічної майстерності. Практичний психолог закладу освіти за темою «Використання відеоматеріалів у профілактиці вживання психоактивних речовин» : Науково-методичний журнал. –Випуск №4. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, 2022. – 210 с.
- Складання Джерела педагогічних інновацій «Створюємо безпечне освітнє середовище в закладі освіти» за темою «Профілактика девіантної поведінки серед дітей та молоді під час військових дій в Україні».
- Складання «Джерела педагогічних інновацій», що присвячений темі «Ключові аспекти сучасного українського виховання та розвитку: взаємодія батьків і закладу освіти», за темою «Превентивне виховання як один із аспектів формування та розвитку особистості».
- Складання «Джерела педагогічних інновацій» що присвячений темі «Професійний розвиток педагога: сучасні вимоги та нові рішення», за темою Розвиток професійної компетентності класних керівників щодо соціально небезпечних явищ у підлітковому віці.

Відзнаки:
Нагороджено грамотою Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» за активну громадянську позицію, особистий внесок у розвиток освіти, психологічної служби у системі освіти України, плідну працю у справі навчання і виховання підростаючого покоління та самовідданість, виявлену під час воєнних дій. Наказ ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» МОН України від 29.06.2022 № 33

Додаткова інформація
Сімейний стан: одружений, маю доньку;
Впевнене володіння ПК: Word, Exсel, Power Point, Internet та ін.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: