• File

Олег

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, Спеціаліст чата, Customer support representative, Chat manager, Support manager, Team leader, Оператор call-центру, Фахівець soft-collection, Фахівець банку
Age:
26 years
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Чайка Олег Олександрович

Дата народження: 26 Бер 1999
Регіон:Київ
Можливість переїзду: ні
Телефон (и): [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Telegram: @hurricaneq
Viber: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ключова інформація

• Навички продажу ( 5 років )
• Активні продажі: Досвід ведення переговорів і укладення угод.
• Навички холодних дзвінків: Уміння ефективно контактувати з потенційними
клієнтами.
• Розвиток клієнтської бази: Залучення нових клієнтів і підтримка довгострокових
відносин із існуючими.
• Навички переконання: Здатність впливати на рішення клієнта і мотивувати його
до покупки.
• Управління продажами: Планування, контроль і досягнення поставлених цілей
продажів.
• Навички презентації: Проведення демонстрацій продуктів або послуг для
клієнтів.
• Аналіз ринку: Оцінка конкурентів, вивчення потреб клієнтів і ринкових тенденцій.
• CRM-системи: Робота з програмами для управління клієнтськими даними
(наприклад, Salesforce, HubSpot).
• Навички обробки заперечень: Успішне вирішення питань або сумнівів клієнтів.
• Фінансове планування: Уміння прогнозувати продажі та розраховувати ROI.
• Комунікабельність: Легкість у спілкуванні та побудові відносин із клієнтами.
• Організованість: Уміння ефективно планувати свій час і розставляти пріоритети.
• Робота в команді: Здатність співпрацювати з іншими відділами (маркетинг,
логістика).
• Креативність: Винахідливість у вирішенні проблем і пошуку нових підходів до
продажів.
• Емоційний інтелект: Розуміння потреб клієнтів і побудова довірчих відносин.
• Стресостійкість: Здатність працювати в умовах високого навантаження і
досягати результатів.
• Адаптивність: Готовність швидко пристосовуватися до змін у ринку чи процесах.
• Орієнтація на результат: Постійне прагнення досягти або перевершити цілі.
• MS Office (Excel, PowerPoint)
• Робота з таблицями, аналітика даних і створення презентацій.
• Робота з аналітичними інструментами: Google Analytics
• Використання платформ для залучення клієнтів (LinkedIn, Facebook, Instagram і
т.д).
Досвід роботи

I‑Gaming
Team leader
Сер 2022 - Тра 2024 (1 рік 10 міс)

• Керівництво командою співробітників для досягнення цілей і завдань в компанії
• Розподіл завдань та координація роботи учасників команди
• Моніторинг та оцінка результатів роботи команди
• Створення та впровадження стратегій розвитку та вдосконалення роботи
команди
• Участь у процесі найму та розвитку нових співробітників
• Забезпечення ефективного спілкування та взаємодії між учасниками команди
• Вирішення конфліктних ситуацій та управління внутрішніми змінами
• Підтримка та менторство співробітників для розвитку їхніх навичок та кар'єрного
зростання
• Ведення документації та звітності по роботі команди
• Постійне вдосконалення лідерських та управлінських навичок

Customer support representative
Жов 2019 - Тра 2021 (1 рік 8 міс)
Mindy Teams
Послуги для бізнесу - інше • Обробка інформації в різному вигляді (чати, листи ,
дзвінки )
• Робота з клієнтами, персоналом
• Консультація клієнтів по різним питанням
• Робота с вхідними і вихідними дзвінками
• Реєстрація звернень клієнтів у системі
• Надання інформації про продукти або послуги
• Вирішення проблем пов'язаних з використанням продукту або послуги
• Моніторинг задоволеності клієнтів
• Участь у покращенні сервісу та процесів обслуговування

Освіта

Київський Університет Бориса Грінченка
рік закінчення 2021
Вчитель молодших класів з поглибленним вивченням англійської мови та інформатики

Володіння мовами:

Англійська - середній
Польська - середній
Російська - вільно
Можу проходити співбесіду на цій мові
Українська - рідна
Можу проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

• Впевнений користувач ПК
• Знання програм Microsoft (Excel, Word, PowerPoint, Access)
• Висока швидкість друку
• Вміння працювати з листами і чатами, корректна обробка запитів клієнтів

Особисті якості

• Швидконавчальність
• Грамотна та чітка мова, хороша дикція
• Вміння працювати з великими об'ємами інформації
• Стресостійкість
• Знання принципів управління бесідою за допомогою запитань
• Досвід роботи з конфліктними ситуаціями
• Висока працездатність

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: