• File

Марія

Бухгалтер

Considering positions:
Бухгалтер, Секретар, Адміністратор медичної клініки, Особистий помічник керівника, Діловод, Офіс-менеджер, Бухгалтер з первинної документації, Бухгалтер з заробітної плати, Адміністратор, Спеціаліст з розвитку
Age:
35 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ГАЛІМОН МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Дата народження: 22.01.1990 р.
Місто: Одеса вул. Пішонівська б.37
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Ціль:

Заміщення вакантної посади секретаря, особистого помічника керівника,
діловода, адміністратор на рецепції, офіс-менеджер, бухгалтер.

Освіта: ВИЩА

Червень 2008 р. – Вищий навчальний заклад «Кіровоградський технікум механізації сільського господарства» спеціальність «Бухгалтерський облік», ступень – молодший спеціаліст бухгалтерського обліку.
Червень 2012 р. – Уманський національний університет садівництва, спеціальність «Облік і аудит», ступень – бакалавр з обліку і аудиту.
Жовтень 2013 р. - Уманський національний університет садівництва, спеціальність «Облік і аудит», ступень – спеціаліст з обліку і аудиту.

Досвід роботи:

Обліковець
01.06.2006 р. – 01.09.2006 р. АФ «Красногірка» ТОВ
Бухгалтер
01.04.2009 р. – 08.02.2010 р. ТОВ «Розношенське»
Спеціаліст – землевпорядник
09.02.2010 р. – 21.05.2013 р. Красногірська сільська рада Голованівського району Кіровоградської області.
Секретар сільської ради
21.05.2013 р. – 04.12.2020 р. Красногірська сільська рада Голованівського району Кіровоградської області.
Функціональні обов’язки:
– робота з документами (діловодство);
– прийом і розподіл дзвінків;
– прийом, обробка та сортування кореспонденції;
– участь в організації різних масових заходів;
– підготовка документів для керівника (прийом документів та особистих заяв на підпис керівника, оформлення наказів, розпоряджень);
– виконання особистих доручень керівника.
– ведення архіву;
– складання та засвідчення нотаріальних дій;
– реєстрація актів цивільного стану, отримання та звітування про використання бланків свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану.

Діловод
04.01.2021 р. – 30.08.2024 р. Голованівська селищна рада Голованівського району Кіровоградської області.
Функціональні обов’язки:
виконання особистих доручень керівника;
– робота з оргтехнікою;
– робота з кур’єрською службою;
– підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
– прийом заявок по телефону;
– прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
– складання договорів по шаблонах;
– замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів, забезпечення життєдіяльності офісу;
– облік роботи співробітників;

Професійні навички:

– уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Word), працювала з різними програмами державної служби;
– знання оргтехніки (факсимільний і копіювальний апарати, сканер, принтер);
– грамотна усна і письмова мова;
– знання основ діловодства та документообігу;
– досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
– навички забезпечення життєдіяльності офісу;
– знання іноземних мов: українська – рідна; російська – середньо володію; англійська – з перекладачем.

Особисті якості:

Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружена.
Діти: дочка 10 років.
Пошук роботи у зв’язку переїздом на нове місце проживання.
Шкідливих звичок немає.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: