• File

Максим

Business assistant

Considering positions:
Business assistant, Support manager
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Максим Шевченко
ФАХІВЕЦЬ З ПІДТРИМКИ

КАР’ЄРНІ ЦІЛІ
Я — фахівець із освітою в галузі психології та соціології, що допомагає мені
краще розуміти людей і ефективно комунікувати. Маю досвід у customer
support, де розвинув емпатійність, стресостійкість і навички вирішення
проблем. Також працював у сфері маркетингу, тому поєдную аналітичне
мислення з клієнтоорієнтованим підходом. Шукаю можливості для
професійного зростання в динамічному середовищі.

ПОСАДИ, ЯКІ Я ЗАЙМАВ

КВАЛІФІКАЦІЯ СПЕЦІАЛІСТ З ПІДТРИМКИ КЛІЄНТІВ (ПРОЄКТ UBER)
Компанія «Teleperformance» | Січень 2020 – 2024
Високий рівень комунікації та емпатії, досвід
роботи з CRM-системами (Salesforce, Zendesk), Надавав якісну підтримку клієнтам Uber через чат і електронну пошту.
глибоке розуміння психології клієнта, навички Ефективно вирішував запити щодо поїздок, оплат та технічних труднощів,
швидкого вирішення конфліктів і адаптації до демонструючи емпатію та клієнтоорієнтованість. Дотримувався стандартів
змін. Володіння англійською мовою на рівні сервісу та показників ефективності. Завдяки освіті в психології та соціології
Upper-Intermediate. Вміння працювати у успішно працював із запитами навіть у стресових ситуаціях, підтримуючи
стресових ситуаціях і підтримувати лояльність високий рівень задоволеності користувачів.
клієнтів через індивідуальний підхід.
МЕНЕДЖЕР З ТУРИЗМУ

МОЇ КОНТАКТИ: Компанія «Expedia Group» | червень 2018 – грудень 2020
Забезпечував професійну підтримку клієнтів у виборі турів, бронюванні готелів
[open contact info](look above in the "contact info" section) TELEGRAM
та квитків, враховуючи їхні потреби та емоційний стан. Координував складні
запити, швидко вирішував проблеми з використанням емпатії та активного
слухання. Працював із CRM (Salesforce, Zendesk) та платформами бронювання
(Amadeus). Аналізував відгуки клієнтів для покращення сервісу та розробляв
тренінги для команди.

ОСВІТА

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ
СІКОРСЬКОГО»

Ступінь магістра з психології
- Період навчання: серпень 2020 – травень 2024

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ
«КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ
СІКОРСЬКОГО»

Ступінь бакалавра з соціології
- Період навчання: серпень 2018 – травень 2022

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: