• File

Олександр

Директор підприємства

Age:
49 years
City:
Dnipro

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олександр Бондаренко
Директор, керівник
Вік:48 років
Місто:Дніпро
Контактна інформація
Телефон:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. пошта:
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи

Керівник
З січня 2022 р по березень 2025 р будівництво та ремонт житлових та промислових об’єктів.

Операційний директор
з 04.2017 по 10.2021 (4 роки 6 місяців)
ТОВ «Дружбокраянське» ,ТОВ «Заповіт Кобзаря» (Сільське господарство, )
- контроль та координація робіт по підрозділам двох сільскогосподарських підприємств, оптимізація всіх сільськогосподарських процесів на підприємствах, починаючи з посівної, закінчуючи збором урожаю, зберіганням та відгрузки на продаж.

Керівник регіонального структурного підрозділу
з 06.2013 по 10.2014 (1 рік 4 місяці)
Grand Distribution, Херсон (Група дистриб'юторських компаній "Гранд Дистрибьюшн" Grand Distribution, Херсон (Дистрибуція товарів))
В прямому підпорядкуванні:
• відділ продажу
• відділ доставки
• бухгалтерія філії й відділення товарознавців
• склад готової продукції
У підпорядкуванні понад 50 співробітників.
Функціональні обов'язки:
• укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами України
• координація роботи закріплених підрозділів
• планування і бюджетування роботи служб
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
• оптимізація бізнес процесів;
-планування та забезпечення досягнення планових показників;
-розробка асортиментної матриці і трейд-маркетингових заходів
-аналіз якісних показників роботи в національних мережах
-контроль і повернення дебіторської заборгованості
-моніторинг ринку і формування відпускних цін
-контроль документообігу;
досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Заступник директора
з 07.2012 по 03.2013 (8 місяців)
ТОВ ПК «Укрсолод», Дніпро (ТОВ ПК «Укрсолод», Дніпро (Виробництво та продаж солоду)) реалізація стратегічних цілей компанії.
• виконання комплексу робіт з переведення підприємства на альтернативні види енергії для зниження собівартості продукції
• модернізація технологічних процесів, в тому числі їх зміна.
• здійснення безпеки підприємства
Заступник директора по розширенню збуту
з 11.2010 по 12.2011 (1 рік 1 місяць)
Глобинський м'ясокомбінат, Глобине (Глобинський м'ясокомбінат, Глобине (виробництво і продаж ковбасних виробів і м'яса)) реалізація стратегічних цілей компанії
-визначення комерційної політики підприємства.
-встановлення системи продажів з філіальною структурою по всій території України (в прямому підпорядкуванні 11 філій в містах: Дніпропетровськ, Донецьк, Луганськ, Харків, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кіровоград, Вінниця, Кривий Ріг, загальною чисельністю близько 700 осіб. Також особисто здійснював контроль роботи дистриб'юторів в Придністров'ї, Казахстані, уклав контракти з Москвою, Пітером). Структура філії: керівник філії, торгова команда - 1-2 SV, 7-15 ТП, 1-4 мерчендайзера, бухгалтер, 1-3 товарознавця, механік, 6-15 водіїв.
-планування та контроль фактичного виконання планових торгово-виробничих показників. -організація роботи підприємства і філій по збільшенню обсягів продажів до 50%, взаємозв'язок зі структурними підрозділами (виробництво, маркетинг, збут, бухгалтерія, фінансовий відділ, плановий відділ, служба логістики, експедиції і т.д.). -вплив на управління фінансовими та економічними процесами (Ціноутворення, Собівартість, Витрати, Прибуток, Повернення, Дт / заборгованість).
-складання звітів про фінансово-економічних показниках підприємства.
-планування бюджету підзвітних філій і контроль фактичного виконання.
-зниження простроченої ДТ / заборгованості.
-зниження витрат на утримання підприємства шляхом введення бюджету і контролю його виконання.
-управління кадровою політикою підприємства, формування сильної команди.
-участь в розробка бюджету маркетингу.
-проведення заходів з просування продукції на ринку України, висновок нової -продукції на ринок.
-планування ресурсів, необхідних для реалізації програм просування продукції на ринку.
-складання звітів про діяльність підприємства, структурних підрозділів.
Керівник відділу логістики
з 02.2006 по 11.2007 (1 рік 9 місяців)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів) Функціональні обов'язки:
• координація діяльності підрозділів підприємства і раціональна-організація матеріальних потоків.
• розробка і впровадження стандартів з організації збуту і транспортування продукції- організація контролю якості роботи різних ділянок збутового ланцюга відповідно до завдань логістики.
• аналіз залишків, оперативний контроль за заявкою на виробництво
• контроль роботи авто транспортного цеху, дільниці відвантаження, виконання виробництвом заявки за кількістю і маркування - прогноз попиту за асортиментним рядом продукції
• підготовка необхідних звітів, забезпечення своєчасного надання первинної документації по товарних операціях
• прийом і відправка вантажів, їх періодичність, кількісні характеристики, складання графіків вантажопотоків
• укладення договорів з транспортно-експедиційними організаціями, формування банку даних перевізників, розміщення замовлень на перевезення
• організація робочих місць підлеглих, ведення табелю обліку робочого часу
• планування і бюджетування роботи служби
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
• впровадження системи стандартів якості iso 2001
• здійснення економічної безпеки підрозділу
У підпорядкуванні 54 співробітника.
Начальник відділу відвантаження (центрального складу готової продукції)
з 05.2005 по 02.2006 (9 місяців)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
Функціональні обов'язки:
• впровадження системи адресного зберігання і розміщення продукції
• прийом продукції з цехів, його зберігання
• забезпечення логістичних процесів: прийом і відправка вантажів, складання графіків вантажно потоків, контроль їх періодичності, аналітика кількісно-якісних характеристик
(KPI) складських процесів
• підготовка необхідних звітів, забезпечення своєчасного надання первинної документації по товарних операціях
• аналіз залишків, оперативний контроль за заявкою
• впровадження системи стандартів якості iso 2001
• здійснення економічної безпеки підрозділу
У підпорядкуванні 94 співробітника
Заступник директора Київської філії
з 06.2004 по 12.2005 (1 рік 6 місяців)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Київ (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
В прямому підпорядкуванні:
• відділ продажів м.Київ, Київська обл., м. Чернігів, м. Житомир
• транспортний відділ
• бухгалтерія філії й відділення товарознавців- склад готової продукції і тари
У підпорядкуванні понад 70 співробітників.
Функціональні обов'язки:
• укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами
України
• координація роботи закріплених підрозділів
• планування і бюджетування роботи служб
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
--построеніе стратегії компанії в області прямих і непрямих продажів по сегменту рітейла
України (METRO, PEAL, BILLA, FOZZY, АТБ, SPAR, Auchan, Велика, Кишеня, Varus,
Reinford, Євротек, Караван, Фуршет, Український Ритейл та т.д .;)
-оптимізація бізнес процесів;
-планування та забезпечення досягнення планових показників; розробка асортиментної матриці і трейд-маркетингових заходів;
-аналіз якісних показників роботи в національних мережах;
-контроль і повернення дебіторської заборгованості;
-Моніторинг ринку і формування відпускних цін;
Контроль документообігу;
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Досягнення: організація філії з «0», за період роботи сформована сильна команда, ТМ закріплена на київському ринку.
Директор Київської філії
з 03.2001 по 09.2002 (1 рік 6 місяців)
М'ясна фабрика «Алан», Київ (М'ясна фабрика «Алан», Київ (Продаж ковбасних виробів і м'яса))
У прямому підпорядкуванні:
• відділ продажів м.Київ, Київська обл., М .Чернігов, г .Жітомір
• транспортний відділ
• бухгалтерія філії й відділення товарознавців
• склад готової продукції і тари
У підпорядкуванні близько 100 співробітників Функціональні обов'язки:
• укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами
України
• координація роботи закріплених підрозділів
• планування і бюджетування роботи служб
• розробка і формування заробітної плати в службах
• набір і навчання персоналу
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Досягнення: організація філії з «0», за період роботи сформована сильна команда, ТМ закріплена на київському ринку.
Регіональний менеждер
з 09.1998 по 11.2001 (3 роки 2 місяці)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))

Резюме кандидата розміщено за адресою: https://www.work.ua/resumes/7930799/

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: