• File

Анжела

Директор з персоналу

Age:
49 years
City:
Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Устенко Анжела Олександрівна

Дата народженя: 18.03.1976
Сімейний стан: розлучена, син 25 років
Адреса: Одеса
Тел..[open contact info](look above in the "contact info" section),
Ціль
Резюме подається на здобуття посади керівника відділу кадрів, управління персоналом, директора з персоналу.
Освіта:
1993-1998г -Миколаївський державний педагогічний інститут, викладач історії та народознавства.
Професійні знання та навички:

Компанія «ЦИТРУС»
15.12.2024-по теперішній час – Директор з персоналу
- Створення та підтримка ефективних політик і процедур у галузі управління персоналом.
- Розробка та впровадження систем оцінки, адаптації, навчання та розвитку співробітників.
- Супровід організаційних змін (реорганізація, оптимізація процесів, масштабування).
- Комунікація змін співробітникам і мінімізація ризиків у процесі впровадження.
- Відстеження ключових HR-метрик (текучість кадрів, eNPS, час закриття вакансій тощо).
- Розробка звітності для керівництва компанії.
- Управління бюджетом HR-департаменту.
- Постановка цілей, контроль результатів і розвиток HR-команди.
- Формування ФОТ компаніі та контроль.
В підпорядкуванні:
Відділ кадрів:
-Забезпечення відповідності кадрових документів законодавству.
-Контроль за дотриманням норм трудового законодавства.
-Вирішення трудових конфліктів, проведення внутрішніх розслідувань.
Відділ навчання:
-Розробка програм професійного розвитку та навчання.
-Організація тренінгів, коучингів, менторства.
Відділ HR:
- Контроль за процесами пошуку, підбору та найму персоналу.
- Розробка програм адаптації для нових співробітників.
Секритаріат компанії.
- Закупка канцеляріі для компаніі.
- Логістика посилок та листів компанії.
- Організація відряджень співробітників (заключення договорів з готелями).
Компанія «ЦИТРУС»
07.05.2019-15.12.2024 – керівник відділу кадрів
-Ведення кадрового обліку всіх юридичних осіб компані.
-Ведення кадрового та управлінського обліку компанії.
-Ведення регламентованого табеля компанії.
-Ведення кадрового обліку інвалідів підприємства.
-Відправлення повідомлень до ФСС.
-Розробка регламентуючих документів відділу кадрів.
-Оптимізація роботи на базі 1С, постановка завдань програмістам.
-Проведення аудиту кадрового обліку на підприємствах компанії.
-Систематизація кадрового обліку.
-Приведення у відповідність бази 1С у звіті класифікації професій відповідно до законодавства.
-Ведення зарплатних проектів за юр.особами компанії в розрізі кадрової документації.
-Контроль за веденням журналів прийому, журналу трудових книг; реєстрації лікарняних; книг наказів про прийом, переведення, звільнення;
-Перевірка ведення особових справ та трудових книжок.
-Організація та перехід компанії на електроні трудові книжки.
-Автоматизація процесів кадрового обліку, сінхронування системи Бітрікс та 1С.
-Брала участь в розробці в системі Бітрікс структури, посад співробітників, систему контролю за відвідуванням співробітників компанії.
-Брала участь в розробці Положень компанії, Розпоряджень.
-Ведення штатних розкладів компаній усіх юрлиц.
-Розробка правил внутрішнього розпорядку компанії.
-Формування кожного року графиків відпусток компанії.
-Брала участь в розробці та переклаід посадових інструкцій компанії.
-Організація, контроль за військовим обліком компанії.
-Організація роботи та формування реєстрів лікарняних листів компанії.
-Організація роботу по формуванню архивів.
-Складання бюджету компанії (досвід оптимізації бюджету та персоналу)
-Робота з контролюючими органами:
Проходження перевірок податкової, Департаменту праці, Соцстраху; (Без штрафів для компанії з боку відділу кадрів за 6 років праці)
-Комунікація з ТЦК районів міста Одеси. Проходження перевірок.

ТОВ «ОКЕАН-СУДНОРЕМОНТ»
22.12.2016 – 05.05.2019р.- начальник відділу кадрів.
- організація кадрового відділу нового підприємства з «нуля». - ведення кадрового діловодства в повному обсязі.
- Побудова роботи HR – відділу.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку,
- Формування штатного розкладу та агроструктури,
- Розробка та ведення системи кадрового обліку,
- Аналіз ринку праці,
- Ведення звітності: взаємодія з контролюючими фондами та органами.
- відповідальна за ведення військового обліку на підприємстві.
- Досвід роботи в системі 1-C, система «Оddo»;
ГП НПКГ «Зоря-«Машпроект»
01.11.2015 – 22.12.2016р. – інженер-конструктор групи головного конструктора енергетичних проектів.
- технічний супровід контрактів з моменту укладання та до моменту здачі в промислову експлуатацію. газотурбінних двигунів
- Ведення системи якості групи (стандарти).
– контроль за випуском та коригуванням конструкторської та експлуатаційної документації за проектами групи.
– ведення листування із замовником.
- Контроль за фактичними витратами за проектами групи.
ПАО «ЮГцемент» : 12.05.2015-12.08.2015р. - керівник відділу персоналу, праці та заробітної плати.
-Організація та контроль відділу персоналу, праці та заробітної плати. -Організація та контроль роботи медчастини на підприємстві.
- Організація та контроль роботи гуртожитку підприємства.
ТОВ «Завод «Океан»: 14.04.2014-01.05.2015р. начальник відділу управління персоналом
- організація кадрового відділу нового підприємства з «нуля».
- ведення кадрового діловодства в повному обсязі.
- Побудова роботи HR – відділу.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку,
- Формування штатного розкладу та огрструктури,
- Розробка та ведення системи кадрового обліку,
- Аналіз ринку праці,
- Ведення звітності: взаємодія з контролюючими фондами та органами.
- відповідальна за ведення військового обліку на підприємстві.
- Досвід роботи в системі 1-C.
ПАТ «НСЗ «Океан» : 27.03.2012 – 11.04.2014 – виконуючий обов'язки начальника відділу кадрів.
23.02.2011- 27.03.2012-заступник начальника відділу
17.01.2011- 23.02.2011-інженер 2 категорії
04.03.2009- 17.01.2011-інспектор з кадрів (9670 чол))
- Ведення кадрового діловодства повному обсязі.
- Побудова роботи HR – відділу.
- Розробка та впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку,
- Формування штатного розкладу та огрструктури,
-Аналіз робіт існуючого персоналу, планування та оцінка потреби в персоналі, оцінка потреби в навчанні, пошук та відбір персоналу,
-Робота з проведення чергових атестаційних умов на робочих місцях СП №1, №2.
-Розробка та ведення системи кадрового обліку,
-Аналіз ринку праці,
-Планування професійної кар'єри співробітників,
-Оцінка ефективності роботи персоналу.
-Ведення звітності: взаємодія з контролюючими фондами та органами.
-Досвід складання та опрацювання колективного договору.
-Один із лідерів профспілкової організації «НСЗ «Океан».
Постійний член профспілкової комісії з боку підприємства щодо вирішення трудових спорів та конфліктів на заводі.
-Відповідальна за ведення військового обліку для підприємства. (порядку 6300 осіб військовозобов'язаних)
-Досвід роботи в системі IT-підприємство.
-Досвід роботи у системі 1-C.
ТОВ «ГазКо» 07.06.2004-17.11.2008 – начальник відділу кадрів.
-Ведення кадрового діловодства повному обсязі.
-відповідальний за «охорону праці» на підприємстві.
-Рішення юридичних питань підприємства.
-Відповідальний за роботу зі зв'язків із громадськістю. (реклама, інтерв'ю радіо та телебаченню, робота з населенням та адміністрацією міста)
Пенсійний фонд України Жовтневого управління у Миколаївській обл.. 14.11.2001-07.06.2004р.- провідний спеціаліст із призначення та виплати пенсій (14 ранг держслужбовця, який відповідає 7 категорії займаної посади).
-Робота з громадянами з питань призначення та виплати всіх видів пенсій, допомог, надбавок.
Миколаївське державне експериментальне протезно-ортопедичне підприємство. 14.03.2001-23.08.2001р.-інженер з маркетингу.
-Вибір форм та методів реклами в засобах масової інформації;
-Організація та контроль розміщення зовнішньої реклами, реклами в пресі, на радіо, TV;
-Щомісячне подання звітів керівнику підприємства.
- робота з клієнтською базою (ведення переговорів, укладання контрактів з лікарнями, аптеками на виготовлення та постачання ортопедичної продукції, контроль документообігу);
-Ведення та розширення бази даних відділу;
-відстеження поставок;
- маркетингові дослідження.
- Знання роботи складу
Державний обласний санаторно-оздоровчий освітній дитячий центр «Лазурний». 29.08.1998-17.05.2000р.- педагог-організатор.
- Організація цілорічної колективної творчої діяльності відповідно до вікових інтересів учнів. - Організація наочного оформлення школи з тематики роботи, що проводиться.
-Проведення міжнародних зльотів різною формою тематики.
- Подальше навчання шкільної програми відповідно до віку учнів, у період санаторно-оздоровчої програми.
-Робота з дітьми інвалідами у реабілітаційний період.
Спеціальні знання та навички:
Робота в Microsoft Office Word, Microsoft Office Visio, IT-Підприємство, 1С, Microsoft Office Excel, Робота в Auto CAD (розробка, малювання та затвердження проектів з газифікації будівель та приватного сектора), БОСС-кадровик, ВAS-1C.
Факультативи: загальна психологія, правознавство.
- Підвищення кваліфікації на тему: «Теорія та практика бізнес планування» (у 2014 р. в НУК ім. Адмірала Макарова).
-Курс: «Емоційний інтелект. Навички публічних виступів»
-Інтернет-як користувача; російська та українська мови вільно, англійська – базова (розмовна, письмова)
Особисті якості:
Дисциплінована, надійна, комунікабельна, відповідальна, акуратна, уважна, порядна, цілеспрямована, вмію працювати в команді. Без шкідливих звичок.
Додаткові відомості:
Маю власний автомобіль (Nissan Micra), досвід водіння 21 років.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: