• File

Інна

Спеціаліст з персоналу

Considering positions:
Спеціаліст з персоналу, Діловод
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Борейко Інна Петрівна

Дата народження: 24 лютого 1989 р.
Місто: Київ
Моб. телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта:
В січні 2018 року закінчила Державний університет інфраструктури і технологій (раніше Київська державна академія водного транспорту імені гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного) факультет «Економіка та підприємництво», спеціальність «Облік і оподаткування», диплом магістра (заочна форма навчання).
Досвід роботи:
• 24.01.2016 року фахівець з профорієнтації випускників Київської державної академії водного транспорту ім. Петра Конашевича Сагайдачного відділу практики.
01.07.2017 року переведена на посаду фахівця 1 категорії з профорієнтації випускників відділу практики та сприяння працевлаштуванню студентів та випускників ДУІТ.
19.03.2018 року переведена на посаду завідувача виробничої практики відділу практики та сприяння працевлаштуванню студентів та випускників ДУІТ.
• 17.09.2018 року помічник генерального директора ТОВ «Мегаріелті».
• 19.05.2020 року завідувач виробничої практики відділу практик та сприяння працевлаштуванню студентів та випускників ДУІТ.
• 20.12.2023 по 19.11.2024 старший державний інспектор відділу організації видачі посвідчень морських лоцманів, річкових лоцманів та лоцманів-операторів служб регулювання руху суден Управління видачі посвідчень особи моряка, кваліфікаційних документів членів екіпажів суден та посвідчень лоцманів.

Професійні навички:
• володію комп’ютером (знання MS Office);
• впевнений користувач електронної системи документообігу Megapolis Docnet;
• володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
• оформлення та реєстрація вхідної/вихідної документації;
• контроль за поданням та оформлення документів;
• формування внутрішніх наказів підприємства;
• надання відповідей на ЗВГ, адвокатські запити, запити правоохоронних органів;
• ведення табелю обліку робочого часу;
• досвід проходження перевірок контролюючими органами;
• досвід підготовки та підписання угод;
• досвід ведення переговорів;
• уміння працювати в команді;
• навички управління персоналом;
• грамотна письмова і усна мова;
• знання мов: українська — рідна; англійська – проходжу додатково курси.

Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, швидко навчаюсь, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, вміння слухати співрозмовника.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: