• PRO

Наталія

Менеджер з персоналу

Considering positions:
Менеджер з персоналу, Спеціаліст техпідтримки, Менеджер роботи з клієнтами, Оператор контакт-центру, Менеджер з продажу, Помічник керівника, Фінансовий менеджер
Age:
41 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Protection Monitor

from 08.2022 to 05.2025 (2 years 9 months)
UNHCR Poland, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Проводила інтерв’ю з біженцями та ключовими інформаторами для виявлення потреб, ризиків та вразливостей
•Відстежувала наявні та актуальні послуги для біженців, включаючи інформаційні пункти, інтеграційні центри, притулки та інші ресурси, забезпечуючи своєчасне оновлення інформації.
•Надавала інформацію про доступ до юридичної, фінансової, психологічної допомоги, оформлення документів, житла та інших соціальних послуг.
•Встановлювала та підтримувала зв’язки з урядовими, неурядовими, дипломатичними організаціями та медичними установами для координації дій та забезпечення комплексної підтримки біженців.
•Здійснювала пошук організацій, що надають допомогу, з метою створення та розширення актуальної бази даних для ефективного направлення бенефіціарів.
•Kейс-менеджмент.

Клерк бази даних

from 05.2022 to 08.2022 (3 months)
UNHCR Poland, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Працювала з документами.
•Збирала та реєструвала персональні і біометричні дані, відповідно до стандартів UNHCR та польського законодавства.
•Проводила інтерв’ю та оцінювала потреби, надавала відповідну інформацію та координувала подальші дії.

HR-керівник

from 05.2017 to 12.2024 (7 years 7 months)
GD NATKA Poland, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

•Здійснювала пошук потенційних партнерів, вела переговори та укладала договори.
•Виписувала фактури та інші фінансові документи відповідно до польського законодавства.
•Працювала з кадровими документами.
•Забезпечувала повний супровід процесу легалізації, включаючи підготовку та подання заяв на отримання дозволів на роботу та тимчасове проживання, відповідно до вимог польського законодавства.
•Проводила пошук та відбір кандидатів, організовувала співбесіди, координувала процес адаптації нових працівників на робочих місцях.

Заступник директора

from 11.2015 to 03.2017 (1 year 4 months)
Succes Sp. z o.o. Poland, Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

•Вела повний цикл кадрового діловодства: підготовку трудових договорів, її переклад, оформлення особових справ працівників та інших необхідних документів.
•Здійснювала облік фінансових операцій та своєчасно виставляла рахунки-фактури відповідно до польського законодавства.
•Проводила регулярний аналіз фінансових показників компанії для оптимізації витрат та підвищення прибутковості..
•Здійснювала пошук та встановлення співпраці з новими партнерами та клієнтами.
•Рекрутація персоналу.
•Визначала потреби в житлі працівників, шукала відповідні варіанти та укладала договори оренди.

Education

Вища Школа Банкова в Ґданську. Poland

Управління в галузі туризму та готельного господарства, Київ
Higher, from 2015 to 2017 (2 years)

Східноукраїнський Національний Університет ім. Володимира Даля

Магістр. Управління проектами. Державна служба., Луганськ
Higher, from 2003 to 2005 (2 years)

Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського державного університету

Інженер-економіст. Економіка підприємства., Сіверськодонецьк
Higher, from 1994 to 1999 (5 years)

Knowledge and skills

  •  Лідерство
  • Вміння ефективно працювати в команді та налагоджува
  • Deadline management
  • Сумлінність
  • Комунікабельність

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Polish — fluent
  • English — average
  • Russian — fluent

Additional information

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ТА КОМПЕТЕНЦІЇ
•Лідерство, вміння ефективно працювати в команді та налагоджувати продуктивні робочі стосунки, організаторські здібності: успішне планування та координація робочих процесів, здатність управляти кількома завданнями одночасно та дотримуватися встановлених термінів, висока самоорганізація та відповідальність за виконання завдань.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
•Відповідальність, пунктуальність, прагнення до освоєння нових знань та навичок, дотримання високих моральних стандартів.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: