• File

Тамара

HR Director, HRBP, HR Consultant

Considering positions:
HR Director, HRBP, HR Consultant, Керівник відділу
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Тамара Гнатюк
HR Director / HRBP / HR Consultant

м. Київ | [open contact info](look above in the "contact info" section) (Viber, WhatsApp)

[open contact info](look above in the "contact info" section) (Telegram)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

МЕТА

Керівна посада в сфері управління персоналом / HR-директор — із можливістю

реалізації системного підходу до розвитку людського капіталу, трансформації HR-

функції та підвищення ефективності організації.

ПРОФІЛЬ

HRD з 20+ роками досвіду в управлінні персоналом у фармацевтиці,
машинобудуванні, логістиці, ІТ, девелопменті. Експерт з побудови HR-функції «з
нуля», запуску виробництв, трансформації структур, впровадження BAS ERP,
оптимізації процесів, розробки мотиваційних програм.

Психолог, тренер з профілактики професійного вигорання.

Має досвід роботи закордоном, участі у волонтерських і благодійних проєктах.

ОСВІТА

Київський національний університет ім. Т. Шевченка

1992–1997 Психолог, викладач психології

Міжнародний інститут менеджменту ЛІНК

2003–2005 Економіка для менеджменту

2007–2008 Професійний сертифікат у галузі HR-менеджменту
КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНЦІЇ

Побудова HR-функції «з нуля»

Стратегічний HRM, реструктуризація, KPI, мотивація

Впровадження ERP/BAS, автоматизація HR-процесів

Організаційний розвиток, корпоративна культура

Адаптація, навчання, профілактика вигорання

Робота в складних виробничих/технічних середовищах

Публічні виступи, тренінги, фасилітація змін

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД

Лютий 2022 – Вересень 2023

Начальник відділу управління персоналом

ТОВ «ФАРМАСЕЛ» (Nikopharm), Київ-Бровари

Фармацевтичне виробництво, 300 працівників

HR-супровід запуску фармвиробництва з нуля: розробка структури, добір

і навчання персоналу

Організація роботи відповідно до вимог GMP, ліцензування

Актуалізація посадових інструкцій, регламентів, систем документації

Адаптація та навчання персоналу всіх рівнів

Впровадження військового обліку, бронювання ключових спеціалістів

Корпоративні заходи, розвиток HR-бренду підприємства

Жовтень 2020 – Січень 2022
Директор з управління персоналом

Концерн "НІКМАС", Суми

1500+ працівників, машинобудування (компресори, турбіни)

Реструктуризація концерну з підвищенням продуктивності праці

Уніфікація HR-процедур, звітності, впровадження KPI

Оптимізація чисельності персоналу, розробка штатних розписів, мотиваційних
програм

Впровадження BAS ERP

Співпраця з ВНЗ для залучення молодих спеціалістів

Квітень 2019 – Вересень 2020

Директор з персоналу

ТОВ "УВК-Україна", Бровари

700 працівників, логістика (3PL)

Реструктуризація комерційного департаменту, впровадження KPI

Добір працівників складу, організація вахтового методу

Впровадження обліку виробітку в WMS системі

Вересень 2015 – Квітень 2019

HR бізнес-партнер

LLP "InternetCashBank", Таллінн

FinTech, ІТ-продукти

Формування продуктових команд у Києві, Львові, Сєвєродонецьку

Залучення Senior-фахівців, Team Lead, Project Manager, аналітиків
Впровадження індивідуальних планів розвитку, перегляду мотивації

Побудова міжнародного відділу підтримки клієнтів

Системна робота, профілактика вигорання, утримання персоналу

Листопад 2012 – Травень 2015

Директор з персоналу

ТОВ "Вікторія-Феліз", Кропивницький

500 працівників, телеком, будівництво

Впровадження відрядної оплати праці та норм технічного обслуговування

Навчання, оцінка персоналу, кадровий резерв

Співпраця з ВНЗ для залучення спеціалістів

Листопад 2005 – Серпень 2012

Директор департаменту адміністрування та управління персоналом

"УБА груп", Київ

1000+ працівників, девелопмент, будівництво, ЖКГ

Побудова HR-функції з нуля для 42 підприємств

Централізація HR-процесів: добір, облік, навчання, мотивація

Впровадження мультипроєктного управління (Primavera, Spider Project)

Автоматизація обліку часу та ресурсного планування

НАВИЧКИ ТА ІНСТРУМЕНТИ

Програмне забезпечення: MS Office (Excel, Project, Visio), 1C, BAS ERP

Мови: Українська мова - рідна, норвежська - середній рівень (розмовна)
Тренінги: Профілактика вигорання, арттерапія

Волонтерство: Stand with Ukraine (Норвегія), Реабілітаційний центр для людей з
особливими потребами "Майбутнє"

Водійське посвідчення та досвід з 2008р

Рекомендації надаються на запит

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: