• PRO

Єгор

Помічник адвоката, 20 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
22 years
City of residence:
Zaporizhzhia
Ready to work:
Remote, Zaporizhzhia

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email, Instagram and LinkedIn.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Операційний директор

from 01.2025 to 05.2025 (4 months)
Економ Плюс, торгова компанія, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Зайняв посаду у кризових умовах, за цей часу в своїй роботі можу відокремити наступне:
-Отримав гідний досвід у роботи з адміністративним та господарським кодексами України що дозволяло покращувати роботу компанії відповідно до чинного законодавства.
-Займався задачами комерційного директора:

-Налагоджено промо-календарі з декількома постачальниками
-Вів декілька категорій товару: кондитерські вироби, хлібобулочні вироби, снекову групу, частково алкоголь та воду,соки
-Сформовано асортимент категорій майже з нуля(прийняв полки пустими) по кондитерським виробам, снекам, хлібобулочних виробах
-У зв’язку з складною ситуацією у компанії, при перезаключенні договорів НЕ допустив втрати умов що були заключені до цього, були прециденти з боку постачальників зменьшити маркетинг, перестати платити ретро-буноси, зменшення відстрочки на платежі. Всі умови були збережені, жодної договірної позиції компанія не втратила.
-Було сформовано нову прикасову зону з нуля(повернув та ключив договір з постачальником по ТМ ТВІКС, Марс, Орбіт, Дірол та інші)
-Розширив асортимент по алкоголю, завів нові позиції, отримавші найнижчі ціни відповідно моніторингу по конкурентах, отримав маркетинг, не зважаючи на долю СТМ в 90%.
На позиції операційного директора:
-Подолав прострочку на вітрині, через збільшення санкійних мір та комунікацією з незалежним ревізором-аудитором від власника компанії, всі ці «інструменти допомогли зменшити знаходження прострочки до нуля
-було налагоджено зворотній зв’язок між мною та директорами магазинів, задля більш швидкого реагування на критичні ситуації(поламки, конфліктні ситуації, крадіжки, тощо)
-провів дві оптимізації персоналу, задля зменшення витрат компанії(рішення власника, були інші можливості вийти з кризи, але власник не хотів дослухатись до мене та колег)
-Відкрив 3 торгівельні точки з нуля, сам особисто приймав участь у плануванні викладки, у самій викладці товару, разом із керівником команди відкриття, особисто приїжджав на обʼєкти та контролював процес ремонту
-Провів ребрендинг 4 торгівельних точок

Керівник аудиторського відділу

from 10.2022 to 05.2024 (1 year 7 months)
Компанія Global Spirits ТМ Хортиця, Івано-Франківськ (Харчова промисловість)

Працював в компанії не офіційно.
Починав працювати як звичайний аудитор, перевіряв роботи торгівельних відділів на території всієх західної частини країни. Перевіряв наступне:
-робота торгових агентів
-робота супервайзера
-робота директора представництва
-перевірка представленості у ТТ клієнта а саме: відсоток долі на поличці, ціноформування(ціна мала бути не більше визначеного показника), представленність по SKU.
-Перевірка складів компанії на: пожежну безпеку, охорону безпеку, облік працівників складу: комплектувальники, водії, експедитори, керівник складу/логіста
Перевіряв такі канали продажів як Роздріб( ФОПи та/або ТОВи), регіональні мережі(мережі представлені в декількох регіонах), національні мережі(Сільпо, АТБ, Епіцентр і тд.) та АЗК(ОККО, УкрНафта і тд.)
За 6 місяців став страшим аудитором(керівником відділу), почав створювати свою команду, спочатку 2 аудитори, повністю навчені з нуля мною особисто, до моїх задач додався облік їх затрат по проживанню, паливу і компенсаціями. Ще з часом, набрав ще двох аудиторів.
Останні два місяці в компанії, перейшли на дистанційний варіант роботи, перевіряли торгових то їх фото-звітах, я в цей час паралельно вчив експедиторів фотографувати вітрини магазинів по яких вони їздять, тобто, вичв їх перевіряти роботи торгових.

Аудитор-ревізор

from 10.2018 to 10.2022 (4 years)
Економ Плюс, торгова компанія, Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Працював у компанії неофіційно. Працював у період студенства, паралельно вчився у коледжі, працював повний робочий день.
У особисті обов’язки входило:
-перевірка стандартів продажів
-перевірка санітраних норм
-перевірка внутрішньої документації
-перевірка якості обслуговування
-перевірка виконання акційних домовленостей
-перевірка акцизних норм(цілесність акцизних марок)
З 2020 року був ревізором від Виконавчого Директора Компанії, задля більш швидкого реагування на ситуації, покращення ревізій та введення іновацій.
-Отримав гідний досвід у роботи з адміністративним та господарським кодексами України що дозволяло покращувати роботу компанії відповідно до чинного законодавства

Education

Запорізький Національний Університет

Право
Higher, from 2022 to 2024 (2 years)

Knowledge and skills

  • Користувач 1С
  • Продаж продовольчих товарів
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Аналіз продажу
  • ABC/XYZ-аналіз
  • Старанність
  • Уміння аналізувати
  • Працьовитість
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • MS Excel
  • Відповідальність
  • MS Word
  • Організованість
  • MS Office
  • Управлінські навички
  • Чесність
  • Привітність
  • Дисциплінованість
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Адаптивність
  • Доброзичливість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: