• File

Оксана

Support manager

Age:
35 years
City of residence:
Other countries
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Оксана Пальниченко
Support Менеджер

[open contact info](look above in the "contact info" section) [open contact info](look above in the "contact info" section)

Зайнятість
Тім-лідер групи підтримки банкетної служби сервісу бронювання столиків "LeCLick"
Сервіс бронювання АО "LeClick", Вересень 2024 - На даний час
Функціональні обов'язки:
* Робота з банкетами (підбір ресторану за побажаннями і запитом клієнта, контроль і ведення гостя "до
угоди", ведення звітності);
* Робота з командою для оптимізації пошуку і поліпшення показників. Постійне вивчення нових
майданчиків і ресторанів, їх аналіз, залучення клієнта в ресторан.
* Оперативна обробка вхідних звернень від клієнтів і ресторанів в чаті (в додатку і/або на сайті);
* Консультування користувачів з питань оформлення та статусу бронювання, повна технічна підтримка
користувачів системи бронювання Smart-reserve;
* Вирішення нестандартних ситуацій, конфліктних кейсів і форс-мажорів з максимальною
клієнтоорієнтованістю;
* Фіксація заявок в CRM-системі, передача завдань у відповідні підрозділи;
* Дотримання стандартів якості сервісу і регламентів компанії;
* Керівництво командою операторів підтримки: підбір, навчання, наставництво і розвиток співробітників;
* Контроль якості та швидкості обробки звернень відповідно до KPI (SLA, CSAT, FCR та ін.);
* Організація та оптимізація робочих процесів всередині команди, складання графіків, управління
завантаженням операторів;
* Проведення регулярних зустрічей (1:1, ретроспектив, планерок), зворотного зв'язку і performance review;
* Аналіз типових звернень і помилок, ініціювання поліпшень в скриптах, інструкціях і внутрішніх процесах;
* Підготовка звітності по ефективності команди, участь в плануванні і стратегічному розвитку клієнтського
сервісу;
Інструменти та технології:
* CRM-системи: робота з внутрішніми CRM і тікет-системами компанії, адаптованими під підтримку
клієнтів і партнерів;
* Система Smart-Reserve: бронювання і управління столиками, технічна підтримка користувачів і
ресторанів по роботі з системою, вирішення спірних ситуацій;
* Володіння корпоративними інструментами компанії (в тому числі чат-платформами, аналітичними
дашбордами і системами моніторингу якості);
* Швидка адаптація до нових внутрішніх систем, вміння працювати в умовах частих змін інтерфейсу і
логіки CRM.
Банкетний менеджер "LeClick"
Сервіс бронювання АО "LeCLick", Лютий 2021 - Вересень 2024
* Робота з банкетами (підбір ресторану за побажаннями і запитом клієнта, контроль і ведення гостя "до
угоди", ведення звітності);
* Робота на вхідній і вихідній лінії в колл-центрі бронювання столиків. Технічна підтримка партнерів,
допомога в бронюванні та підборі ресторану для клієнтів;
* Оформлення заявок з бронювання в системі CRM;
* Робота з командою для оптимізації пошуку і поліпшення показників;
* Постійне вивчення нових майданчиків і ресторанів, їх аналіз, залучення клієнта в ресторан;
* Робота з командою банкетних менеджерів (навчання, контроль роботи, поліпшення показників);
* Робота з іншими внутрішніми CRM-системами компанії.

Менеджер ресторану
Суші-бар "Япона Хата", м.Донецьк, Вересень 2013 - Березень 2016
* Організація і контроль щоденної роботи ресторану;
* Організація і проведення банкетів; складання меню з замовником;
* Управління персоналом: підбір, навчання, мотивація і контроль роботи співробітників
* Забезпечення високого рівня обслуговування і задоволеності гостей;
* Контроль за дотриманням санітарних норм і стандартів якості;
* Ведення звітності, контроль касових операцій і фінансових показників;
* Взаємодія з постачальниками і контроль складських запасів;
* Вирішення конфліктних ситуацій і робота з відгуками клієнтів;
* Оптимізація процесів для підвищення ефективності роботи ресторану.

Освіта
Інженер-технолог харчових виробництв
Донецький Національний Університет імені Михайла Туган-Барановського, Вересень 2008 - Червень 2013
Факультет: Готельно-ресторанного бізнесу

Мови

Українська мова - С2 Російська мова - С2 Англійська мова - А2 Польська мова - В1

Хобі

Вивчення англійської та польської мов Фітнес

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: