• PRO

Кондратенко

Няня

Considering positions:
Няня, Спеціаліст з розвитку дитини дошкільного віку
Age:
49 years
City:
Poltava

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Вихователь

from 11.2001 to now (23 years 9 months)
ПДНЗ - 20 (Освіта, наука)

Education

ПНПУ імені В. Г. Короленка

Психолого-педагогічний, дошкільне виховання, початкова школа, Полтава
Higher, from 2000 to 2005 (5 years)

Кваліфікація:
Вихователь дітей дошкільного віку
Учитель початкових класів
Спеціаліст з психолого-педагогічного супроводу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Основні напрями підготовки:
Психологія розвитку дитини
Методика виховання і навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Інклюзивна освіта та робота з дітьми з особливими освітніми потребами
Організація освітнього середовища в закладах дошкільної та початкової освіти
Соціально-емоційне навчання, адаптація програми розвитку відповідно до індивідуальних потреб дитини
Основи педагогічної діагностики, планування навчального процесу

Additional education and certificates

Робота з дітьми з особливими освітніми потребами

2024
Certificate

Сертифікат з тренінгу соціального та емоційного навчання для дітей раннього віку "Думай на рівних"

2024
Certificate

Адаптація методик швидкочитання для дошкільнят

2024
Certificate

Knowledge and skills

  • Комунікаційні навички
  • Критичне мислення
  • Командна робота
  • Креативність
  • Дитячий садок
  • Проактивний підхід
  • Викладання в початкових класах
  • Уміння аналізувати
  • Старанність
  • Стратегічне планування
  • Здатність до навчання

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent

Additional information

Обов'язки та досягнення

Реалізувала індивідуалізований підхід до кожної дитини, з урахуванням її особливості.
Визначала індивідуальні освітні траекторії та впроваджувала корекційно-розвиткові програми.
Адаптувала навчальні матеріали відповідно до когнітивних, емоційних і фізичних особливостей дітей, що сприяло підвищенню залученості в освітньому процесі.
Використовувала сучасні інклюзивні методики, які забезпечили ефективну соціалізацію та навчання дітей з особливими потребами.
Розробляла і проводила поняття з елементами соціально-емоційного навчання (СЕН), спрямованими на розвиток емоційного інтелекту, емпатії, саморегуляції та відповідальної.
Формувало сприятливе, підтримувальне освітнє середовище, що забезпечувало психологічну безпеку й комфорт для дітей.
Впроваджувала адаптовані методики швидкого читання, зокрема через ігрові та інтерактивні вправи, що покращували швидкість, техніку та усвідомленість читання.
Розвивала у дітей базові передумови до читання: увага, пам'ять, фонематичний слух, зір.
Забезпечувала активну співпрацю з батьками та педагогами для підвищення ефективності навчальних стратегій і підтримки розвитку дитини.
Досягнуто підвищеного збільшення успішності та рівня залучення 80% дітей, які взяли участь у заняттях, протягом перших трьох місяців впровадження комплексного підходу.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: