• File

Дарія

Адміністратор готельно-ресторанного комплексу

Age:
38 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Bukovel, Khmelnytskyi, Lviv, Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

ДАРІЯ МОСКОВА
Менеджер/адміністратор
Клієнтоорієнтована спеціалістка з понад 10-річним досвідом у роботі з іноземними
клієнтами та партнерами, організації ділових поїздок, веденні документації та
супроводу керівництва. Маю досвід роботи з VIP-клієнтами, управління логістикою,
комунікації з іноземними партнерами та вирішення нестандартних ситуацій. Вільно
володію англійською мовою; німецьку використовую на базовому рівні за потреби.
Шукаю можливість реалізувати свої сильні сторони в готельному менеджменті, де
якісний сервіс, оперативність і турбота про гостя є пріоритетом.

Контакти Досвід

Телефон Менеджер по роботі з клієнтами, перекладачка
[open contact info](look above in the "contact info" section)
05.2018
ТОВ «КОМПАНІЯ ІНТЕР-ЛІС», Кременчук (деревообробка, експорт)

Email – Забезпечувала супровід понад 20 міжнародних клієнтів: обробка
[open contact info](look above in the "contact info" section) дотепер запитів, контроль виконання замовлень, логістика, оплати, сервіс
після продажу, врегулювання конфліктів.
Адреса
Кременчук, Полтавська обл Якісно організовувала та супроводжувала бізнес-подорожі власника
компанії до 10 країн за поїздку: логістика, бронювання готелів,
оренда авто, планування зустрічей, супровід на виставках.
Забезпечувала високий рівень сервісу під час прямих контактів із
Освіта партнерами, координувала роботу постачальників.
Вела ділову комунікацію англійською мовою, перекладала технічну,
Спеціаліст з перекладу та зв’язків з громадськістю
Дніпровський університет ім. Альфреда Нобеля контрактну та логістичну документацію.
(Кременчуцький інститут)
Координувала створення візуальних матеріалів для клієнтів (зйомка
2012 – 2013
продукції, пакування, етикетки тощо).
Бакалавр з англійської та німецької філології
Дніпровський університет ім. Альфреда Нобеля
(Кременчуцький інститут) Особистий асистент генерального директора
2006 – 2010
10.2017 Sarmont Management Group, Одеса
Сертифікат Goethe C1 (Німеччина)

Народна школа м. Фрайбург (Volkshochschule Freiburg) Повна організація ділової активності керівника: графік,
2010 – 2011 02.2021 подорожі, зустрічі, комунікації.
(Курси рівнів B1, B2, C1)
Комунікація з контрагентами, підрядниками, сервісними

Ключові навички службами.
Офіс-менеджмент: запуск нового офісу, організація подій та
корпоративів, робота з персоналом.
Робота з клієнтами та забезпечення Виконання особистих доручень: від підбору готелів до пошуку
високого рівня сервісу подарунків та організації свят.
Організація ділових подорожей і заходів
Комунікація з іноземними партнерами (усна
та письмова)
Ведення ділового листування та Досвід роботи перекладачем
2013
документації
- (офісна та дистанційна робота)
Управління процесами та координація
команд
2019 Компанії “Олтекхім”, “Меледа”, “PROFPEREKLAD”, “АСПЕКТ”
Переклад технічної, договірної, супровідної Вела ділову переписку з іноземними партнерами
документації Перекладала технічні інструкції, договори, супровідні документи
Вирішення конфліктних ситуацій Брала участь у міжнародних дзвінках, конференціях
Супроводжувала переговори із використанням усного

Мови послідовного перекладу

Англійська - С1
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Німецька - А2 Високий рівень емоційного інтелекту та комунікабельності
Досвід самостійної організації подій, поїздок і зустрічей
Українська - рідна Вміння працювати з VIP-клієнтами та іноземними делегаціями
Готовність до переїзду та відряджень
Інтерес до готельно-ресторанної сфери, сервісу та гостинності

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: