• File

Євгеній

Комерційний директор

Considering positions:
Комерційний директор, Тім лід
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 2 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
ПІБ: Ємельянов Євгеній Олександрович
Дата народження: 09.03.1986р.
Місце народження: м. Магдебург, Німеччина
Сімейний стан: Одружений,
4 дитини - 2011 р.н., 2015р.н., 2019 р.н., 2024р.н.
Національність: Українець
Місце проживання: м. Київ, Україна

1) Освіта: Вища економічна

2003 – 2007 Донецький Національний Університет Економіки та Торгівлі ім. М. Туган -
Барановського (http://donnuet.dn.ua/). Факультет економіки, управління та
міжнародних економічних відносин
Спеціальність: «Міжнародна економіка»

Дипломи та - Диплом бакалавра з відзнакою
сертифікати: Кваліфікація: Бакалавр міжнародної економіки

2007 – 2008 Донецький Національний Університет Економіки та Торгівлі ім. М. Туган -
Барановського (http://donnuet.dn.ua/). Факультет економіки, управління та
міжнародних економічних відносин
Спеціальність: «Міжнародна економіка»

Дипломи та - Диплом магістра з відзнакою
сертифікати: Кваліфікація: Професіонал у сфері економіки

2004 – 2006 Донецький Національний університет. Представництво Інституту ім. Гете при
факультеті романо-німецької філології
(http://www.goethe.de/ins/ua/prj/slz/don/deindex.htm). Напрям підготовки:
німецька мова

Дипломи та - Zertificat Mittelstufe III (Сертифікат 3-й ступінь середнього рівня)
сертифікати:

2014р. Спільний KMBS та Smart People курс Михайла Вінницького для Топ
менеджменту – «Управління продажами». (http://smartpeople.com.ua/).

навчання за 10.2002 – 02.2003р. Вивчав німецьку мову у Deutschcolleg Haeberle
кордоном: (Німецький колеж Хеберлі), м. Мюнхен (Баварія, Німеччина)
www.deutschcolleg.de
Дипломи та сертифікати: Zertificat Grundstufe 5 (Сертифікат 5-й ступінь
базового рівня).

Мовні навички: Мова Навички читання Розмовні Навички письма
навички
Англiйська 1 2 3
Нiмецька 1 2 3

Оцінка навичок:
- за шкалою від 1 (високий рівень) до 5 (базовий рівень)
2) Досвід роботи:

09.2024 – т.ч. ТОВ «АМОНІТТ» (Київ)
Директор з розвитку / Комерційний директор
Напрямок – імпорт натурального каміння з Бразилії. Продаж В2В.
Обов'язки:
Запуск проекту з нуля, згідно власного роудмеп. Пошук складу, офісу. Запуск
сайту та Інстаграмм. Підготовка документів для імпорту товару. Комунікація
з брокером. Пошук персоналу – склад, офіс (бухгалтер, менеджер с продажів,
проджект менеджер, адмін. сайту, онлайн маркетолог). Планування напряпків
продажу та просування. Робота з ключовими клієнтами. Представлення
бренду на спеціалізованих заходах. Обробка запитів клієнтів. Управління
фронт офісом. Формування та управління внутрішньою комунікацією
компанії.
Результат:
Пройдені всі пункти роудмеп. Сформував систему продажів. Залучив понад
50 кліентів (середній чек та ТО не розголошується).

05.2022 – 09.2024 ТОВ «Мека Меблі» (Київ)
Керівник відділу продажів / Директор з розвитку / Комерційний директор
Напрямок – виготовлення індивідуальних меблів, торговельного обладнання,
реклами для рітейлу.
Обов'язки:
Обробка запитів клієнтів, пошук корпоративних клієнтів, управління фронтом
офісом (відділом продажів, дизайнери), управління внутрішньою
комунікацією підприємства.
Результат:
Сформував систему взаємовідносин відділів компанії, відбудував шлях
проходу замовлення від запиту до видачі/монтажу, залучив понад 150 заявок
(середній чек 500 000 грн). Середній ТО 3мл.грн/міс.

10.2021 – 03.2022 ТОВ «ZEST-M» (Київ)
Керівник відділу продажів / Директор з розвитку мануфактури ZEST
https://zest.kiev.ua/
Напрямок – виготовлення індивідуальних меблів для некомерційної
нерухомості (Офіси, HoReCa).
Обов'язки:
Обробка запитів кінцевих клієнтів виробництва індивідуальних меблів.
Формування Клієнтської бази (дизайнери, будівельно-ремонтні організації).
Пошук корпоративних клієнтів для облаштування офісів, торгових зон.
Управління відділом продажів (2 особи), відділом проджект менеджерів (4
особи).
Результат:
Сформував систему взаємовідносин відділів компанії, створив посадову
інструкцію для проджект менеджерів, прописав шлях проходу замовлення від
запиту до видачі/монтажу, залучив понад 50 теплих заявок (середній чек
500000грн), сформував та пропрацював базу 300 контактів потенційних
клієнтів, конверсія в район %. Середній ТО 5мл.грн/міс.

01.2021 – 10.2021 ТОВ "Кряж" (Вінниця); Prime Berry
Директор з постачання / Комерційний директор / Керівник відділу продажів
Обов'язки:
Формуванням реєстру постачальників свіжої ягоди – яблука, лохина з
Вінницької, Чернівецької, Житомирської, Хмельницької, черешня із
Запорізької областей. Створення іміджу бренду трейдингової компанії.
Закупівля продукції для Експорту та внутрішнього ринку. Формування та
курування відділу оптово-роздрібних продажів в Україні.
Результат:
Побудував з «0» відділ продажу, сформував імідж бренду, побудував мережу
постачальників та дилерів у Вінницькій та Київській обл.

2019 – 2021 ТОВ «Червоногвардійський завод будівельних матеріалів»
Директор з Економіки та Розвитку. Напрямок покрівельні матеріали
Обов'язки:
Створення нового покрівельного продукту – черепиця. Створення
маркетингової підтримки, опрацювання бюджету, формування складського
запасу, залучення клієнтів B2B та B2C, навчання персоналу дилерів, продаж
готової продукції, логістика, побудова системи продажу ринку B2B,
ціноутворення, звіт фінансових показників.
Результат:
Побудував із «0» бренд, сформував нову нішу, побудував дилерську мережу в
Криму, МСК та Лен обл., вивів продукт на маркетингову окупність. Середній
ТО 100тис.долл./міс.

2018 – 2019 ТМ DOMINI (Київ), ТМ Concepto (Київ), ТОВ CityGrand (Київ)
Директор з розвитку. Напрямок меблі для HoReCa
Обов'язки в Domini та Concepto:
Залучення клієнтів B2B, формування власної бази клієнтів. Навчання
персоналу дилерів, продаж готових меблів, побудови системи продажу ринку
B2B.
Обов'язки CityGrand:
Обробка запитів кінцевих клієнтів на виробництво індивідуальних меблів.
Пошук корпоративних клієнтів для облаштування зон Рітейлу та Торгових
островів.
Результати:
У Domini за 3 місяці підняв клієнтську базу дилерів Київської філії. Збільшив
ТО з 200тис.грн до 500тис.грн на місяць. У Concepto за 3 місяці ввів у
клієнтську базу понад 20 дилерів (переважно центральна та східна Україна),
сформував брендовий магазин у Харкові. Збільшив ТО на 15%. У CityGrand за
3-4 місяці пропрацювало понад 400 контактів потенційних клієнтів, конверсія
до 5%. Середній ТО 500тис.грн/міс.

2017 – 2018 ТМ «LARETO» (Харків)
Керівник розвитку. Напрямок м'які меблі LARETO (http://lareto.com.ua)
Обов'язки:
Залучення клієнтів B2B в Україні. Навчання персоналу дилерів, продаж
готових меблів, побудови системи продажу ринку B2B.
Запуск Російської філії в Санкт Петербурзі (опт, роздріб) управління базою
даних клієнтів, ведення відповідного обліку.
Результат:
Побудував дилерську мережу в Україні, сформував політику продажу, відкрив
роздрібний магазин у СПБ.

2016 – 2018 ТОВ «Ергономіка Україна» (Київ)
Керівник Оптового відділу продажу України. Напрям офісних крісел KULIK
SYSTEM (http://kuliksystem.ua)
Обов'язки:
Побудова департаменту оптового продажу. Навчання персоналу, продаж
готових меблів, побудови системи продажів ринку B2B, формування
особистої КБ, управління базою даних клієнтів, ведення відповідного обліку
по клієнтам, підготовка та аналіз управлінської звітності.
Результат:
Збудував дилерську мережу, скоригував політику продажів, відкрив понад 10
бренд зон у дилерів. Збільшив ТО на 50%.

02.2016 – 07.2016 ТОВ «Марго Груп» (Київ)
Оптовий відділ продажу. Напрямок імпортних меблів Halmar
(http://halmar.com.pl) та Signal (http://signal.pl) з Польщі.
Обов'язки:
Продаж готових меблів, побудови системи продажів ринку B2B, побудова «з
нуля» КБ та управління базою даних клієнтів, ведення відповідного обліку за
клієнтами, підготовка та аналіз управлінської звітності.
Результат:
Збудував дилерську мережу по Україні, сформував політику продажів,
відкрив понад 30 дилерів.

09.2014 – 11.2015 ТОВ «УкрІзраМеблі» (Київ) http://www.ukrizra.com
ТОВ «Dizi» (Київ) http://www.ukrizra.com/rus/dizi

Посада в УкрІзраМеблі – керівник відділу оптового продажу.
Обов'язки:
1. Налагодження та контроль роботи оптового відділу;
2. Активний пошук клієнтів на території України;
3. Консультація клієнтів, проведення акцій, розпродажів.
4. Упорядкування планів щомісячних, річних продажів;
5. Формування звітів (щоден., щоміс., річні) з продажу та основних показників
клієнтів;
6. Вивчення конкурентного середовища та формування конкурентно здатних
пропозицій;
7. Виведення продукції на Експорт.

Посада у DiZi – директор ТОВ «ДіЗі». Продаж готових меблів, продукція
«УкрІзраМеблі».
Обов'язки:
Побудови системи продажу, управління відділом продажів, у т.ч. та
управління базою даних клієнтів, ведення відповідного обліку по клієнтах,
управління групами в соціальних мережах. Маркетинг, налагодження системи
просування (реклами). Підготовка та аналіз управлінської звітності. Пошук та
супровід мережевих клієнтів. Експорт.
Результат: налагодив дилерську мережу по Україні, сформував політику
продажу, сформував колекцію готових рішень, налагодив стосунки із
партнером із Молдови.

05.2011 – 10.2014 ТОВ «КронаЛайн» (Донецьк)
Менеджер відділу оптових продажів готових меблів тм «ДОМІНІ» Донецька
Філія (http://domini.ua/)
Обов'язки:
1. Здійснення оптових продажів, прийом замовлень, підтримка складу готової
продукції;
2. Активний пошук клієнтів на території Східної України;
3. Консультація клієнтів, проведення акцій, розпродаж;
4. Участь у спеціалізованих виставках;
5. Управління роздрібним магазином;
6. Логістика.

03.2009 – 05.2011 ФОП Ємельянов Євген Олександрович (Донецьк)
Вид діяльності – торгівля непродовольчими товарами
Керівник меблевого салону "Evro - Stile" (європейські бренди: Gamma it,
Galla, Etap, GM it, Taranko, Vox)
Обов'язки:
1. Управління розн. мережею (3 магазини).
2. Робота з постачальниками та прямими продажами;
3. Організація та проведення рекламних проектів;
4. Консультація клієнтів, проведення акцій, розпродажів.
5. Підбір персоналу, навчання, контроль.
02.2007 – 10.2008 від. № 5 ДФ ВАТ «Родовід Банк»
Посада – економіст / з 2008 старший економіст
Обов'язки:
1. Укладання, зміна, розірвання правовстановлюючих договорів:
• депозитні договори;
• кредитні договори, договори застави (іпотеки) та поруки.
2. Висновок, зміна, ведення і розірвання поточних рахунків, і навіть
переведення коштів із цих рахунків з допомогою платіжних інструментів і
зарахування коштів у них (крім рахунків банків-кореспондентів);
3. Виконання функцій кредитного працівника: збирання та аналіз документів
клієнтів, формування заявок, складання протоколів засідань кредитного
комітету філії;
4. Складання щомісячної звітності про діяльність філії («Фінансовий
результат роботи» внутрішньобанківська звітність): аналіз активів та пасивів,
процентного ризику, терміновості;
5. Робота із залучення клієнтури (складання переліку потенційних клієнтів
Банку, робота з даними клієнтами, організація зустрічей);
6. Робота з клієнтами Банку (ознайомлення з тарифами Банку, умовами
випуску та обслуговування пластикових карток);
7. Встановлення кредитних лімітів різним категоріям клієнтів банку.

3) Додатковий досвід: 2011р. – ВАТ «Новоград-Волинський м'ясокомбінат» проект для відділі
продажу та маркетингу. Завдання – виявлення позитивних та негативних
сторін роботи відділу збуту Новоград-Волинського М'ясо Комбінату (НВМК).
Ознайомити з інноваційними методами ведення продажів (10 кроків для
партизанської атаки ринку; 10 кроків до успішної угоди під авторством
Артема Фарійовича).
Ціль: збільшення обсягу продажів. Результат: після закінчення 2-місячної
роботи мною був написаний «Проект поліпшення роботи відділу збуту
НВМК».

2022р. – Крипто біржа «DexTrade», пошук нових крипто монет, формування
бази творців крипто монет та контакт з ними, з метою лістингу на плотформі
біржі.

2024р. – FranchAI, відпрацювання механізму роботи віддаленого відділу
продажів курсів, з вивчення програм ШІ.

4) Особисті якості: - Відповідальність, обов'язковість, системність;
- Комунікабельність;
- Пунктуальність;
- Цілеспрямованість, здатність до швидкого навчання;
- Креативність;
- Працьовитість.

5) Додаткові - Закордонний паспорт;
відомості - Водійське посвiдчення, категорія «В»;
- Білий Квиток (не оновлен);
- Посвідчення багатодітства

6) PC навички: Microsoft Word; Excel; PowerPoint; Internet Explorer; Акцент 7.0; 1С; BAS ERP.

7) Інтереси та Спорт (плавання); Музика; Поезія; Архітектура; Автомобілі; Історія.
захоплення:
Контактна [open contact info](look above in the "contact info" section) (доступний у Viber, Telegram, WhatsApp)
інформація: е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Рекомендації: ТОВ "Кряж" – Гуменна Наталiя [open contact info](look above in the "contact info" section)
КронаЛайн/Domini (Донецьк) – Аношкін Богдан [open contact info](look above in the "contact info" section)
Марго Груп – Вероніка Дацик [open contact info](look above in the "contact info" section)
УкрІзраМеблі/Дізі – Олег Волков [open contact info](look above in the "contact info" section)
CityGrand – Теріна Тетяна [open contact info](look above in the "contact info" section)

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: