- File
Марианна
Керівник відділу продажу
- Considering positions:
- Керівник відділу продажу, Керівник філії, Регіональний директор, Регіональний менеджер
- Age:
- 31 years
- City of residence:
- Odesa
- Ready to work:
- Odesa, Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14024695/?puid=64802
Uploaded file
The file contains 1 more page.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Дата народження: 11 квітня 1994 року
Громадянство: Україна
Місце проживання: Одеса, вул. Ак. Корольова, 33 кв.
Домашній телефон: 7477293
Мобільний телефон: [
Електронна пошта: [
Бажана заробітна плата: 60 000 – 100 000
Зайнятість: повна
Проф. Навички:
• цілеспрямованість
• наполегливість;
• відповідальність;
• стратегічне мислення;
• висока працездатність;
• уміння працювати в режимі багатозадачності;
• емоційний інтелект
• адаптивність
Освіта:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (ЄДПУ)
(березень 2013 р.)
Реабілітолог
Курси:
• Веб-дизайн (травень 2015)
Навчальний заклад: Одеський корпоративний комп'ютерний коледж. Тривалість: 12 місяців.
• Менеджмент, мистецтво менеджменту (листопад 2017)
Навчальний заклад: Wave, Odessa business school.
Тривалість: 3 місяці.
Досвід:
ТОВ "ГЛОБАЛ ТОБАККО"
(червень 2023 – червень 2025) (2 роки)
Посада:
Керівник філіалу (Одеського РСП)
Обов’язки:
◦ Здійснювати оперативне управління PCП
◦ Забезпечувати рентабельну, беззбиткову діяльність PCП.
◦ Сприяти збільшенню доходу та чистого прибутку Товариства, PCП. Забезпечити з урахуванням наявних інструментів позитивне сальдо між доходами та витратами
◦ Організовувати здійснення торгової політики Товариства в регіоні
◦ Очолювати та контролювати роботу щодо підтримки i розвитку клієнтської бази.
◦ Організовувати комплекс заходів для збільшення обсягів продаж.
◦ Розробляти стратегію розвитку PCП з урахуванням стратегії підприємства й особливостей регіону.
◦ Розподіляти та реалізовувати плани розвитку торгових марок на південній території.
◦ Забезпечувати якісну та кількісну дистрибуцію по існуючим контрактам.
◦ Здійснювати підписання нових контрактів з постачальниками та виробниками для збалансованості портфеля торгових команд та покращення рівня рентабельності продажів.
◦ Здійснювати розробку маркетингової політики PCП на основі аналізу споживчих властивостей продукції i прогнозування споживчого попиту.
◦ Аналізувати динаміку продаж продукції.
◦ Здійснювати Замовлення Продукції та контролювати товарний запас.
◦ Розробляти заходи захисту від конкурентів.
◦ Здійснювати організацію збуту продукції згідно з плановими завданнями та укладеними договорами, вчасного її відвантаження споживачам у встановлених обсягах реалізації.
◦ Організовувати i контролювати роботу персоналу.
▪ Брати участь у підборі, адаптації i навчанні персоналу. (атестація співробітників по закінченню іспитового терміну)
▪ Розробляти систему заохочень та мотивації.
▪ Підтримувати необхідний рівень трудової i виконавчої дисципліни.
◦ Раціонально розподіляти обов'язки, функції, задачі між персоналом, слідкувати за виконанням доручень i наказів, підтримувати необхідний рівень трудової та виконавчої дисципліни;
◦ Керувати офісною та складською роботами, організовувати їх оптимальну взаємодію між собою та Товариством.
◦ Забезпечити та контролювати дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
◦ Організовувати i проводити з колективом щотижневі i щомісячні наради по підведенню підсумків i постановці нових цілей, задач на наступний період роботи.
◦ Запобігати простоям, аваріям, тимчасовим зупинкам роботи.
◦ Забезпечувати контроль за виконанням персоналом PCП замовлень, договірних зобов’язань у встановлені строки, за обсягом реалізації продукції, номенклатурою, комплектністю та якістю, за станом запасів та залишків готової продукції на складах.
◦ Здійснювати контроль за діяльністю складсвкого господарства PCП щодо умов складування, зберігання, вантаження та розвантаження продукції.
◦ Побудова та регулярна оптимізація логістичних процесів
◦ Контроль ведення бухгалтерського обліку та звітності.
◦ Організовувати підготовку i укладення договорів, узгодження умов договорів (через протоколи розбіжностей).
◦ Контролювати виконання постачальниками договірних зобов'язань
◦ Контролювати виконання клієнтами договірних зобов'язань щодо своєчасної оплати за поставлену продукцію, правильність i своєчасність поставки продукції в адрес клієнтів.
◦ Організовувати оперативний облік руху матеріальних ресурсів, своєчасне передавання до контрольного обліку супровідних i товарно- транспортних документів для вивозу продукції;
◦ Як Відповідальна особа контролювати проведення перевірок, іншими особами/державними органами/органами місцевого та регіонального самоврядування. Вести на журнал обліку перевірок.
◦ Встановлювати та забезпечувати дотримання ліміти по витратах південних PCП.
◦ Планувати щотижневі та щомісячні витрати PCП.
◦ Звітувати з наданням повної i точної інформації про результати фінансово - господарської діяльності PCП перед Генеральним директором Товариства.
◦ Регулярно вести i надавати звіти про пророблену роботу за період.
◦ Надавати на вимогу генерального директора та Вищого органу Товариства поточну інформацію про операційну діяльність PCП.
◦ Виконувати всі інші вказівки керівництва підприємства, що стосуються його роботи.
ТОВ "ГЛОБАЛ ТОБАККО"
(вересень 2022 – червень 2023) (1 рік)
Посада:
Менеджер(управитель) з питань збуту
Обовязки:
• Збільшувати рівень дистрибуції на закріплених маршрутах, шляхом ефективності роботи команди торгових представників.
◦ Виконувати план продажу доведений директором філії/начальником відділу продажів на закріпленій території.
◦ Особисто контролювати роботу з ключовими клієнтами.
◦ Регулярно проводити контроль роботи торгових представників на маршруті (стор-чек i коучінг)
◦ Контролювати i аналізувати роботу конкурентів на закріпленій території, вести інформаційні переговори з клієнтами i підлеглим персоналом.
◦ Вести i підтримувати в належному стані робочу документацію. Вирішувати спірні та конфліктні ситуації між клієнтами та працівниками
◦ Контролювати зміни маршрутів представників торговельних (вносити корективи по черговості візиту по торгових точках).
◦ Здійснювати контроль за укомплектованістю представника торговельного усіма необхідними інформаційними матеріалами та інструментами для роботи (планшет, телефон) та документацією
◦ Розробляти, впроваджувати i застосовувати заходи по скороченню дебіторської заборгованості:
◦ Контролювати факти розрахунків Товариства з закладами торгівлі за надані маркетингові послуги (оплата полиць, ретро бонуси, вхід в торговий заклад, оплата ДМП).
◦
ТОВ «Бритіш Американ Тобакко Сейлз енд Маркетинг Україна»
(вересень 2018 – жовтень 2021) (3 роки)
Посада:
Супервайзер (активація)
Обов'язки:
• Підбір та навчання персоналу (консультантів).
• Організація та контроль за роботою підлеглих.
• Введення планової та звітної документації;
• Забезпечення співробітників необхідними рекламними матеріалами, корпоративною уніформою та іншими атрибутами, які необхідні для виконання роботи.
• Проводити Аудити консультантів
• Виконання планових показників продажів.
• Організація графіка роботи на ТТ.
• Аналіз роботи консультантів.
• Звітність у CRM
• Вирішення конфліктних і форс-мажорних ситуацій.
Досягнення:
• Успішна реалізація мотиваційних програм для консультантів.
• Перевиконання встановлених планових показників продажів. (від 3% до 19%)
• 26% від загального обсягу виконання продажів за 2019 рік.
• 30% від загального обсягу виконання продажів за 2020 рік.
• Топ-3 серед Бренд Команд 2020 року (2 місце в червні; 1 місце в липні; 1 місце серпня)
ПрАТ "БЕЛЬ ШОСТКА УКРАЇНА"
(серпень 2016 – липень 2018)
Посада:
Супервайзер торгових представників
Обов'язки:
• Відстежувати виконання планів продажів та контролювати дотримання стандартів мерчандайзингу.
• Складати маршрути для торгових представників, визначати стратегії дистрибуції та планування маркетингових акцій.
• Навчати торгових представників, методикам продажів та стандартів обслуговування клієнтів.
• Мотивувати команду за допомогою матеріальних заохочень (премії, бонуси) та нематеріальних стимулів (визнання, кар'єрний зріст).
• Вирішувати конфлікти, допомагати торговим представникам у складнощах та забезпечувати вирішення проблем, що виникають під час роботи.
• Аналізувати результати роботи торгових представників.
• Проводити переговори з клієнтами, налагоджувати партнерські відносини та контроль дотримання договорів.
• Відслідковувати якість роботи торгових представників, забезпечувати дотримання стандартів обслуговування та контролювати відповідність товару вимогам.
• Визначати шляхи збільшення продажів та реалізовувати їх.
• Проводити спільно з ТП переговори з ключовими клієнтами.
• Спільно з дистриб'юторами формувати замовлення на період.
• Контролювати доставку товару дистриб'юторам та виконання плану.
• Організувати ефективний документообіг.
• Контроль дебіторської заборгованості
Досягнення:
• Збільшення обсягу продажу на 16%
ПрАТ "БЕЛЬ ШОСТКА УКРАЇНА"
(лютий 2016 г. – серпень 2017 г.)
Посада:
Представник Торговельний
Доп. інформація:
• Word, Google Docs
• Excel,
• PowerPoint;
• Access
• 1С;
• Касова дисципліна.
• CRM: Bitrix24, AmoCRM, Zoho CRM
Водійське посвідчення (стаж 8 років), особистий автомобіль.
Українська (досконало),
Російська (досконало),
Англійська (базовий рівень).
Similar candidates
-
Керівник відділу продажу
Odesa, Dnipro , more 4 cities -
Керівник відділу продажу
Odesa -
Керівник відділу продажу
100000 UAH, Ivano-Frankivsk, Kyiv , more 3 cities -
Керівник відділу продажу
40000 UAH, Odesa -
Керівник відділу
Odesa, Vinnytsia , more 7 cities -
Директор по продажам
185000 UAH, Remote