• File

Ольга

Адміністратор

Age:
23 years
City:
Mykolaiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

(english below)

Ольга
Корольова
Молодший фахівець з питань
соціальної роботи
ПРОФІЛЬ ОСВІТА
ВПУ №7
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ 2019– 2020
ТЕЛЕФОН: Обліковець з бухгалтерських даних
[open contact info](look above in the "contact info" section)
Миколаївський державний коледж економіки та харчових
АДРЕСА ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ: технологій
[open contact info](look above in the "contact info" section) 2020 – 2023
Підприємство, торгівля та біжрова діяльність
ОСОБИСТІ НАВИЧКИ
ДОСВІД РОБОТИ:
-комунікабельність
-вміння слухати і правильно «Зерно» офіціант
реагувати на запити та зауваження 2019 (квітень) –2019 (липень)
-налагодження ефективної взаємодії Основними моїми обов’язками були:
з колегами та клієнтами Прийом замовлень
- пунктуальність Контактування з кухнею та баром
- стресостійкість Подача страв і напоїв
- терплячість Комунікація з гостями, їх розрахунок та підтримання стандартів
- гнучкість обслуговування
- командна робота Підтримка командної атмосфери для забезпечення
- критичне мислення безперебійної роботи
- організованість
- самоменеджмент «АТБ» продавець-консультант
- аналітичне мислення 2020–2021
-здатність швидко пристосовуватися Основними моїми обов’язками були:
до нових умов, змін і вимог Ввічливе та професійне спілкування з покупцями
Оформлення товару на полицях
Робота з касою
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ Контроль за асортиментом
-вільне володіння українською мовою Дотримання стандартів мережі та участь у проведенні
-вміння працювати в системі інвентаризації
Potamus-Word , Excel , Робота в команді
AdobeAcrobat та базовізнання ПК
-навички планування, організації та «Доярочка» продавець-касир
контролю виконання проєктів 2021–2022
-вміння працювати з фінансовими Основними моїми обов’язками були:
документами, звітами та Ввічливе та професійне спілкування з покупцями
бюджетами Оформлення товару на полицях
-навички ділового листування Робота з касою
Контроль за асортиментом
Дотримання стандартів мережі та участь у проведенні
інвентаризації
Ведення обліку фінансів
Контроль за кількістю товарів та оформлення замовлень у
постачальника
Навчання нових співробітників
Робота в команді

«Епіцентр» адміністратор
2022–2024
Моїми основними обов’язками були:
Реєстрування вхідної та вихідної документації для всіх підрозділів
Реєстрування вхідних заяв від покупців та контроль відправлення
відповідей покупцям з отримуванням розписок
Здійснення роботи по ефективному та культурному
обслуговуванню відвідувачів
Консультування відвідувачів з питань що стосуються послуг , які
надаються в гіпермаркеті
Вживання заходів щодо попередження та усунення конфліктних
ситуацій
Розглядання претензій, пов’язаних з неякісним обслуговуванням
покупців , проведення необхідних організаційних заходів з
обов’язковим залученням керівника.
Зберігання та видавання книги скарг та пропозицій на вимогу
покупців
Формування звітів щодо скарг та пропозицій раз на тиждень та
надання даної інформації до розгляду керівництва гіпермаркету
Створювання та оформлення поточних документів (службові
записки , заяви , акти обміну і т.п.)
Оформлювання гарантійних талонів
Ведення обліку забутого товару покупцями на касах -
організовування передачі необхідних документів на інші
гіпермаркети
Забезпечування гіпермаркету папером , внутрішніми
накладними , візитками та контроль їх використання
Здійснення контролю за відповідним оформленням ,
розміщенням , оновленням та станом реклами всередині
приміщення та зовні будівлі
Ведення контролю за камерами схову : щоденний перерахунок
закритих шаф , контроль за номерками на ключах , заміна
замків
Ведення контролю за роботою організацій ,які орендують площі
на території гіпермаркету
Контролювання використання чергового автомобіля
Оголошення та супроводження по мікрофону повідомлень про
акції , демонстрації що проводять у відділах гіпермаркету
Контролювання та перевірення виконання працівниками вимог
виробничої санітарії та гігієни
Інформування керівництва про існуючі недоліки та засоби їх
усунення
Контролювання та забезпечення столу для пакування необхідним
інвентарем
Ведення прийому телефонних дзвінків задля консультації
покупців .

«Епіцентр» асистент начальника відділу
2024(червень)–2024 (по т.ч.)
Моїми основними обов’язками були:
Допомога начальнику відділу в організації та координації
щоденної роботи.
Підготовка необхідної документації, звітів і презентацій.
Ведення графіків, організація робочого часу колективу
Допомога в координації роботи персоналу відділу, контроль
виконання поставлених завдань.
Підтримка взаємодії між працівниками відділу та іншими
відділами компанії.
Обробка внутрішньої документації: замовлень, заявок,
накладних тощо.
Ведення обліку товарів, інвентаризація, підготовка до акцій або
розпродажів.
Допомога в організації прийому товару, контролі залишків на складі та в
торговому залі.
Консультації клієнтів щодо асортименту та послуг компанії, вирішення
їхніх питань і скарг.
Допомога у вирішенні конфліктних ситуацій, перенаправлення складних
запитів начальнику відділу.
Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів у відділі. Координація
розміщення товарів у торговельній зоні згідно з маркетинговими
стратегіями та акціями.
Моніторинг цін, проведення цінових коригувань і контролю за їх
дотриманням.
Контроль наявності товару в відділі, забезпечення своєчасного поповнення
запасів.
Організація та контроль за викладкою товарів на полицях, дотриманням
правил ротації.
Аналіз попиту на товари, внесення пропозицій щодо покращення
асортименту.
Контроль за дотриманням правил охорони праці, техніки безпеки та
санітарії.
Забезпечення виконання корпоративних стандартів та регламентів роботи
відділу.
Співпраця з іншими підрозділами для забезпечення безперебійної роботи
магазину.

Olha Korolova
Case Management Assistant
Education

HIGHER VOCATIONAL SCHOOL №7
2019- 2020
Financial data accountant

Mykolaiv State College of Economics and Food Technologies
2020 - 2023
Business, trade and exchange activities

Work experience
“ Zerno ” waiter

2019 (April) -2019 (July)
My main responsibilities were:
Taking orders
Contact with the kitchen and bar
Serving dishes and drinks
Communicating with guests, paying them and maintaining service standards
Maintaining a team atmosphere to ensure smooth operation

“ATB” seller-advisor

2020-2021
My main responsibilities were:
Polite and professional communication with customers Registration of goods
on the shelves
Work with the cash desk
Assortment control
Compliance with network standards and participation in inventory
Work in a team
“Doyarochka ” cashier seller
2021-2022
My main responsibilities were:
Polite and professional communication with customers Product placement on the
shelves
Work with the cash desk
Assortment control
Compliance with network standards and participation in inventory
Financial accounting
Control over the quantity of goods and placement of orders with suppliers Training of
new employees
Work in a team
“Epicenter” admin

2022-2024
My main responsibilities were:
Registering incoming and outgoing documentation for all departments Registering
incoming applications from customers and monitoring the sending of responses to
customers with receipts
Carrying out work on efficient and cultural service of visitors
Advising visitors on issues related to the services provided in the hypermarket Taking
measures to prevent and resolve conflict situations
Consideration of complaints related to poor customer service, carrying out the necessary
organizational measures with the obligatory involvement of the manager.
Keeping and issuing a book of complaints and suggestions at the request of customers
Preparing reports on complaints and suggestions once a week and submitting this
information to the hypermarket management for consideration Creation and execution
of current documents (memos, applications, exchange acts, etc.) Registration of
warranty cards
Keeping records of forgotten goods by customers at the checkouts - organizing the
transfer of necessary documents to other hypermarkets Provision of the hypermarket
with paper, internal invoices, business cards and control of their use
Control over the appropriate design, placement, updating and condition of advertising
inside and outside the building
Control over the storage rooms: daily counting of locked cabinets, control over the
numbers on the keys, replacement of locks
Control over the work of organizations that rent space on the territory of the hypermarket
Controlling the use of the duty car Announcing and accompanying on the microphone
messages about promotions, demonstrations held in the departments of the
hypermarket Controlling and checking the fulfillment of the requirements of industrial
sanitation and hygiene by employees Informing the management about the existing
shortcomings and ways to eliminate them
Controlling and providing the packaging table with the necessary inventory Receiving
phone calls for customer consultation

“Epicenter” assistant to the head of the department

2024 (June)-2024 ( up to now)
My main responsibilities were:
Assisting the head of the department in organizing and coordinating daily work.
Preparation of necessary documentation, reports and presentations. Maintaining
schedules, organizing the working time of the team Assistance in coordinating the work
of the department staff, monitoring the implementation of tasks.
Supporting interaction between the department's employees and other departments of
the company.
Processing of internal documentation: orders, applications, invoices, etc.
Keeping records of goods, inventory, preparing for promotions or sales.
Assist in organizing the acceptance of goods, controlling stock balances in the
warehouse and on the sales floor.
Advising clients on the company's product range and services, resolving their questions
and complaints.
Assistance in resolving conflict situations, redirecting complex requests to the head of the
department.
Maintaining a high level of customer service in the department. Coordinating the
placement of goods in the sales area in accordance with marketing strategies and
promotions.
Monitoring prices, making price adjustments and controlling their compliance.
Controlling the availability of goods in the department, ensuring timely replenishment of
stocks.
Organization and control over the display of goods on the shelves, compliance with the
rotation rules.
Analyzing the demand for goods, making suggestions for improving the assortment.
Monitoring compliance with health, safety and sanitation rules.
Ensuring compliance with corporate standards and regulations of the department.
Collaboration with other departments to ensure smooth operation

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: