- File
Артур
Асистент керуючого
- Considering positions:
- Асистент керуючого, Завідувач складу, водій, комірник, Оператор 1C, Керівник інтернет-магазину, Експедитор, Завгосп, Начальник відділу, Збиральник, Монтажник, Пайщик
- Age:
- 33 years
- City of residence:
- Kyiv
- Ready to work:
- Bilohorodka (Kyiv Region), Boiarka, Kyiv, Sofiivska Borshchahivka, Vyshneve (Kyiv Region)
Contact information
The job seeker has entered a phone number and email.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14033215/?puid=11919370
Uploaded file
The file contains 4 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
1. Прізвище: Папазов
2. Ім’я: Артур
3. По батькові: Валерійович
4. Число, місяць, рік народження: 09 вересня 1991
5. Електронна адреса: [
6. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України паспорт громадянина України
7. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти
8. Номер телефону [
9. Освіта
Найменування закладу освіти
Рік вступу
Рік закінчення
Галузь знань/
спеціальність/
спеціалізація
Ступінь віщої освіти
Серія та
номер
диплома
Бердянський університет менеджменту і бізнесу
2012
2016
Право
Бакалавр
№086454
Бердянський університет менеджменту і бізнесу
2016
2017
Право
Спеціаліст
№053402
10. Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою
11. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначення в умовах проведення конкурсу
Призначення
на посаду
Звільнення
з посади
Найменування
підприємства,
установи,
організації
Найменування
посади
Короткий опис основних функцій
20.07.2018
12.05.2020
Великоновосілківське
об'єднане УПФУ в
Донецькій області
Головний спеціаліст
адміністративно-господарського відділу
Ведення діловодства: організація та контроль документообігу в підрозділі.
Робота з договорами: складання, погодження, ведення реєстру договорів, контроль виконання умов.
Ведення вхідної та вихідної кореспонденції, облік та збереження поштової документації.
Листування та взаємодія з іншими організаціями, підготовка офіційних відповідей та запитів.
Ведення всієї документації відділу: оформлення наказів, протоколів, звітів, службових записок.
01.09.2020
28.08.2022
СШМД м. Донецька-ВСП КНП «ОЦЕМД та МК»
Заступник керівника по господарській частині
Організація та контроль господарської діяльності підприємства.
Ведення договорів з постачальниками та підрядниками: укладання, погодження умов, контроль виконання зобов'язань.
Проведення регулярної інвентаризації матеріальних цінностей, ведення обліку майна.
Забезпечення належного стану обладнання та технічного оснащення, організація своєчасного обслуговування та ремонтних робіт.
01.10.2023
По теперішній час
Компанія дитячих товарів
Завідуючий складом+ Водій експедитор
Ведення обліку товару та документації у програмі 1С.
Робота з накладними: оформлення, облік, контроль відповідності.
Організація прийому товару, контроль якості та кількості.
Комплектація посилок, оформлення та супровід їх документообігу.
Ведення прозорої звітності для керівництва.
Керування персоналом: проведення інструктажів, навчання нових співробітників, контроль виконання посадових обов'язків.
Доставка товарів клієнтам по місту Києву на автомобілі типу Mercedes Sprinter / Renault Master
Забезпечення належного технічного стану авто та дотримання графіків доставки.
Взаємодія з менеджерами та клієнтами, вирішення питань на маршруті.
Навички
Водіння категорії B (стаж понад ___ років)
Знання складу та логістичних процесів
Оформлення документації (накладні, ТТН, звітність)
Впевнене користування Google Maps, навігаторами, месенджерами
Фізична витривалість, відповідальність, охайність
Комунікабельність, вміння працювати з клієнтом
20.02.2025
По теперішній час
Благодійний фонд
Менеджер з адміністративної діяльності
Успішно організував та веду повну базу мешканців, забезпечуючи актуальність, системність та безпеку даних.
Самостійно укладаю та супроводжую договори, контролюючи дотримання вимог законодавства та внутрішніх процедур.
Проводжу робочі зустрічі з мешканцями та зацікавленими сторонами, ефективно комунікуючи та вирішуючи організаційні питання.
Забезпечив створення та підтримку структурованої бази даних для ефективного управління інформацією.
Активно працюю в різноманітних програмних середовищах для документообігу, баз даних, електронного листування та організації роботи (Excel, Word, інші спеціалізовані програми).
Володію навичками систематизації даних, цифрової обробки документів, організації документообігу відповідно до сучасних стандартів.
12. Додаткова інформація******: Впо з Донецької області, Волноваського району, смт. Велика Новосілка.
13. Особисті якості та навички:
Комунікабельний, врівноважений, стресостійкий, не конфліктний, без шкідливих звичок. Відповідально ставлюсь до виконання поставлених завдань, завжди дотримуюсь термінів та якості роботи. Вмію будувати ефективні робочі стосунки з колегами для досягнення спільного результату.
Професійні компетенції:
• Впевнений користувач Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), 1С.
• Швидкий набір тексту.
• Володію навичками роботи з документацією, договорами, ведення обліку.
• Швидко навчаюсь новим процесам та технологіям.
• Розмовляю українською, російською та англійською мовами (зі словником).
Додаткові навички:
• Посвідчення водія категорії B, досвід водіння – 15 років.
• Готовність до великого обсягу роботи та роботи в нових сферах діяльності.
• Вмотивований допомагати людям та робити свій внесок у спільну справу в складних умовах сьогодення.
Бажаний рівень заробітної плати від 35 тис. грн.
Similar candidates
-
Помічник керівника
Kyiv -
Помічник директора
Kyiv, Chernivtsi -
Помічник керівника
Kyiv -
Офіс-менеджер
33000 UAH, Vyshneve (Kyiv Region) -
Помічник керівника
Kyiv, Remote -
Офіс-менеджер
20000 UAH, Kyiv