• File

Олексій

Менеджер по роботі з клієнтами

Considering positions:
Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з закупівель, Менеджер по продажам, Direct менеджер
Age:
38 years
City of residence:
Boryspil
Ready to work:
Boryspil, Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Маслій Олексій Вікторович

Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Дата народження: 11.10.1986 р.
Сімейний стан: одружений
Електронна адреса: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта – 2004 – 2006 рр. - Харківський Автомобільно-дорожній Технікум
Факультет – Економіка Підприємства, молодший спеціаліст.

Досвід роботи:

29.04.2021р. – по теперішній час
ФОП Маслій Віктор Іванович, роздрібний магазин чоловічого одягу та взуття «True Shop» (B2C).
Керуючий магазину - (оформлений, як продавець – консультант з січня 2023 р.)

Основні обов’язки
Відкриття ФОП, відкриття розрахункового рахунку;
Оформлення договорів оренди, охорони;
Підбір та оформлення працівників (бухгалтер, продавець-консультант, прибиральниця);
Ведення обліку товару, переоцінка, інвентаризація;
Замовлення товару у вітчизняних гуртових постачальників, фабрик;
Замовлення товару напряму із-за кордону: Туреччина та Китай;
Прийом товару (постановка на облік у (Торгсоф, Excel);
Оформлення вітрини та торгівельного обладнання (мерчандайзинг торгівельного залу);
Постановка планів продаж, аналіз їх виконання;
Організація процесу продажів, робота с клієнтами магазину;
Контроль бухгалтерського обліку.
Ведення інтернет-сторінок магазину: інстаграм, тік-ток, google maps.

Листопад 2019 – квітень 2020 р. – менеджер з продажів у охоронній компанії «Союз гарантія» (B2B)

Основні обов’язки:
Ведення клієнтської бази – підприємств із надання фізичної охорони, ГШР, установки відеонагляду тощо;
Пошук нових клієнтів компанії (виїзд «у поля», за допомогою итернет-ресурсів);
Ведення СRM (1С), робота у Bitrix24;
Виїзд на заміри, перемовини, презентації;
Укладання договорів із поточними та новими клієнтами компаніі;
Контроль оплат та відстеження дебіторської заборгованості;
Робота з холодною базою клієнтів;
Участь у тендерах – Prozorro.

Серпень 2018 – травень 2019 – ТОВ «ЛІРА СТАЙЛ», Zironka – виробництво дитячого одягу,
Менеджер з гуртових продажів (B2B)

Основні обов’язки:
Робота із поточною базою гуртових клієнтів (магазини та інтернет-магазини, дилери тощо);
Планування, організація і контроль виконання плану продажів;
Ведення CRM (1C, Мегаплан);
Оформлення замовлень, підписання договорів, контроль дебіторської заборгованості;
Пошук нових клієнтів: відрядження та інтернет-ресурси (google maps, instagrame, facebook тощо);
Відрядження у інші міста - відвідування поточних клієнтів та пошук нових;
Презентація товару клієнтам у шоурумі виробництва; екскурсія фабрикою;
Здача атестацій на знання асортименту виробництва, тканин та матеріалів.

Червень 2017 – грудень 2017 – ТОВ «Гранд Тойс» – гуртовий склад дитячих іграшок,
Менеджер з гуртових продажів (B2B)

Основні обов’язки:
Розвиток існуючої клієнтської бази;
Щоденний зв’язок із клієнтами компанії, презентація новинок;
Ведення CRM (1С), Контроль дебіторської заборгованості;
Щотижневі відрядження до клієнтів компанії.

Липень 2016 – червень 2017 ТОВ «Віал – Трейд», (автомобільні запчастини та мастила).
Менеджер з гуртових продажів (B2B)

Основні обов’язки:
Робота із поточною базою гуртових клієнтів;
Збір замовлень, контроль відвантаження замовлень;
Розрахування маршруту відвантаження;
Щотижневі відрядження до клієнтів компанії;
Контроль дебіторської заборгованості;
Участь у тендерах – Prozorro.

Січень 2015 – червень 2016 ТОВ «Море Пива» Фахівець із навчання персоналу.

Основні обов’язки:
Первинне навчання персоналу (Школа продавця);
Навчання роботи із програмою 1С;
Навчання копоративним стандартам роботи із клієнтами магазину;
Навчання кассової дисципліни;
Адаптація торгового персоналу у перший місяць роботи;
Оцінка роботи працівників магазину, на основі відеоматеріалу;
Пропрацювання корпоративних стандартів продажів із працівниками у торгових точках («у полях»);
Проведення навчальних тренінгів для торгового та офіснового персоналу;
Розробка тестування для працівників магазинів за основними характеристиками товару.

Додаткова інформація:
Впевнений користувач – MS Office, облікових програм 1С, Торгсофт, ПРРО – CheckBox.
Наявність водійського посвідчення категорії В.

Особисті якості:
Відповідальний, стійкий до стресових ситуацій, працюю на результат, швидко адаптуюсь до нових реалій, мобільний, готовий до навчання, відряджень.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: