• PRO

Валентина

Head of Marketing, СМО, Head of Digital, Head of E-commerce

Considering positions:
Head of Marketing, СМО, Head of Digital, Head of E-commerce, Маркетолог, Product owner, Керівник з розвитку, Регіональний менеджер, Керівник напряму, Керівник проєкту, Тім лід, Інтернет-маркетолог, Торговий менеджер
Employment type:
full-time
Age:
38 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Head of Marketing / СМО/ Digital Marketing Consultant

from 04.2023 to now (2 years 4 months)
FMCG, Gambling, Retail, Київ (Харчова промисловість)

•Побудова повного циклу маркетингових стратегій для FMCG, E-com, B2C та В2В сегментів.
•Вивід продуктів на ринок як Product Owner: від ідеї до досягнення цільової маржинальності.
•Глибока сегментація ЦА, позиціонування брендів, запуск персоналізованих кампаній.
•Розробка продуктових матриць, нових форматів POSM, digital- і трейд-маркетингових активностей.
•Впровадження KPI для команд та оптимізація операційних процесів у відділах маркетингу
•Управління повним маркетинговим бюджетом, ефективний контроль витрат.
•Координація цифрових каналів: SEO, контекст, PR, email, партнерські сайти, аналітика
•Проведення аудитів digital-каналів, створення планів розвитку та масштабування брендів.
•Консалтинг з побудови E-commerce інфраструктури: проєктування, бюджетування, запуск.

Head of marketing & e-commerce

from 09.2021 to 02.2023 (1 year 5 months)
Асбіс-Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка маркетингової стратегії.
Аналіз внутрішнього та зовнішнього ринку, ЦА.
Участь у розробці e-commerce майданчику для В2С/В2В напрямку.
Розробка та реалізація ІТ розробок (впровадження на сайт платіжних систем, messenger, viber).
UX/UI аудит сайту.
Запуск нового онлайн проекту.
Участь у формування цінової політики.
Формування Digital стратегії, оптимізація вартості залученого клієнта.
Планування та контроль маркетингового бюджету.
Розробка та впровадження інноваційних проектів.
Контроль роботи рекламних агентств, підрядників.
E-mail маркетинг.

Керівник відділу маркетингу та E-commerce

from 04.2016 to 03.2021 (4 years 11 months)
IDS Ukraine, Київ (Харчова промисловість)

Розробка та реалізація маркетингової стратегії брендів.
Створення та реалізація маркетингових програм.
Запуск нової комунікаційної стратегії бренду Аляска.
Перепозиціонування бренду Аляска, оновлення брендингу.
Планування та реалізація онлайн-проектів та кампаній з використанням інструментів digital marketing.
Ефективність поточних каналів (SEO, Google Ads, Facebook Ads, СРА мережі, SMM, email-розсилки, ATL, BTL тощо) та оптимізація їх за допомогою CRM, Google Analytics, ВI, наскрізна аналітика.
Планування та контроль маркетингового бюджету.
Кeрування розробки дизайну рекламних матеріалів.
Робота з креативом та продакше агентствами.
Аналіз шляху клієнта, запуск сервіс-дизайну проектів.
Управління CRM проектами, розробка системи персоналізованих комунікацій.
Формування структури підрозділу, визначення зон відповідальності учасників команди відповідно до заявлених цілей бізнесу.
Розробка digital комунікаційної стратегії розвиток бренду Mywatershop.ua.
Планування та контроль рекламних кампаній, аналітика даних.
Запуск промо-активностей та програм.
Розробка та впровадження програми лояльності.
Розробка та реалізація ІТ розробок (мобільний додаток, впровадження на сайт платіжних систем, messenger, viber).
UX/UI аудит сайту.
Запуск нового онлайн-проекту.

Керівник відділу маркетингу

from 05.2012 to 04.2016 (3 years 11 months)
Anywayanyday, Київ (Туризм)

Розробка та реалізація стратегії розвитку бренду на території України.
Запуск рекламних активностей, оцінка їх ефективності.
Залучення партнерів для участі у промо-акціях.
Планування та розміщення реклами різними каналами комунікації (зовнішня реклама, ЗМІ, Internet, SMM).
Бюджетування, медіапланування та звітність.
Підготовка та публікація PR-матеріалів.
Підтримка зв'язків із представниками ЗМІ, туристичними виданнями, інтернет-порталами, експертами ринку, оперативне реагування на запити.
Контроль роботи рекламних агентств та дослідницьких компаній.
Аналітика ринку у розрізі цін, конкурентів.
Організація та підготовка виставок та конференцій.
Координація виробництва рекламних матеріалів

Education

Донецький національний технічний університет

Экономічний факультет, Донецьк
Higher, from 2004 to 2009 (5 years)

Knowledge and skills

  • • Digital-маркетинг: стратегія
  • Аналітика
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Управління командою
  • Висока працездатність
  • Планування продажу
  • Стратегічне планування
  • Впровадження системи KPI
  • Продаж B2C

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • English — average

Additional information

Впевнений користувач ПК, офісної техніки.
Знання основ: Google Analytics, Google AdWords, PBi
Наявність прав водія, категорії В.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: