• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14048035/

Заступник головного бухгалтера

Considering positions:
Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
City:
Kyiv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

НАТАЛІЯ КОСАКІВСЬКА

Адреса: м. Київ /м. Лівобережна/

Номер телефону: [open contact info](look above in the "contact info" section)

E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Дата народження: 29.10.1971

Заробітна плата: 30 000 – 50 000 грн.

Заступник головного бухгалтера / Бухгалтер
Основна інформація

• Досвід роботи головним бухгалтером або єдиним бухгалтером - 17 років 8 місяців.
Функціональні обов’язки викладені одноразово в блоці досвід роботи єдиним бухгалтером в
ТОВ «ВЕРУМ»;
• Підприємства на загальній системі оподаткування, платники ПДВ, ФОП 3 гр. 5%;
• Сфера діяльності: Оптова торгівля, Послуги, ІТ-послуги, Будівництво;
• Організація бухгалтерського обліку відповідно до Національних положень (стандартів)
бухгалтерського обліку (НСПБО);
• Досконале знання: 1С:Бухгалтерія 8.3, 7.7, М.E.Doc, Сервіс Вчасно, FreeZvit, електронний
кабінет платника податку. Досвідчений користувач Microsoft Office Word, Excel;
• Участь у впровадженні системи бюджетування на підприємстві;
• Своєчасне подання податкової, статистичної звітності, сплати податків;
• Завдяки докладеним зусиллям ТОВ «ВЕРУМ» було включено до Переліку платникiв податків
з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства з певним переліком
преференцій;
• Постійне вдосконалення знань та навичок: підписка на електронний журнал «Дебет-Кредит»,
перегляд вебінарів: 7eminar.ua, kadroland.com;
• Поєднання технічної і бухгалтерської освіти надає можливість краще розуміти технологічні
процеси на підприємстві, можливість запровадження автоматизації, швидше опанувати нові
сфери діяльності.

Досвід роботи

ТОВ «ВЕРУМ»
Грудень 2021 – травень 2025 (3 роки 5 місяців)
до 16 співробітників
Сфера Будівництво – проведення дослідницьких випробувань будівельних матеріалів, відбір
зразків на об’єктах замовників з подальшим дослідження їх складу, наявності або відсутності
деструктивних змін, дослідження ґрунтів, дорожнього покриття, фундаментів, дослідження
будівельних конструкцій, в тому числі тих, що постраждали в наслідок обстрілів.

Бухгалтер єдиний. Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку підприємства на
загальній системі оподаткування, платника ПДВ.
На підприємстві запроваджено системний підхід планування надходжень і витрат грошових
коштів - бюджетування.
Такий підхід дозволив повністю погасити накопичену кредиторську заборгованість перед
постачальниками, позбутися податкових повідомлень-рішень за несвоєчасну реєстрацію
податкових накладних, несвоєчасну сплату або не в повному обсязі узгоджених сум грошового
зобов'язання. З’явилась можливість планування розширення сфери діяльності підприємства,
закупки основних засобів, прийняття на роботу нових співробітників.
Завдяки докладеним зусиллям, з організації внутрішньогосподарських відносин,
своєчасного подання звітності та сплати податків, підприємство було включено до
Переліку платникiв податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового
законодавства із закріпленням персонального комплаєнс-менеджера. Включення
підприємства до такого переліку унеможливлює проведення деяких видів позапланових
перевірок, скорочує терміни проведення дозволених, зменшує строк проведення камеральної та
документальної перевірок, надає можливість отримати усну консультацію в телефонному
режимі або відеоконференції, отримати в скорочений термін індивідуальну податкову
консультацію, тощо.
Функціональні обов’язки:
• Забезпечення контролю за коректним та своєчасним відображенням господарських
операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
• Навчання менеджерів із збуту основам бухгалтерського, податкового обліку;
• Виписка всіх видів первинних документів: рахунків на оплату (як спрощених видів
договорів), актів виконаних робіт (наданих послуг), видаткових накладних, податкових
накладних (ПН), розрахунків коригування (РК) з подальшою їх реєстрацією в ЄРПН,
контроль за своєчасною реєстрацією РК контрагентами, перевірка реєстрації вхідних ПН
та РК, перевірка первинних документів на відповідність та внесення їх до облікових
систем. Розблокування ПН/РК, подання таблиць платника ПДВ, комплектів пояснень,
додаткових пояснень (за потреби) при розблокуванні ПН, але не на постійній основі.
Середня кількість податкових накладних близько 150-220 шт/міс;
• Контроль за дебіторською, кредиторською заборгованістю, проведення щомісячних звірок
з контрагентами;
• Проведення банківських платежів, перевірка відповідності призначення платежу фактично
здійсненим оплатам;
• Надання фінансової допомоги ТОВ, контроль повернення;
• Оформлення касових операцій (виплата заробітної плати деяким співробітникам);
• Оформлення відряджень співробітників, виплата авансів на відрядження, контроль за
авансовими звітами;
• Нарахування, виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних, компенсацій за
невикористані відпустки, утримання аліментів, інших відрахувань за виконавчими
листами. Оформлення, контроль оплати відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами,
оформлення відпустки для догляду за дитиною до 3 років. Своєчасне відображення всіх
видів нарахувань і виплат в об’єднаній звітності ПДФО та ЄСВ. Впорядкування
нарахування, виплати заробітної плати та премій протягом одного місяця;
• Основні засоби, МНМА, НМА, МШП: придбання, введення в експлуатацію, амортизація,
вибуття/списання. Імпорт приладів, з подальшим використанням як основні засоби.
Оренда приміщень, приладів для господарського використання;
• Нарахування, виплата дивідендів, відображення виплат в об’єднаній звітності ПДФО та
ЄСВ;
• Підготовка та подання звітів: Податкової декларації з ПДВ, Податкової декларації з
податку на прибуток підприємств, фінансової звітності малого підприємництва або
мікропідприємства, декларацій 1-ДФ та ЄСВ, в подальшому об’єднаної звітності, ФСЗОЗІ
та галузевих статистичних звітів. Подання 20-ОПП, 1-ОПП;
• Співпраця з державними підприємствами різних форм фінансування, в т.ч. коштами
державного або місцевого бюджетів;
• Кадровий облік: прийняття співробітників, переведення на іншу посаду, надання відпусток,
в т.ч. без збереження зарплати, звільнення. Розробка, впровадження форм Штатного
розпису, табелю обліку робочого часу, наказів з кадрового обліку, розрахункової відомості
(самостійно розробленої), які відповідають нормам чинного законодавства;
• Робота в CRM-системі;
• Частково відновлення бухгалтерського обліку, списання неіснуючих залишків на рахунках
податкових зобов’язань та кредиту, проведення взаємозаліку за різними договорами
контрагентів, впорядкування обліку при проведенні договорів переуступки боргу, списання
безнадійної заборгованості за підсумками проведеної інвентаризації.
ТОВ «ВЕРУМ ТЕСТ ПАІЛ»
Березень 2021 – листопад 2021 (7 місяців)
до 8 співробітників
Сфера Будівництво – проведення досліджень будівельних паль щодо їх спроможності, міцності
та стійкості під впливом великих навантажень.
Бухгалтер єдиний.
Ведення бухгалтерського, податкового та кадрового обліку підприємства на загальній системі
оподаткування, платника ПДВ.

Бухгалтер єдиний 4 суб’єкта господарювання
Вересень 2014 - січень 2021 (6 років 5 місяців)
Бухгалтер єдиний.
Повний бухгалтерський, податковий та кадровий супровід суб’єктів господарювання: 3 ТОВ на
загальній системі оподаткування, платників ПДВ та ФОП 3 гр. 5%.
• ТОВ «АЙТІ ІННОВАЦІЇ»
Вересень 2014 – січень 2021
до 8 співробітників
Оптова торгівля комунікаційним обладнанням. Послуги GPS- моніторингу транспорту.
Послуги з розробки програмного забезпечення, мобільних додатків, сайтів, технічне
обслуговування, підтримка програмних продуктів та обладнання.
Участь у перемовинах щодо укладання угод. Формування та направлення запитів до
Державної податкової інспекції для надання індивідуальних податкових консультацій щодо
оподаткування ПДВ послуг, які є основним видом діяльності підприємства, та неоднозначністю
позиції ДПІ в трактуванні норм Податкового кодексу України, у зв’язку із запровадженням пільг
при постачанні програмної продукції.
Самостійна міграція із 1С:Бухгалтерія 7.7 на 1С: Бухгалтерія для України 8.3.
Впровадження електронного документообігу із контрагентами за допомогою сервісу Вчасно.
• Фізична особа-підприємець 3 гр. 5% з найманими працівниками
Липень 2015 - січень 2021
до 2 співробітників
Послуги з розробки та постачання програмного забезпечення. Експорт послуг
програмування.
Надання послуг програмування, експорт послуг до країн Європи, оформлення рахунків на
оплату, актів наданих послуг. Проведення банківських платежів, отримання валютної виручки,
продаж валюти, своєчасне відображення доходу в книзі обліку доходів і витрат, подання
Декларацій платника єдиного податку 3 групи. Прийом співробітників, надання відпусток,
звільнення; нарахування, виплата зарплати, відпускних та компенсацій за невикористані
відпустки, відображення нарахувань і виплат у звітності 1-ДФ та ЄСВ. Оновлення даних в банку
(заповнення анкети).
• ТОВ «ВТМ24»
Грудень 2016 - січень 2021
до 4 співробітників
Послуги GPS- моніторингу. Послуги з розробки програмного забезпечення.

• ТОВ «МЕТЕОТРЕК»
Травень 2019 - січень 2021
до 5 співробітників
Оптова торгівля метеостанції (стаціонарні, мобільні). Розробка програмних продуктів
моніторингу поточних агрометеорологічних умов.

ТОВ «САТТРАНС НАВІГАТОР»
Листопад 2012 – вересень 2013 (10 місяців)
до 30 співробітників
Оптова торгівля комунікаційним обладнанням. Продаж, встановлення GPS трекерів,
датчиків рівня пального, технічне обслуговування та ремонт обладнання. Надання послуг
GPS- моніторингу та звітів витрат пального транспорту.
Робота з великим обсягом інформації та обігом документів. Автоматизація бухгалтерського
обліку на підприємстві – перехід від відображення первинних документів в обліковій системі
ручними проводками, виписки податкових накладних за допомогою MS Excel до повноцінного
використання програми 1С.
Головний бухгалтер. Повний бухгалтерський та податковий супровід підприємства на загальній
системі оподаткування, платника ПДВ.

ТОВ «КРОК УКРАЇНА»
Червень 2006 – Жовтень 2012 (6 років 5 місяців)
до 20 співробітників
Оптова торгівля мережевим і телекомунікаційним обладнанням (Cisco, Avaya).
Будівництво – Будівельна діяльність від отримання ліцензії до повної передачі комплексу
виконаних електромонтажних робіт на об’єктах інфраструктури (побудова систем
відеоспостереження, кондиціювання, структурованої кабельної мережі) Акти КБ-2, КБ-3.
Розробка власних типових договорів на постачання товарів, робіт, послуг, враховуючи
специфіку діяльності, погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів

Головний бухгалтер. Повний бухгалтерський, податковий та кадровий супровід підприємства
на загальній системі оподаткування, платника ПДВ.

ТОВ «ПОРТАЛ УКРАЇНА»
Лютий 2006 – травень 2006 (4 місяців)
ТОВ «ПОРТАЛ»
Серпень 2005 – січень 2006 (6 місяців)
до 10 співробітників
Надання послуг з виготовлення та розміщення зовнішньої рекламної продукції
Бухгалтер. Виписка, контроль за оформленням первинних документів, введення їх до облікової
системи, проведення платежів, підготовка, збір інформації, в подальшому формування звітів з
поданням органам ПФУ, Фондів соціального страхування, ДПІ, Держстату та виконання інших
доручень головного бухгалтера.

Освіта і кваліфікації

Київський політехнічний інститут (Київ, Україна) (1995)
Тепло-енергетичний факультет Спеціаліст

Бухгалтер + Головний бухгалтер + 1С:Бухгалтерія (Київ, Україна) (2005)
Навчальний центр «Успіх» отримано сертифікат про успішне навчання на курсі Бухгалтер,
Головний бухгалтер, 1С:Бухгалтерія 7.7

Мови

Українська, російська.

Додаткова інформація

• Робота має бути радістю!
• Відповідальність, уважність, пунктуальність, аналітичний склад розуму;
• Досвід роботи самостійно і в команді, комунікабельність;
• Прагнення професійного вдосконалення, швидка адаптація до змін законодавства;
• Вільний час: рукоділля, книги, природа!

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: