• File

Сергій

Керівник проєкту

Considering positions:
Керівник проєкту, Головний інженер проєкту, Керівник будівельного проєкту, Інженер з будівництва, Менеджер по договорам, Інженер з експлуатації, Начальник управління, Начальник відділу логістики, Начальник служби експлуатації
Age:
50 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Сергій Шамара
Керівник з адміністративно-господарської діяльності /
Директор / Керівник технічних служб
Контактна інформація:
• Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Email: [open contact info](look above in the "contact info" section)
• Місто: Київ
• LinkedIn: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Про мене
• Досвідчений керівник з понад 20-річним стажем у сфері управління адміністративно-господарською діяльністю, будівництвом, експлуатацією інженерних систем та публічних закупівель.
• Ефективно керую командами понад 200 осіб, оптимізую процеси та досягаю значних фінансових результатів.
• Володію стратегічним мисленням, лідерськими якостями та вмінням знаходити нестандартні рішення у складних ситуаціях.
• Шукаю посаду керівника, де зможу максимально реалізувати свій досвід та сприяти розвитку компанії.
Освіта
• Вища економічна – Харківський Національний Педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди (диплом магістра)
• Вища технічна – Харківський Національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка (диплом магістра)
Досвід роботи
Заступник начальника адміністративно-господарського управління
АТ «КРИСТАЛБАНК», Київ 11.2024 – дотепер
• Організація та координація поточної адміністративно-господарської діяльності банку.
• Управління взаємодією з орендодавцями, забезпечення ефективного використання орендованих приміщень.
• Організація та контроль робіт з адаптації відділень банку до потреб маломобільних груп населення, підвищення доступності інфраструктури.
Фізична особа-підприємець (Будівництво, ремонтні роботи, господарська діяльність) 01.2022 – 02.2025
• Організація та успішне проведення комплексних ремонтних робіт, включаючи планування, контроль якості та дотримання термінів.
• Ефективне управління господарською діяльністю, оптимізація витрат та забезпечення безперебійної роботи проектів.
Директор ТОВ «ІНТЕРТЕХ-ПЛЮС», Будівництво 07.2019 – 04.2021
• Повне керівництво компанією, забезпечення безперебійної господарської діяльності.
• Організація та ефективний контроль за проведенням тендерів, що дозволило оптимізувати витрати.
• Управління будівельними проектами від планування до здачі в експлуатацію, включаючи взаємодію з органами місцевого самоврядування.
Директор з виробництва Приватне підприємство «ВВК-Стиль» 09.2018 – 07.2019
• Організація та повний контроль виробництва водопровідних магістралей високого тиску для міських систем водопостачання.
• Забезпечення контролю якості та дотримання строків виконання робіт, своєчасне оформлення виконавчої документації.
• Вирішення організаційних питань виробничого циклу.
Заступник директора (технічний напрямок) Харківська дирекція ПАТ «УКРПОШТА» 08.2015 – 10.2017
• Керівництво технічними службами дирекції та центрів поштового зв'язку (у підпорядкуванні близько 200 працівників). Забезпечив безперебійну роботу та матеріально-технічне забезпечення виробничих підрозділів.
• Організація та контроль публічних закупівель та конкурсних торгів (голова тендерного комітету/конкурсної комісії). Проведено 191 процедуру торгів, заощаджено близько 3,4 млн грн (2016-2017 рр.).
• Ефективне управління цехом перевезення пошти, оперативне вирішення проблем з подачею транспорту для забезпечення безперервного технологічного циклу.
• Успішно впроваджено проект з аварійного живлення дирекції електроенергією.
• Відзначений Подякою голови Харківської обласної ради за сумлінну працю та високий професіоналізм.
Начальник технічного відділу / Інженер 2 категорії технічного відділу Харківська дирекція УДППЗ «УКРПОШТА» 11.2014 – 08.2015
• Забезпечення стабільної роботи технічного відділу та інженерних систем дирекції та центрів поштового зв'язку.
Комерційний директор будівельної компанії Приватне підприємство «ВВК-СТИЛЬ» 06.2014 – 11.2014
• Пошук та успішне залучення нових клієнтів.
• Відновлено газопостачання школи з прокладанням газопроводу та будівництвом котельні.
Директор Дочірнє Підприємство «Інвестор Еліт Сервіс», Холдинг АТ «ІНВЕСТОР» 10.2011 – 06.2012
• Керівництво командою з 50 працівників.
• Забезпечення безперебійної роботи інженерних систем у 3 торгівельно-розважальних центрах та 2 житлових будинках.
• Ведення переговорів, складання та успішний захист фінансових планів.
Заступник комерційного директора Закрите Акціонерне Товариство «Теплоелектроцентраль-3» 07.2005 – 10.2011
• Керівництво командою з 15 працівників.
• Матеріально-технічне забезпечення виробництва теплової та електричної енергії з дотриманням технологічних та технічних норм.
• Оперативне вирішення всіх питань, пов’язаних з виробничим процесом.
ТОВ «Мар`їнське» 04.02.2004-18.07.2005
• менеджер з питань комерційної діяльності та управління.
Акціонерне Товариство «Інвестор» 18.12.2000-03.02.2004
• персональний помічник керівника.
Акціонерно-Комерційний Банк «Базіс» 11.11.1999-15.12.2000
• водій керівника.

Професійний розвиток
• 2017: Сертифікат про участь у семінарі «Впровадження у дію тимчасового положення про порядок передачі в оренду нерухомості ПАТ «Укрпошта». Порядок оформлення права власності на нерухоме майно ПАТ «Укрпошта».
• 2016: Сертифікат про участь у семінарі «Організація капітального будівництва та ефективного управління майном УДППЗ «УКРПОШТА».
• 2016: Сертифікат про участь у семінарі «Публічні закупівлі».
• 2015: Сертифікат про участь у семінарі «Актуальні питання роботи технічних відділів філіалів. Проблеми технічного забезпечення та енергозбереження. Підготовка до роботи ОПЗ осінньо-зимовому періоді».
• 2016: Посвідчення про навчання та перевірку знань у сфері цивільного захисту.
• 2016: Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки.
• 2015: Посвідчення про навчання та перевірку знань з охорони праці.
Ключові навички та досвід
• Управлінські навички: лідерство, стратегічне планування, управління проектами, антикризове управління, мотивація та розвиток команди, організація робочих процесів, управління ризиками, прийняття креативних рішень, постановка пріоритетів.
• Навички адміністративно-господарської діяльності: організація АГД, управління інфраструктурою, робота з орендодавцями, забезпечення життєдіяльності об'єктів.
• Навички та досвід з публічних закупівель, тендерних процедур, бюдтування, фінансове планування, оптимізація витрат.
• Організація та контроль ремонтних та будівельних робіт, експлуатація інженерних систем (газопостачання, водопостачання, електропостачання), контроль якості робіт, технічна документація.
• Навички ведення ефективних переговорів, досвід роботи з органами місцевого самоврядування, ділове спілкування, ефективне вирішення конфліктних ситуацій.
• Технічні навички: MS Word, Excel, PowerPoint.
• Володіння мовами: Українська – рідна, англійська (базовий рівень – А1).
Додатково: Наявність власного автомобіля та посвідчення водія (категорії В, С).

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: