Анастасія
Продавець-консультант
- Considering positions:
- Продавець-консультант, Адміністратор, Бариста, Адміністратор медичної клініки
- Employment type:
- full-time
- Age:
- 18 years
- City:
- Kropyvnytskyi
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and Instagram.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14067268/?puid=10430
Work experience
Адміністратор
from 03.2025 to 06.2025
(3 months)
Корпорація 21 століття, Кропивницький (Готельно-ресторанний бізнес)
Оператор call-центра
from 12.2024 to 04.2025
(4 months)
Zenko, контакт-центр, Кропивницький (Телекомунікації, зв'язок)
Knowledge and skills
- Неконфліктність
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Стресостійкість
- Сумлінність
- Ведення CRM
- Управління командою
- Користувач 1С
- Лідерство
- Привітність
- Цілеспрямованість
- Доброзичливість
- Адаптивність
- Чесність
- Приготування кавових напоїв
- Старанність
- Дисциплінованість
- Приготування коктейлів
- Висока працездатність
- Poster
- Інвентаризація
- Знання стандартів обслуговування
Additional information
• Організація та контроль роботи персоналу (оператори атракціонів, технічний персонал);
• Складання та оптимізація щотижневих змінних графіків працівників відповідно до кваліфікації та завантаження атракціонів;
• Ведення табелів обліку робочого часу та звітності;
• Комунікація з відвідувачами, вирішення конфліктних ситуацій та забезпечення високого рівня сервісу;
• Контроль за технічним станом атракціонів та оперативна передача запитів на ремонт;
• Ведення внутрішньої документації (Excel, Google Таблиці, звіти);
• Навчання нових працівників і адаптація стажерів до роботи;
• Взаємодія з керівництвом щодо організації заходів та оптимізації роботи парку.
• Успішно координувала роботу до 30 працівників під час пікового сезону;
• Забезпечила безперебійну роботу атракціонів у період підвищеного навантаження;
• Підвищила якість обслуговування клієнтів завдяки впровадженню чітких алгоритмів взаємодії з відвідувачами.
• Керування офісними процесами
• Контроль за графіком роботи персоналу
• Розподіл завдань між співробітниками
• Обслуговування клієнтів
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Продавець-консультант
Kropyvnytskyi -
Продавець-консультант
Kropyvnytskyi -
Продавець-консультант
Kropyvnytskyi -
Продавець-консультант
Kropyvnytskyi -
Продавець-консультант
17000 UAH, Kropyvnytskyi, Mala Vyska , more 2 cities -
Продавець-консультант
Kropyvnytskyi