- PRO
Personal information hidden
This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14086543/
Помічник керівника, секретар, референт, діловод, офіс-менеджер
- Considering positions:
- Помічник керівника, секретар, референт, діловод, офіс-менеджер, Категорійний менеджер
- Employment type:
- full-time
- City:
- Odesa
Contact information
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
Work experience
Продавець-консультант
from 04.2025 to now
(4 months)
Роздрібна торгівля
Доброго дня, мене звати Наталя Смирнова. Мені 40 років. Розлучена. Є донька 12 років. У пошуку роботи на посаду секретаря, референта, офіс-менеджера, помічника керівника, діловода. Освіта вища - спеціаліст, економічний факультет, менеджмент організацій, кваліфікація - менеджер-економіст. Одеський державний аграрний університет. Закінчила у 2011р. Ділові якості: Пунктуальність, перфекціонізм, уважність до деталей, акуратність, швидке навчання, діловий етикет, повна відданість при гарному ставленні роботодавця. Вітаю стабільність, безпеку та надійність упродовж трудової діяльності. Не вітаю частої зміни роботодавця. Досвід роботи:2005-2012 р.р. АТ "Одеський припортовий завод". За весь період працевлаштування була на різних посадах, крокуючи кар'єрною драбиною:2005-2007 р.р. - Табельник палацу культури (ведення кадрового обліку співробітників підрозділу, складання робочих графіків, графіків відпусток, обробка лікарняних, підготовка щомісячних звітів для здачі в головну бухгалтерію підприємства, прийом/звільнення співробітників. Робота в програмі Word, Exel, Oracle. 2007-2009 р.р. - економіст/табельник/комірник. Перехід до іншого підрозділу – воєнізований газорятувальний загін. До вищевказаних обов'язків додано: ведення, облік матеріально-технічної бази підрозділу (дрібнішого за штатом), організація роботи складу, забезпечення спецодягом та ЗІЗ співробітників підрозділу, проведення інвентаризації, підготовка та списання зношених матеріальних цінностей підприємства у підрозділі, організація та контроль роботи невеликого клінінгу у підрозділі. Підготовка кадрових та спеціалізованих документів на підпис керівнику, взаємодія з головними складами підприємства, головною бухгалтерією, фінансовим та відділом економіки, заступниками генерального директора, приймальнєю генерального директора. Робота у програмі SAP.2009-2012 р.р. - діловод, помічник одночасно двох заступників генерального директора: 1 із соціальних та зовнішньоекономічних питань; 2 з транспорту та режиму. Ведення документообігу, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, ведення внутрішнього, зовнішнього, міжнародного ділового листування, організація прийомних днів, прийом телефонних дзвінків, забезпечення продуктивної роботи керівників, підготовка документів на підпис генеральному директору, прийом та реєстрація звернень співробітників з особистих та виробничих питань. Допомога керівникам у проведенні конференцій, взаємодія з усіма підрозділами підприємства, виконання особистих доручень керівників. 2012-2016 р.р. - Декретна відпустка, переїзд до Німеччини. 2017-2019 р.р. - міні-джоб (пів-ставки) помічник керівника IJF державна соціальна служба Німеччини з підтримки жінок з дітьми у важких життєвих обставинах, Frauenhaus (притулок для жінок з дітьми, аутистів, людей похилого віку). Прийом, оформлення документів для німецьких постояльців, допомога у перекладі російською/українською мовами російськомовних, чеченців та українців. Взаємодія із держ. структурами: джобцентр (центр зайнятості), сл
Помічник керівника, діловод, секретар
from 03.2005 to 03.2024
(19 years)
АТ «ОПЗ», Одеса (Хімічна промисловість, фармацевтика)
… Допомога керівникам у проведенні конференцій, взаємодія з усіма підрозділами підприємства, виконання особистих доручень керівників. 2012-2016 р.р. - Декретна відпустка, переїзд до Німеччини. 2017-2019 р.р. - міні-джоб (пів-ставки) помічник керівника IJF державна соціальна служба Німеччини з підтримки жінок з дітьми у важких життєвих обставинах, Frauenhaus (притулок для жінок з дітьми, аутистів, людей похилого віку). Прийом, оформлення документів для німецьких постояльців, допомога у перекладі російською/українською мовами російськомовних, чеченців та українців. Взаємодія із держ. структурами: джобцентр (центр зайнятості), служба у справах неповнолітніх, суди, дитячі садки, школи, орендодавці, потенційні фірми-роботодавці для працевлаштування постояльців. 2021 р. – повернення в Україну. 2021-2022 рр.- фріланс, написання та продаж статей на замовлення. 2022-2023 р.р. - виїзд до Румунії та короткочасна робота в Ромекспо, прийом документів та оформлення соціальної допомоги українським біженцям. 2024 р. – повернення в Україну. 2025 р. – продавець-консультант у магазині одягу шведського бренду H&M. Зараз: Звільняюсь.
Education
Одеський державний аграрний університет
Економічний/менеджмент організацій, Одеса
Higher, from 2008 to 2011 (3 years)
Була здобута заочно.
Knowledge and skills
- Дисциплінованість
- Здатність до навчання
- Уважність
- Перфекционізм
- Діловий етикет
- Ведення документації
- Відповідальність
- MS Excel
- MS Word
- Міжнародний етикет
Language proficiencies
German — average
Additional information
Пишу вірші. Поетеса у вузьких колах.
More resumes of this candidate
Similar candidates
-
Адміністратор рецепції
25000 UAH, Odesa -
Адміністратор, офіс-менеджер
22000 UAH, Odesa -
Адміністратор на ресепшн
Odesa -
Адміністратор, помічник керівника
Odesa, Other countries, Remote -
Асистент керівника, менеджер
Odesa -
Адміністратор рецепції
32000 UAH, Odesa