• File

Юлія

Адміністратор

Considering positions:
Адміністратор, Менеджер з персоналу, діловод, секретар, Регіональний менеджер, Менеджер з закупівель
City:
Zhytomyr

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Андросович Юлія Іванівна
с. Сінгури вул. Єршова 9, тел. [open contact info](look above in the "contact info" section)
е-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Особисті дані:
Вік: 39 років

Освіта:
2003-2008рр. Житомирський державний технологічний університет
Факультет: Економіка та менеджмент
Спеціальність: Управління персоналом та економіка праці

Досвід роботи:

02.10.2017 по сьогоднішній день секретар директора ліцею:
• прийом і реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
• оформлення наказів, розпоряджень;
• ведення кадрового діловодства;
• ведення військового обліку;
• виконання особистих доручень керівника.

01.08.2015- 02.10.2017 ПП “Артлайф” менеджер з персоналу:
• пошук та підбір персоналу;
• організація та проведення співбесід;
• ведення кадрової документації;
• формування довідок з місця роботи.

23.02.2014-21.07.2015рр. ПП «Український корпоративний одяг» посада менеджер з продажу
• активний пошук нових клієнтів;
• робота з клієнтською базою і підтримання її в актуальному стані;
• налагодження взаємовідносин з постійними клієнтами;
• підготовка документації;
• підписання договорів;
• проведення презентацій/зустрічі з клієнтами;
• проведення переговорів щодо замовлень;
• контроль дебіторської заборгованості і оплат;
• виконання планових показників.

11.08.2008-25.12.2009рр. АТЗТ “Україна” посада фахівець з методів розширення ринку збуту групи по роботі з важливими клієнтами
• реєстрація вхідної і вихідної документації;
• оброблення замовлення клієнта;
• контроль залишків на складі;
• підготовка замовлення на виробництво необхідної продукції;
• підготовка і контроль виконання замовлення;
• ведення первинної бухгалтерії;
• підготовка і контроль документообороту;
• логістичні операції по перевезенню продукції;
• робота з документами через електронну систему EDI

Досвід роботи з комп’ютером:
впевнений користувач MS Office (Word, Exсel), Internet, досвід роботи з програмою “1 С-Підприємство”, CorelDRAW, «M.E.Doc» .

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: