- File
Тетяна
Офіс-менеджер
- City:
- Kalush
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14090974/
Uploaded file
This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
Тетяна АБАЗА
тел. [
Офіс-менеджер, 25000-28000 грн
Вік: 46 років
Місто: Калуш
Досвід роботи
З червня 2023 року працюю бухгалтером в товаристві з обмеженою відповідальністю в м. Івано-Франківськ. Хочу знайти роботу в Калуші (ближче до дому).
До моїх обов’язків входить:
• рознесення виписок банку в програмі 1С.
• вигрузка з Медка та рознесення в 1С податкових накладних від постачальників;
• облік розрахунків з постачальниками;
• оприбуткування, переміщення, комплектація, списання товарів;
• облік основних засобів, малоцінних та швидкозношуваних предметів тощо.
З 04 вересня 2009 року по 18 квітня 2023 року працювала у Фонді соціального страхування України. В тому числі 6 років на посаді головного бухгалтера.
До спектра моїх обов’язків на посаді спеціаліста (7 років) зокрема входило ведення діловодства, в тому числі в системі електронного документообігу. А саме:
• реєстрація вхідних, вихідних та внутрішніх документів, в тому числі в систему електронного документообігу ВебДок;
• завантаження до системи електронного документообігу електронних (сканованих) копій оригіналів паперових документів;
• внесення до реєстраційно-моніторингової картки в системі електронного документообігу інформації про створення, одержання, проходження, виконання, відправлення документа тощо;
• виготовлення копій документів;
• приймання та відправка кореспонденції поштою, електронною поштою;
• вручення зареєстрованих документів виконавцям;
• моніторинг та контроль за станом виконання документів виконавцями;
• підготовка проектів вихідних листів та наказів;
• участь в роботі експертної комісії, в проведенні експертизи цінності документів;
• складання номенклатури справ;
• формування справ відповідно до номенклатури справ;
• складання описів справ постійного та тривалого зберігання та з кадрових питань;
• систематизація і зберігання документів архів;
• складання Акту на знищення документів та погодження його з архівною установою.
З 01 квітня 2001 року по 03 вересня 2009 року працювала в приватному підприємстві «Аптека-К» (загальна система оподаткування) на посаді бухгалтера (єдиний). Вела бухгалтерський облік в повному обсязі.
Освіта вища:
Вересень 1996 – червень 1998, Херсонський кооперативний технікум, спеціальність «Бухгалтерський облік та аудит». Денна форма навчання. Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
Вересень 2012 – червень 2015, Полтавський університет економіки і торгівлі. Спеціальність «Облік і аудит». Заочна форма навчання. Диплом бакалавра з відзнакою.
Вересень 2015 – лютий 2016, Полтавський університет економіки і торгівлі. Заочна форма навчання. Диплом спеціаліста з обліку і аудиту.
Додаткова освіта:
Березень-квітень 2023 р. – курс комп’ютерного навчання за програмою «1С: Бухгалтерія 8.3 / укр. ВАS»
Професійні навички:
Робота з комп’ютером ( MS Offise, 1С: Бухгалтерія, Медок, Соната, Клієнт-банк);
Робота з оргтехнікою (факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання);
Досвід проходження перевірок контролюючими органами.
Додаткова інформація:
До роботи ставлюся з максимальною віддачею. За сумлінну працю неодноразово отримувала подяки та грамоти.
ВПО, маю інвалідніть.
Similar candidates
-
Секретар, помічник директора, менеджер
Kalush -
Офіс-менеджер
15000 UAH, Kalush -
Адміністратор офісу
25000 UAH, Kalush, Ivano-Frankivsk, Bukovel -
Диспетчер, секретар, прибиральник
Kalush -
Офіс-менеджер, секретар, продавець-консультант
15000 UAH, Kalush -
Офіс-менеджер
Kalush