• File

Лілія

Юрист, HRD

Considering positions:
Юрист, HRD, Affiliate manager
Age:
45 years
City of residence:
Pervomaisk (Mykolaiv Region)
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Liliia Adamenko
Юрист, HRD

[open contact info](look above in the "contact info" section) @L26V05
(Viber, WhatsApp)

[open contact info](look above in the "contact info" section) Lilia Adamenko

ДОСВІД РОБОТИ:
ОСВІТА (повна вища):

Кіровоградський інститут регіонального управління та 2000 - 2004 роки - міське управління юстиції: спеціаліст відідлу РАЦС, потім -
економіки (спеціальність «Право», кваліфікація юрист) головний спеціаліст управління.
2004 - 2007 роки - юрист міського управління охорони здоров'я.
2007 - 2014 роки - головний спеціаліст, юрист міської ради (в тому числі
Харківський національний державний педагогічний
адмінкомісія та відкриті торги).
університет ім. Г. С. Сковороди (спеціальність «Право», 2014 - 2020 роки – співвласник та власник ТОВ, директор (сімейний бізнес у сфері
кваліфікація викладач правових дисциплін). будівництва та дизайну, виробництво і продажі, реклама і просування продукції)
2020 – 2025 роки - юрист, начальник відділу кадрів комунального підприємства
З 2024 рік - Affiliate Manager (сумісництво)

ПРО СЕБЕ: ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
Відповідальна, комунікабельна та стресостійка, з
глибоким розумінням правових процесів і управління Юридична діяльність:
персоналом. Орієнтована на досягнення результатів,
ефективну взаємодію з партнерами та розвиток  Глибокі знання господарського, адміністративного, цивільного, трудового
командної роботи. Вміння працювати у високому темпі та права.
одночасно вести кілька проектів. Швидко адаптуюсь до
змін, володію аналітичним мисленням і системним  Успішний досвід участі у судових спорах, підготовка процесуальних
підходом до вирішення завдань. Прагну довгострокової документів, представництво інтересів у судах.
співпраці в компанії, яка цінує професіоналізм,  Складання та експертиза договорів, контрактів, тендерної документації.
стабільність і дає можливості для подальшого постійного
 Реєстрація актів цивільного стану, державна реєстрація юридичних осіб,
зростання. Відкрита до нових викликів, ініціативна та партій та громадських організацій.
націлена на створення ефективних робочих процесів.
 Правовий супровід господарської діяльності підприємств та державних
установ.
ДОСЯГНЕННЯ:
 Консультування з питань трудового законодавства, кадрової політики,
1. Розробка та експертиза внутрішніх документів і наказів – взаємодії з контролюючими органами.
удосконалення 150+ внутрішніх документів, що знизило  Участь у створенні та роботі адміністративних комісій, організація роботи з
питань штрафних санкцій.
юридичні ризики компанії на 30%.
2. Представлення інтересів у судах – успішно захищено 95%
 Досвід роботи в тендерних комітетах, підготовка тендерних пропозицій і
супровід закупівельних процедур.
клієнтів у справах цивільного, господарського та трудового
права.
3. Управління корпоративною юридичною документацією – HR-менеджмент (HRD):
оптимізація понад 1000 юридичних контрактів та договорів
у рік, що знизило кількість юридичних помилок на 70%.
 Розробка та впровадження HR-стратегій згідно зі стратегією розвитку
компанії.
4. Антикорупційні програми – впровадження антикорупційних
ініціатив, що виключило випадки порушень.  Створення кодексів етики, корпоративних правил і політик поведінки.
5. Юридичні консультації по трудовому, господарському,  Впровадження систем матеріального та нематеріального стимулювання
цивільному та адміністративному праву. персоналу.
6. Підготовка та погодження договорів – підготовлено  Управління повним циклом кадрового документообігу відповідно до чинного
понад 5000 договорів та контрактів,в т.ч. для міжнародних трудового законодавства.
партнерів, забезпечивши їхню юридичну відповідність на  Підбір, адаптація, розвиток та атестація працівників.
90%.  Організація навчання і підвищення кваліфікації співробітників.
7. Проведення юридичних перевірок – аналіз понад 500  Формування сильної корпоративної культури та розвиток бренду
корпоративних документів, що дозволило знизити роботодавця.
юридичні витрати.  Вирішення трудових конфліктів, зниження рівня плинності кадрів.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: