• File

Сергій

Head of Logistics, Supply Chain Director, COO

Considering positions:
Head of Logistics, Supply Chain Director, COO, Операционный директор, Керівник відділу, Керівник комерційного відділу, Директор виробництва
Age:
39 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Луц Сергій Станіславович
м. Київ
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)
[open contact info](look above in the "contact info" section)

ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ
Керівник із понад 10-річним досвідом управління складською логістикою, закупівлями та митним оформленням товарів у високонавантажених e-commerce середовищах. Спеціалізуюсь на масштабуванні процесів, впровадженні WMS, аналітичному управлінні та підвищенні продуктивності команд понад 200 осіб. Маю підтверджені досягнення у зниженні витрат, втрат, помилок і плинності персоналу. Відкритий до ролей із впливом на всю ланку постачання: від імпорту до фінального клієнта.

БАЖАНА ПОСАДА
Supply Chain Director / Директор з логістики / Head of Fulfillment (E-commerce)
Тип зайнятості: повна / гібридна.
Фокус: end-to-end логістика, автоматизація, people-менеджмент, аналітика, cross-департаментна взаємодія.

ДОСВІД РОБОТИ
Kasta (e-commerce, fashion-ритейл)
Керівник департаменту логістичних операцій
09.2020 – теперішній час
• Запуск складського комплексу на 20000 м².
Впровадження конвеєрної автоматизації на робочих місяцях та мезонінних конструкцій. Налаштування бізнес процесі. Навчання та адаптація персоналу.
• Організація прозорих процедур виконання задач і контролю результатів.
Проектні роботи:
«Впровадження lean підходу до оптимізації процесів».
«Розробка стандартів навчання та адаптації персоналу логістичного департаменту».
«Розробка та впровадження системи мотивації та KPI».
«Розробка системи заходів щодо мінімізації товарних втрат», тощо.
• Розробка та контроль за дотриманням стандартів і SOP на всіх етапах логістичних процесів.
Розробка ключових показників, SLA, сегментація логістичних процесів та визначення відповідальних.
• Контроль відповідності логістичних витрат затвердженим бюджетним лімітам.
• Комплексне управління логістичними процесами (склад, комплектація, пакування, відвантаження).
Побудова поточної статистики, звітності на всіх ланках процесів.
• Планування та контроль доставки, розмитнення по направленню «імпорт».
Поставка лотів з високою кількості товарів (500+).
Доставка з Европи, процес ідентифікації товару на території України, розмитнення категорії «Одяг», «Взуття», «Аксесуари», «Дім».
• Управління командою 200+ осіб.
• Відкриття 2 сортувальних центрів.
Топологія розміщення, бюджет, підбір, навчання та супровід персоналу.
(м. Дніпро, м. Харків).
• Впровадження Lean технологій та системи 5S.
• Впровадження WMS, автоматизації, використання BI.
• Циклічна інвентаризація → похибка ↓ з 60% до 0.2%.
• Staff turnover ↓ з 45% до 9%.
• Витрати на замовлення ↓ на 45% з 2020 – 2025 р. за рахунок оптимізації процесів для підвищення ефективності персоналу.
• Розробка системи масштабування операційної діяльності в період Black Friday у 10 разів.
• Втрати ↓ на 43%, повнота відбору → 99.98%.
Переформування системи обліку, зміни бізнес процесів, формування звітності, check point, впровадження заходів безпеки на складі.
• BI-аналітика.
• Щорічне зростання продуктивності процесів на 15%.
Впровадження системи мотивації для лінійного та адміністративного персоналу, оптимізація бізнес процесів.
Kasta
Операційний менеджер – Складська логістика
10.2015 – 09.2020
• Контроль операційної діяльності складу.
• Навчання адміністративного персоналу (N-4)
• Контроль закриття та проведення складських документів.
• Ведення складського обліку.
• Контроль проходження циклічної інвентаризації.
• Впровадження нових операційних процесів.
• Контроль та своєчасне виконання операційних процесів.
• Ведення логістичних проектів.
• Контроль складських операцій.
• Аналіз ефективності через WMS, Power BI; досягнення KPI (UPH, SLA).
• Участь та комунікація з усіма департаментами компанії при проєктних завданнях.
Kasta
Керівник сектору пакування
06.2014 – 10.2014
• Ефективна організація та управління сектором пакування.
• Навчання нових співробітників, підвищення кваліфікації працівників.
• Контроль виконання встановлених завдань і пріоритетів.
• Контроль створення, закриття та проведення складських документів.
• Дотримання порядку, правил і стандартів у секторі.
• Робота з недостачами, обробка розбіжностей, організація зберігання ТМЦ.
• Взаємодія з іншими підрозділами логістики.
ТОВ "Українська кур'єрська служба"
Директор
04.2014 – 12.2017
• Керівництво 4 відділами (65 чол), 37 відділеннями (111 чол).
• Побудова системи звітності, бюджетування, робота з клієнтами.
• Розробка місячного, квартального, річного бюджету, аналіз продажів, оптимізація маршрутів, розкладання процесів.
ТОВ "Грандекс Україна"
Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами
01.2011 – 04.2014
ТОВ "Грандекс Україна"
Кур’єр
11.2010 – 01.2011
ТОВ "Кримський санітарно-курортний центр"
Менеджер з внутрішнього туризму
03.2010 – 10.2010
ПП "Землемер Крим"
Менеджер зі зв’язків з громадськістю
04.2008 – 11.2009
Туристичний клуб "Горизонт"
Керівник туристичного клубу
09.2006 – 08.2008

ОСВІТА
Таврійський національний університет ім. В.І. Вернадського
Спеціаліст соціально-економічної географії, 2004–2009 р.

НАВИЧКИ
• Використання штучного інтелекту (AI) для автоматизації логістичних процесів, аналітики показників, підготовки звітності та навчання персоналу.
• Excel, Power BI, WMS, 1С, Photoshop.
• Побудова та оптимізація логістичних процесів.
• Управління командами, навчання, адаптація.
• Бюджетування, аналітика, облік товарів.
• Інтеграція логістики з бізнес-процесами.

МОВИ
• Українська — вільно.
• Російська — вільно.
• Англійська — B1.

SOFT SKILLS
Побудова ефективної внутрішньої та зовнішньої комунікації.
Орієнтація на клієнта та розуміння його потреб.
Постійне вдосконалення процесів на основі світових практик.
Стратегічне мислення в контексті бізнесу.
Робота на результат і відповідальність за досягнення цілей.

HARD SKILLS
Проектування та організація інформаційних, матеріальних та тимчасових потоків.
Глибокі знання логістичних процесів та їх оптимізації.
Аналіз, планування та управління в логістиці.
Управління проєктами та змінами в логістичних системах.
Успішне вирішення позаштатних ситуацій і кризових кейсів.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: