• File

Софія

Адміністратор, менеджер

Considering positions:
Адміністратор, менеджер, Продавець-консультант, Менеджер з продажу, Адміністратор магазину, Косметолог
City of residence:
Kyiv
Ready to work:
Netishyn

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Кравчук Софія Іванівна

Дата народження: 06.09.2002 (22 роки)
Місце проживання: м. Нетішин, вул. Варшавська 9; кВ 202;

Сімейний стан: заміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)

e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце роботи на час подачі резюме: в пошуках роботи

Мета: Знайти надійну та перспективну роботу, яка дозволить реалізувати наявні професійні
вміння, розширювати свій досвід і постійно вдосконалюватися задля досягнення високих
результатів у діяльності.

Освіта

• Навчальний заклад: Нетішинська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів №2

Ступінь: Повна загальна середня освіта

• Навчальний заклад: Український Державний університет імені Михайла Драгоманова

Ступінь: вища освіта (бакалавр)

Спеціальність: менеджмент соціокультурної діяльності

Період навчання: 1 вересня 2019 р. – 1 червня 2023 р.

Досвід роботи

• Вересень 2019 – Березень 2020
Офіціантка, ресторан «Салют», м. Київ;

• Квітень 2020 – Вересень 2020

Менеджер з продажу, магазин Brens Outlet;

• Вересень 2020 – Жовтень 2021

Організатор, компанія TradeMaster Груп

• Жовтень 2021 – Вересень 2022

Менеджер, компанія Юнімед Органік

• Вересень 2022 – Листопад 2023

Адміністратор, готельно-ресторанний комплекс Charna Góra (Польща)

• Грудень 2023 – Лютий 2024

Організатор, Quest Family

• Березень 2024 – Квітень 2025

Адміністратор, готельно-ресторанний комплекс Charna Góra (Польща)

Вміння та навички

• Обслуговування клієнтів і комунікація;
• Продажі та робота з товаром;
• Організація подій та заходів;
• Адміністрування та робота з документацією;
• Багатозадачність та стресостійкість;
• Командна робота та лідерські якості;
• Знання іноземних мов: англійська (середній рівень), польська (середній рівень);
• Комп’ютерна грамотність: Робота з Excel, Word, поштовими сервісами, CRM-
системами;

Особисті якості

• Комунікабельність
• Відповідальність
• Стресостійкість
• Пунктуальність
• Ініціативність
• Вміння працювати в команді
• Швидка адаптація до нових умов
• Орієнтація на результат
• Доброчесність
• Організованість

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: