• File

Iryna

Адміністратор, продавець-консультант

Age:
37 years
City:
Kharkiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Шабельник Ірина
Дата народження: 30.03.1988
Вік: 37 років
Місце народження і проживання: м. Харків, ст.м. Масельського
Сімейний стан: незаміжня, дітей немає.

Контактна інформація
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Ел. Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Досвід роботи:
Працювати почала з 2007 року. Маю досвід роботи в різних сферах і на різних посадах: адміністратором в центрі відновлювання спини та суглобів, в дитячому продюсерському центрі, салоні краси і тату-салоні; продавцем-консультантом в роздрібних магазинах та інтернет-магазинах одежі, кожгалантереї, меблів, товари з сфери краси; офіс-менеджером в агентстві нерухомості. З квітня 2022 до листопада 2023 року перебувала і працювала закордоном.
Досвід роботи в Харкові за останні роки:
Адміністратор
З 05.2024 по 09.2024
Реабілітаційний центр. Відновлення хребта і суглобів.
Адміністратор-куратор
з 12.2019 по 05.2021
Фотостудія Fine Gold Production від продюсерського дитячого центру Babyphotostars, Харків
- робота з клієнтами, підписання договорів;

- Прийом оплат;

- зустріч учасників та розподіл їх на проекти;

- курування проектами: контроль часу проектів, контроль роботи команди, допомога команді на зйомках з учасниками центру, заповнення документів;
- Створення декору для зйомок;

- Вирішення форс-мажорних обставин;

- відповіді на вхідні дзвінки;

- взаємодія з менеджерами центрального офісу у Києві;

- Заповнення CRM;
- Адаптація нового персоналу.
Продавець-консультант
з 02.2019 по 09.2019
Pufic. Бескаркасная мебель. Кресла-груши., Харків (Легка промисловість)
- консультування клієнтів
- допомога у виборі товару
- прийом та оформлення замовлень по телефону та в залі
Менеджер з обробки замовлень. Відповідальна за склад
з 10.2018 по 02.2019
Onrial,товари з сфери краси. Харків
-Облік складу
-Оформлення замовлень
Продавец-консультант
з 03.2017 по 09.2018
Магазин одежі і білизни для вагітних " На сносях", Харків (Роздрібна торгівля)
- консультація клієнтів ;
- продажі;
- закази та прийом товару ;
- розміщення товару в магазині;
- ведення матеріального обліку.
Менеджер з прийому та обробки заказів
з 02.2016 по 11.2016
Інтернет-магазин насіння «Помидорчик», «Агролидер», «Сучасна Дача», Харків (Сільське господарство, агробізнес)
-ведення 3х інтернет-магазинів, Prom.ua;
-прийом дзвінків, консультація щодо асортименту;
-прийом замовлень, обробка їх для збирання;
-взаємодія зі складом;
-ведення звітів.
Освіта
Харківська національна академія міського господарства ім. Бекетова
Вища освіта: Спеціаліст
Факультет : Економіка підприємства, Харків
з 2005 по 2011
(Заочне навчання з 2го курсу)

Професійні навички:
- Багатозадачність, стресостійкість
- ведення матеріального обліку, вхідної/вихідної документації, журналів
- консультування та надання клієнтам інформації про послуги
- Користувач ПК - Internet, TorgSoft ( схожий з 1С), CRM, Word, Adobe Photoshop (мінім.) Paint net, Excel (почат.хв.), Libre Office Calc, Libre Office Write, Instagram, Viber.
- володіння офісною технікою – міні-АТС, принтер, ксерокс, сканер, факс
- Контроль та координація роботи персоналу.

Особистісні якості:

- перфекціоніст (намагаюсь доводити результати своєї діяльності до відповідності високим вимогам);
- відповідальна (уважно ставлюся до своїх обов'язків);
- сумлінна (чесність стосовно себе та інших);
- працьовита (при виконанні роботи дію з повною віддачею);
- не палю;
- за необхідністю готова до відряджень.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: