• File

Personal information hidden

This job seeker decided to hide his personal information and contact info, but you can send a message to him or suggest a job to him.

This job seeker has chosen to hide his personal information and contact info. You can contact him using this page: https://www.work.ua/resumes/14165629/

Начальник фінансово-економічної служби, внутрішній аудитор

City of residence:
Rokytne (Rivne Region)
Ready to work:
Kyiv, Lviv

Contact information

This job seeker has hidden his personal information, but you can send him a message or suggest a job to him if you open his contact info.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Резюме
Боровець Анатолій Прокопович_
Прізвище, ім’я, по-батькові

Контактна інформація
мобільний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)) [open contact info](look above in the "contact info" section)
34200, Рівненська область, Сарненський район, смт Рокитне, провул. Шкільний, буд,7
Мета: Отримання посади у сфері економіки, управління чи аналітики для ефективного застосування досвіду та знань.
Досвід роботи:
• дата призначення: 19.04. 2023 __________
• звільнення (міс./рік): по теперішній час__________
• найменування підприємства: Сарненська міська рада Сарненського району Рівненської області__________
• назва вашої посади: Головний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку, фінансового контролю та внутрішнього аудиту __________
• функціональні обов'язки: Розробка проєктів короткострокових програм економічного та соціального розвитку громади, формування прогнозних показників на коротко- та довгострокову перспективу, підготовка пропозицій щодо пріоритетних напрямів розвитку. Аналіз стану і тенденцій ключових секторів економіки громади, виявлення проблем та ініціювання шляхів їх вирішення. Перевірка економічної обґрунтованості тарифів, підготовка проєктів рішень на розгляд виконавчого комітету міської ради.
Проведення внутрішнього аудиту підприємств і установ комунальної власності.
Здійснення енергетичного менеджменту на рівні громади (установи, підприємства, заклади).
Аналіз реалізації державної регуляторної політики на місцевому рівні, моніторинг результативності регуляторних актів.
• дата призначення: 19.10. 2022 __________
• звільнення (міс./рік): 18.04.2023__________
• найменування підприємства: Комунальне неприбуткове підприємство «Сарненська центральна районна лікарня» Сарненської міської ради
• назва вашої посади: Заступник генерального директора з економічних питань______
• функціональні обов'язки, бажано детально: Організував та контролював фінансово-економічну та господарську діяльність підприємства, проводив аналіз економічної ефективності, готував управлінську звітність щодо діяльності підприємства. Спільно з медичним директором визначав потребу та формував кошторис витрат на придбання обладнання, медикаментів, комунальних послуг та інших витрат матеріально-технічного забезпечення. Забезпечував підготовку фінансової, технічної та іншої звітної документації щодо діяльності медичного закладу. Брав участь у розробці положень про структурні підрозділи, погоджував посадові інструкції персоналу. Забезпечував створення безпечних та комфортних умов праці, здійснював контроль за дотриманням трудової дисципліни, правил охорони праці та протипожежних норм. Виконував адміністративні та управлінські завдання відповідно до посадових обов’язків.
• дата призначення: 03.09. 2021 __________
• звільнення (міс./рік): 18.10.2022__________
• найменування підприємства: Сарненська міська рада Сарненського району Рівненської області__________
• назва вашої посади: Головний спеціаліст відділу соціально-економічного розвитку______
• функціональні обов'язки, бажано детально: Розробляв прогнози та аналітичні показники соціально-економічного розвитку громади на коротко- і довгострокову перспективу. Визначав пріоритетні напрями розвитку, готував аналітичні пропозиції щодо їх реалізації. Здійснював моніторинг соціально-економічної ситуації в громаді, аналізував проблемні напрями та ініціював заходи щодо їх усунення. Проводив економічну експертизу тарифних рішень, готував проєкти рішень міської ради. Організовував і здійснював внутрішній аудит діяльності підприємств та установ комунальної власності. Впроваджував енергоменеджмент, супроводжував реалізацію енергетичних проєктів та ініціатив. Аналізував реалізацію державної регуляторної політики на місцевому рівні, координував відповідні заходи та оцінював ефективність прийнятих регуляторних актів.
• дата призначення: лютий 2011 року__________
• звільнення (міс./рік): 17.11.2020__________
• найменування підприємства: Томашгородська селищна рада Рокитнівського району_____ Рівненської області__________
• назва вашої посади: Заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів селищної ради__________
• функціональні обов'язки: Організовував роботу виконавчого комітету селищної ради, координував діяльність його структурних підрозділів. Готував проєкти програм соціально-економічного розвитку селища, розвитку житлово-комунального господарства, благоустрою та інших місцевих програм. Брав участь у плануванні селищного бюджету та контролював його виконання. Координував роботу та здійснював контроль за діяльністю виробничого управління житлово-комунального господарства щодо належного надання комунальних послуг населенню. Здійснював контроль за дотриманням вимог чинного законодавства суб’єктами господарювання у сфері торгівлі та побутового обслуговування населення. Виконував обов’язки голови тендерного комітету: організовував планування закупівель, проведення тендерних процедур, контролював виконання договорів. Виступав відповідальною особою з питань охорони праці апарату селищної ради та забезпечував дотримання вимог пожежної безпеки.
• дата призначення: квітень 2009 року__________
• звільнення (міс./рік): лютий 2011 року__________
• найменування підприємства: Антимонопольний комітет України__________
• назва вашої посади: Головний експерт-ревізор та завідувач сектору контрольно-ревізійної роботи__________
• функціональні обов'язки: Здійснював внутрішній фінансовий контроль за фінансово-господарською діяльністю територіальних відділень та центрального апарату Антимонопольного комітету України, а також за цільовим і ефективним використанням бюджетних коштів у межах реалізації державних програм.
• дата призначення: квітень 2005 року__________
• звільнення (міс./рік): грудень 2007 року__________
• найменування підприємства: Рокитнівська районна державна адміністрація__________
• назва вашої посади: Заступник голови з питань розвитку економіки та промисловості району і з липня 2006 року Голова районної державної адміністрації__________
• функціональні обов'язки, бажано детально: Забезпечував реалізацію державної політики в усіх сферах соціально-економічного розвитку району. Керував діяльністю структурних підрозділів районної державної адміністрації, координував роботу територіальних органів центральної виконавчої влади. Організовував виконання державних і місцевих програм, забезпечував дотримання законності, правопорядку та прав громадян. Представляв органи виконавчої влади на місцевому рівні, здійснював взаємодію з органами місцевого самоврядування. Реалізовував повноваження, передбачені Законом України «Про місцеві державні адміністрації». За моєї активної участі було відновлено роботу чотирьох каменедробильних заводів. Забезпечив створення умов для формування конкурентного середовища серед суб’єктів господарювання для участі в реалізації програм безоплатного забезпечення лікарськими засобами громадян, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, а також у перевезенні пільгових категорій населення. Забезпечив стабільний соціально-економічний розвиток району, що дозволило увійти до трійки лідерів в області за ключовими показниками соціально-економічного розвитку.
• дата призначення: січень 1994 року__________
• звільнення (міс. / рік): квітень 2005 року__________
• найменування підприємства: Контрольно-ревізійне управління в Рівненській області,
• з липня_1995 року Контрольно-ревізійний відділ в Рокитнівському районі__________
• назва вашої посади: Головний контролер-ревізор відділу ревізій і перевірок установ і організацій освіти та науки КРУ в Рівненській області,
• з липня 1995 року головний контролер-ревізор КРВ в Рокитнівському районі__________
• з травня 2000 року – заступник начальника КРВ в Рокитнівському районі__________
• функціональні обов'язки: Здійснював державний фінансовий контроль у розпорядників бюджетних коштів щодо:
– використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів;
– правильності визначення потреби в бюджетних коштах і взятих зобов’язаннях;
– ефективності використання коштів і майна;
– інших питань фінансово-господарської діяльності.
Проводив ревізії фінансово-господарської діяльності установ, підприємств та організацій. Здійснював планові та позапланові тематичні перевірки розпорядників і одержувачів бюджетних коштів. За результатами контрольно-ревізійної діяльності увійшов до п’ятірки найкращих ревізорів Контрольно-ревізійного управління у Рівненській області.
• дата призначення: жовтень 1992 року__________
• звільнення (міс. / рік): січень 1994 року__________
• найменування підприємства: Управління освіти Рівненської обласної державної адміністрації__________
• назва вашої посади: Бухгалтер-ревізор контрольно-ревізійного відділу при управлінні освіти Рівненської обласної державної адміністрації__________
• функціональні обов'язки: Здійснював державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреб у бюджетних коштах і взятих зобов’язаннях, ефективністю використання коштів і майна, станом та достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в установах та організаціях освітньої сфери Рівненської області.
• дата призначення: червень 1991 року__________
• звільнення (міс. / рік): серпень 1991 року__________
• найменування підприємства: Колгосп ім. Енгельса село Майданецьке Тальнівського району Черкаської області__________
• назва вашої посади: Економіст по оплаті праці__________
• функціональні обов'язки: Займався тарифікацією, нормуванням та калькуляцією виконаних робіт у сільськогосподарському підприємстві з метою визначення обґрунтованого рівня оплати праці працівників господарства.
• Освіта: вказати дані за кожним місцем навчання, описавши:
• дата вступу: _вересень 1984 року__________
• закінчення (міс./рік): _березень 1991 року__________
• назва навчального закладу, назва факультету: Українська сільськогосподарська академія, агрономічний факультет
• рівень освіти (середня, середня технічна, незакінчена вища, вища і т.п.): вища__________
• назва спеціальності: агрономія__________
• дата вступу вересень 1991 року__________
• закінчення (міс./рік): липень 1992 року__________
• назва навчального закладу, назва факультету: Українська сільськогосподарська академія, педагогічний факультет
• рівень освіти (середня, середня технічна, незакінчена вища, вища і т.п.): вища__________
• назва спеціальності: _економіка сільського господарства__________
Професійні компетенції:
Комунікація та робота з громадськістю: Досвід взаємодії з громадянами та громадськими організаціями; надання якісних послуг з урахуванням принципів відкритості, доступності та зміцнення авторитету державної служби.
Організація роботи: вміння формулювати завдання, визначати пріоритети, планувати та координувати діяльність структурного підрозділу для досягнення поставлених цілей.

Управління персоналом: забезпечення ефективної командної роботи, підтримка позитивного психологічного клімату в колективі.
Досвід державної служби: практична робота в районних державних адміністраціях, органах місцевого самоврядування, центральних та територіальних органах виконавчої влади.
Фінансово-економічна компетентність: знання в сфері бюджетного планування, фінансового аналізу, державного фінансового контролю, включаючи галузь сільського господарства.
Комп’ютерні навички: Впевнений користувач ПК.
Операційні системи: Windows, Lotus Notes.
Офісні програми: Microsoft Office (зокрема Excel — впевнений користувач).
Робота з оргтехнікою: Впевнено володію офісною технікою: факс, модем, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС.
Професійні сертифікати / Підвищення кваліфікації:
• Сертифікат СКП 23310559/0602-24 від 05.04.2024 - проходження підвищення кваліфікації «Забезпечення органами влади та місцевого самоврядування енергоефективності та енергозбереження у Рівненській області»;
• сертифікати про проходження курсу навчання з питань організації та здійснення закупівель від 21.02.2018 та від 04.11.2022
• Посвідчення ВК №006996 від 24.11.2017 – функціональне навчання у сфері цивільного захисту.
• Свідоцтво 12СПК №809548 від 28.12.2011 – проходження навчання за програмою «Енергетичний аудит».
• Свідоцтво СПК №384482 від 19.01.2007 – підвищення кваліфікації керівних кадрів у Національній академії державного управління при Президентові України.
• Посвідчення до нагрудного знака «Лідер Паливно-енергетичного комплексу – 2007» – у номінації «Енергозберігаючий проєкт».

Упродовж 2024 року взяв участь в онлайн-навчаннях, тематичних семінарах та вебінарах з актуальних питань управління, фінансів, енергоменеджменту та місцевого розвитку, зокрема:
• Плануємо закупівлю електроенергії
• Місцевий економічний розвиток та інформаційно-аналітичне забезпечення
• Авто на підприємстві: ремонт, техобслуговування, списання ПММ
• Оплата праці керівників КНП
• Низькотемпературні та ультранизькотемпературні системи та технології централізованого теплопостачання
• Внутрішній фінансовий контроль і аудит у територіальних громадах
• Енергоефективність та відновлювані джерела енергії у громадських будівлях: актуальні рішення
• Програма “Енергодім”: особливості реалізації
• Інвентаризація – 2024: облікові та податкові наслідки
• Облікова політика в умовах воєнного стану
• Огляд муніципального енергетичного менеджменту
• Фінансування енергоефективності в територіальних громадах
Публікації : Немає.

Знання мов:
Українська – рідна.
Російська – вільне володіння.
Англійська – читаю та перекладаю зі словником (початковий рівень).

Інше
Можливість відряджень – маю.
Готовність до переїзду – готовий до переїзду в інше місто.
Вік – 58 років.
Сімейний стан – одружений.
Діти – маю трьох дітей.
Водійське посвідчення – категорія B.
Особисті якості – комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність.

More resumes of this candidate

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: