• File

Тетяна

Начальник відділу кадрів

Considering positions:
Начальник відділу кадрів, Менеджер з персоналу, Фахівець з документообігу, Спеціаліст з персоналу, Інспектор відділу кадрів, Начальник виробництва
Age:
54 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Р Е З Ю М Е

МІХНОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА
Вік: 54
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Посада: Менеджер з персоналу
Мета: Пошук роботи за основним місцем роботи.

Досвід роботи

Назва компанії: ТОВ «Согранд», Київ, Україна
Посада: Менеджер з персоналу
Період роботи: 02.01.2020 — 31.12.2024
Обов’язки:
• Ведення кадрового обліку працівників підприємства.
• Забезпечення відповідності кадрової документації законодавству у сфері праці, захисту персональних даних та вимогам законодавства.
• Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення і звільнення працівників.
• Надання консультацій з приводу трудового законодавства керівникам та співробітникам компанії.

Назва компанії: Промислова Аудиторська спілка, Київ, Україна
Посада: Провідний фахівець відділу кадрів
Період роботи: 10.05.2016 — 27.12.2019
Обов’язки:
• Надання консультацій з кадрового обліку для клієнтів Промислової Аудиторської спілки, що забезпечило точне ведення документації та відповідність нормативним вимогам.
• Повний супровід кадрового обліку ТОВ «Бауміт Україна» і ТОВ «Согранд», включаючи розробку та впровадження кадрових політик, контроль за дотриманням трудового законодавства.
• Ключове досягнення: підготовка ТОВ «Бауміт Україна» до перевірки Міністерства праці у вересні 2016 року. Успішне проходження перевірки без штрафних санкцій.
• У 2018 році забезпечила успішне проходження перевірок з соціального страхування за 5 років та податкової служби. Перевірки були проведені без штрафів.

Назва компанії: Українська Академія державного управління при Президентові України, Київ, Україна
Посада: Провідний спеціаліст, головний спеціаліст відділу кадрів, відділу кадрів і державної служби, присвоєний 9 ранг державного службовця
Період роботи: 29.08.1995 — 01.04.2016
Обов’язки:
• Оформлення на роботу, звільнення, переведення, відпустки, ведення листків непрацездатності.
• Ведення кадрового обліку викладачів Академії, розрахунок надбавок за педагогічний стаж.
• Надання довідок про педагогічний стаж викладачам.

Назва компанії: Інститут державного управління і самоврядування при Кабінеті Міністрів України, Київ, Україна
Посада: Діловод, інспектор по кадрам
Період роботи: 01.10.1992 — 28.08.1995
Обов’язки:
• Відправка кореспонденції, реєстрація пошти.
• Оформлення листків непрацездатності.
• Приймала участь в екзаменаційних комісіях, атестаційних комісіях.
• Ведення військового обліку.

Освіта

Навчальний заклад: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут», Київ, Україна
Ступінь: Спеціаліст
Назва спеціальності: Технічна електрохімія
Період навчання: Дата початку навчання — 30.06.1995

Курси та додаткова освіта

• 21-22.04.2008: успішно завершила програму «Організація роботи кадрових служб», Київ, Україна
• 10-12.11.2010: учасник семінару «Управління персоналом в органах державної влади і органах місцевого самоврядування», Київ, Україна
• 30.03-06.04.2013: успішно завершила програму «Освітня програма з європейських студій», Венеція, Рим, Флоренція, Будапешт
• 04-10.10.2013: успішно завершила програму «Освітня програма з європейських студій та державного управління», Страсбург, Люксембург, Берлін
• 26.05.2016: прослухала курс за програмою: трудові, зарплатні та соціальні зміни
• 2016: тарифна система оплати праці, відсторонення працівника від виконання обов’язків, стаж працівників, випробувальний термін, відпускні «проблеми», мобілізовані працівники і зміни з 2016 року, перевірки інспекції з праці, кадровий облік на практиці, Київ, Україна
• 09.11.2016: прослухала курс за програмою «Кадрова документація з обліку кадрів. Локальні документи роботодавця. Штатний розклад від оформлення до завершення. Оформлення працівників на роботу. Випробувальний термін. Посадові інструкції. Трудові книжки. Практика перевірок Служби з праці. Практичні випадки застосування штрафів.» Київ, Україна
• 23.11.2017: прослухала курс за програмою «Зміни до Закону про соціальне страхування; річна звітність по квотам; організація роботи з кадровою документацією роботодавця; локальні документи роботодавця; оформлення працівника на роботу; трудові книжки роботодавця (підприємства, СПД); робочий час; час відпочинку.» Київ, Україна
• 12.04.2017 прослухала курс семінару: «Перевірки Держпраці – 2017»
• 14.06.2020 прослухала курс з 11 уроків Кадри 1С
• 26.08.2021 прослухала online-форум «Все про електронні лікарняні: від отримання до виплати»
• 21.09.2021 прослухала online-форум «Нові ДСТУ, е-лікарняні, робочий час-2022».

Особисті якості

• Організованість, комунікабельність: вмію ефективно планувати та координувати роботу, підтримувати порядок в документації та слідувати встановленим термінам. Приклади: під час роботи в Українській Академії державного управління при Президентові України була у складі ініціативної групи профспілкового комітету Академії, приймала участь в організації більш ніж 30 профспілкових поїздок вихідного дня по Україні.
• Стресостійкість: здатність працювати в умовах тиску, адаптуватись до змін. Приклад - під час пандемії та Російського вторгнення змогла організувати роботу відділу кадрів в особливих умовах.
• Лідерські якості: досвід керувати проектами і організації кадрових процесів, вміння приймати рішення в складних ситуаціях.
• Вміння працювати з конфіденційною інформацією.
• Багатозадачність, етичність, відповідальність, увага до деталей, вміння швидко навчатися новому, високий рівень самоорганізації.

Додаткова інформація

• Водійське посвідчення.
• Закордонний паспорт.
• Вміння працювати в MS Office.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: