• File

Maksym

Media buyer

Age:
26 years
City of residence:
Lviv
Ready to work:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number , email and address.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

МАКСИМ Podgorica, Montenegro

ШЕСТОПАЛЬКO
@Maksym_Ms

[open contact info](look above in the "contact info" section)
m
MEDIA BUYER

О С В І ТА ПРО СЕБЕ

МОЛОДШИЙ Я — професійний таргетолог із понад 5 роками досвіду у сфері digital-
СПЕЦІАЛІСТ маркетингу, спеціалізуюся на створенні та оптимізації результативних
рекламних кампаній у Facebook Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads. Протягом
ВКБА КНУБА, ВІННИЦЯ, своєї кар'єри я послідовно досягав високих показників ROI, знижував
ВІННИЦЯ вартість ліда та підвищував конверсії завдяки глибокому аналізу аудиторії,
2018
A/B тестуванням, грамотному налаштуванню воронок продажів і
• Монтаж та аналітиці.
обслуговування Постійно вдосконалюю свої навички, відстежую тренди ринку та
санітарно-технічних впроваджую нові інструменти для досягнення кращих результатів. Маю
систем. досвід роботи з різними бюджетами та нішами — від e-commerce до
освітніх проєктів.
Ідеальне для мене робоче середовище — це команда, яка цінує якість,
розвиток і проактивність. Шукаю позицію, де зможу застосувати свій
досвід у performance-маркетингу, створювати ефективні рекламні
MEDIA BUYER PRO стратегії та робити реальний внесок у зростання компанії.
2021

Targetorium

ДОСВІД РОБОТИ
НАВИЧКИ
ТА Р Г Е ТО Л О Г | К В І Т 2 0 2 0 - Л И С Т 2 0 2 4

ФРІЛАНС, ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Figma
SMM-маркетинг та робота з соціальними мережами

Canva • Ведення та розвиток соціальних мереж (Facebook, Instagram, TikTok):
створення контент-планів, оформлення сторінок, взаємодія з аудиторією.
CapCut • Створення та супровід промоакцій: сезонні акції, гіви, інтерактиви.

• Медіа-планування: розробка календаря публікацій, визначення форматів
Налаштування реклами в TikTok
контенту відповідно до цілей кампанії.

Налаштування реклами в Meta • PR-просування: співпраця з блогерами, організація взаємного PR,
інфлюенс-маркетинг.
Налаштування реклами в • Моніторинг залученості аудиторії: відстеження активності, зростання
LinkedIn підписників, охоплення.
• Аналітика та звітність: аналіз ефективності публікацій та кампаній,
Zapier
підготовка звітів для клієнтів або керівництва.
Креативи та візуальний контент
PowerBІ
• Розробка статичних та відео-креативів для рекламних кампаній і сторінок
у соціальних мережах.
• Робота з такими інструментами:
• Canva
МОВИ
• Figma
• CapCut
Українська
Навички таргетолога
Англійська
• Налаштування рекламних кампаній у Facebook, Instagram (Meta Ads),
TikTok.
• Підбір та сегментація цільової аудиторії для досягнення бізнес-цілей.
• Створення рекламних оголошень (тексти + креативи), тестування різних
форматів.
• Оптимізація кампаній: відключення нерентабельних оголошень,
масштабування ефективних.
• Робота з пікселями, налаштування подій та відстеження конверсій.

• Ретаргетинг: запуск кампаній на взаємодію з сайтом, профілем, відео тощо.
• Аналіз результатів та внесення коригувань для підвищення ефективності.

МАРКЕТОЛОГ | С Е Р П 2 0 2 1 - Б Е Р 2 0 2 2

ТО В Г РА Н Д М ОТО Р ТО Й ОТА Ц Е Н Т Р Х М Е Л Ь Н И Ц Ь К И Й ,
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Ключові обов’язки та досягнення: 1. Партнерські колаборації та PR-
активності

• Ініціював та уклав партнерства з провідними страховими компаніями, що
дозволило запропонувати комплексні послуги клієнтам.

• Домовився про співпрацю з кінотеатром: запуск рекламних роликів перед
показами фільмів для локального охоплення ЦА.

• Налагодив співпрацю з AutoRia, що сприяло покращенню присутності
бренду в цифровому автопросторі.
2. Розробка та реалізація маркетингових стратегій
• Створив та реалізував маркетингову стратегію просування нових
моделей авто в соціальних мережах і через офлайн-канали.
• Вів таргетовану рекламу у Facebook та Instagram, націлену на
потенційних покупців у регіоні.
3. Організація івентів

• Провів презентаційні офлайн-події нових моделей у дилерському центрі з
залученням локальних медіа.

• Організовував благодійні заходи для дітей, що підвищило лояльність до
бренду серед локальної спільноти.
4. SMM та реклама
• Вів офіційні сторінки дилерського центру в соціальних мережах
(Facebook, Instagram).

• Налаштовував і оптимізував таргетовані рекламні кампанії, орієнтовані на
охоплення, трафік і генерацію лідів.

ТА Р Г Е ТО Л О Г | Л И П 2 0 2 2 - Л Ю Т 2 0 2 3

A R T- S I T E S , М А Р К Е Т И Н ГО В Е А Г Е Н Т С Т В О П О В Н О ГО Ц И К Л У,
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
• Займався налаштуванням таргетованої реклами для нерухомості в Турції. В
основному рекламувались на наступних площадках: facebook, instagram,
tik tok. Основні бюджети якими оперували це 500$ в місяць на 1 проект.
Одночасно міг везти до 7 проектів. Інструменти з якими працювати:
налаштування інтеграцій APIXdrive, встановлення пікселя та налаштування
подій, створення квізів на відповідних платформах. ГЕО для реклами
використовували весь світ.

ТА Р Г Е ТО Л О Г | Б Е Р 2 0 2 3 - З А Р А З

IT PRODUCT COMPANY NDA, ЛЬВІВ, ЛЬВІВ
1. Налаштування та оптимізація рекламних кампаній

• Запуск і ведення рекламних кампаній у Meta Ads,TikTok Ads, LinkedIn Ads.

• Робота з TIER 1 і TIER 3 GEO (країни з високим і низьким рівнем конкуренції)
• Постійна оптимізація кампаній для підвищення конверсій та зниження
вартості ліда.
• Використання A/B тестування, автоматизованих стратегій ставок, глибоке
налаштування аудиторій.
2. Розробка маркетингових стратегій

• Побудова комплексних стратегій просування, орієнтованих на залучення
цільової аудиторії та збільшення впізнаваності бренду.

• Сегментація ЦА, розробка воронок продажів, визначення точок контакту з
клієнтом.
3. Управління бюджетами
• Досвід роботи з рекламними бюджетами від 40 000 € на місяць.

• Моніторинг витрат, перерозподіл бюджету між каналами, масштабування
ефективних рішень.
4. Створення рекламних креативів

• Розробка відео- та статичних матеріалів (банери, сторіс,
відеооголошення).

• Робота з інструментами: Figma, Canva, FreePik, CapCut, Sora AI,
Captions.ai.
5. Розробка лендінгів та інтерактивних рішень

• Створення лендінгів та квізів для генерації лідів та покращення
користувацького досвіду.
• Робота з конструкторами та інтеграція з рекламними каналами.
6. Аналітика та звітність
• Аналіз результатів рекламних кампаній через Google Analytics, Power BI,
Meta Ads Manager.
• Побудова дашбордів, виявлення KPI для оптимізації та масштабування.

• Підготовка деталізованих звітів для команди та клієнтів.
7. Проєктний менеджмент та автоматизація

• Постановка задач команді через Microsoft Teams, Trello, контроль
дедлайнів і результатів.

• Написання ТЗ для дизайнерів і продакшену.

• Автоматизація процесів через Zapier, інтеграція заявок у CRM,
синхронізація даних.
8. Технічна підтримка рекламної інфраструктури

• Робота з антидетект-браузерами: налаштування профілів у GoLogin,
Dolphin Anty, для безпечної та стабільної роботи з декількома обліковими
записами.

• Підключення та налаштування Facebook сторінок, рекламних акаунтів,
бізнес-менеджерів, верифікація доступів.
• Налаштування та використання мобільних і резидентних проксі,
підключення їх до браузерів, моніторинг стабільності сесій.

• Вирішення технічних проблем з блокуваннями, відновлення доступів,
профілактика ризиків блокувань.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: