• File

Лілія

Фінансовий директор

Age:
50 years
City of residence:
Mykolaiv
Ready to work:
Kyiv, Lviv, Mykolaiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ

ПІБ: Лісовська Лілія Анатоліївна
Тел. моб: [open contact info](look above in the "contact info" section).
Сімейний стан, діти: одружена, син
Освіта:
Вища: Миколаївська аграрна академія, економічний факультет. Диплом з відзнакою.
Спеціальність: аграрний менеджмент.
Кваліфікація: економіст-організатор сільськогосподарського виробництва.
Спеціальне: Міжнародний інститут бізнеса, м.Київ, курси з підготовки оцінювачів.
Кваліфікація: оцінювач нерухомості, обладнання, автотранспорту.

Трудова діяльність:
2024-2025р– фінансовий директор групи компаній «Фудмейкер»
(виробництво хлібо-булочних виробів, т.м.«Злата пічь», виробництво напівфабрикатів, т.м.«Добра вечеря», роздрібна торгівля продуктами харчування – більше100 магазинів). В групі 5 компаній, 34 ФОП.
• розробка фінансової політики, управління та координація фінансів;
• створення системи бюджетування компанії;
• оптимізація оподаткування;
• розробка та впровадження пропозицій щодо: покращення платоспроможності, оптимізації роботи групи компанії з метою економічної безпеки.
Результат: оптимальні показники оборотного капіталу групи компанії при раціональном використанні ресурсів на інвестиційні цілі.
2019-2020р, 2022-2024р - фінансовий консультант групи компаній «Біопел» - проект:
(переробка лісопродукції на целюлозну та паливну тріску; виготовлення брикетів; експорт готової продукції). В групі 4 компанії, більше 10 ФОП.
• проект з організації (написання, впровадження, підтримка) бізнес-процесів з об`єднанням всіх підрозділів на підприємстві
Мета: організація роботи групи компаній з оптимальними витратами для збільшення прибутку та забезпечення фінансовой безпеки.
Результат: прописані та впроваджені у всіх підрозділах бізнес-процеси; оптимізовані витрати по всім напрямкам; впроваджено процес розрахунку фін.результата кожної угоди – від планування до отримання результату; отримано фінансування в українських банках під мінімальну відсоткову ставку; впровадження схеми оптимізування оподаткування, розділено функціонал між підрозділами групи.
2015-2019р - фінансовий директор групи компаній «Прометей» (українскі компанії, нерезиденти):
(закупівля, реалізація, в т.ч експорт, с-г продукції; логістика - власний автотранспорт, елеваторне господарство - 18 лінійних елеваторів). У підпорядкуванні 3 підрозділи - фін.відділ, бухгалтерія, економічний відділ, програміст з оперативного обліку – 30люд. В групі 58укр.компаній та 4 нерезидента, більше 1000 люд.
(2021-2022р - заступник директора з економіки та фінансів (напрямок - сільське господарство: 20 тис.га землі, 5 господарств; в групі компаній «Прометей»)
(вирощування, зберігання, переробка, реалізація с-г продукції рослинництва, експорт)
• робота по управлінню та координації фінансів, згідно цілей компанії; визначення джерел фінансування
• аналіз, оцінка та мінімізація економичних та фінансових ризиків;
• взаємодія з кредитними (фінансовими) організаціями: залучення, отримання та супровід кредитних коштів (в т.ч. іноземне фінансування); розміщення вільних коштів; операції з цінними паперами;
• робота с міжнародними аудиторськими, оціночними и консалтинговими компаніями;
• аналіз фінансово-економичного стану компанії; розробка пропозицій з:
забеспечення платоспроможності, попередження утворення товарно-матеріальных цінностей, що не використовуються, та простроченої дебіторської заборгованості; збільшення прибутку, зниження витрат виробництва та при реалізації продукції; зміцнення фінансової дисципліни.
• бізнес-планування, бюджетування, контроль за відхиленням від принятих планів та бюджетів, пропозиції та вжиття заходів у зв`язку зі змінами;
• розробка стандартів фінансового обліку (зовнішнього та внутрішнього) та взаємозв`язків з бухгалтерським обліком; визначення податкової політики, оптимізація оподаткування;
• написання та впровадження положень роботи компанії.
Результат: створено фін.відділ (8 люд) та налаштована фінансова робота на підприємстві; впроваджена система бюджетування та контролю за його дотриманням; залучено та обслуговується укр. та іноземне фінансування; реорганізована система бухгалтерського и оперативного (он-лайн режим) обліку (18 люд) ; впроваджено процес розрахунку фін.результата кожної угоди – від планування до отримання результату, що привело до збільшення прибутку; оптимізовано роботу з ПДВ в групі компаній; прописано и впроваджено ряд бізнес-процесів; щорічне зростання виручки та прибутковості компанії склав від 50 до 100% щорічно.
2014 – 2015р – заступник директора з економіки та фінансів. Група виробничих підприємств «Євгройл»:
(альтернативна енергетика, переробка олійних культур, експорт олії та макухи).
• проект побудови єдиної фінансово-економічної системи для різних видів діяльності, пов`язаних територіально.
Ціль: збільшення доходів.
2012-2014р - керівник фінансово-економічної служби ПАТ «Севморзавод» (група підприємств):
(будівництво та ремонт кораблів, ЗЕД, експорт материалів и обладнання). У підпорядкуванні 3 підрозділи – фінансово-економичний відділ, бухгалтерія, відділ з праці - 25 люд. В групі - 4 підприємства.
• економічний аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства з метою виявлення внутрішніх резервів, усунення втрат та непродуктивных витрат;
• розрахунок економічної эфективності замовлень та контроль собівартості; розробка та контроль системи ціноутворення;
• оптимізація оподаткування;
• оптимізація фінансових потоків;
• переведення всіх подрозділів компанії на ведення оперативного та бухгалтерського обліку в единій системі «1С-8. УТП»
2008-2012р – фінансист проектів «М.Груп» керуючій компанії «21 век» (група підприємств):
(будівництво об`єктів, становлення та розвиток бізнесу на цих об`єктах, доведення до продажу).
• контроль собівартості будівництва, модернізації згідно з кошторисами (житловий комплекс «Сонячний», плавготель «Баккара», санаторій «Сакі»);
• розрахунок економічної ефективності кожного вида діяльності та об`екта; побудова обліку та економіки для ефективної работи; фінансово-економичний аналіз;
• розробка та впровадження оперативного обліку на об`єктах на основі діючого бух.обліку (тех.завдання програмісту, контроль виконання, впровадження на робочих місцях).
2005-2008р - заступник директора з економіки, виконавчий директор ТОВ «Миколаївська аграрна компанія»:
(вирощування, зберігання, переробка, реалізація с-г продукції рослинництва, експорт). У підпорядкуванні понад 30 люд.
• бізнес-планування та аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства, в т.ч. по кожнії культурі від посіву до реалізації; побудова роботи до отримання кінцевого результату;
• розробка та організація системи отримання бюджетних дотацій;
• робота з банками: оформлення кредитів, гарантій для відсрочення платежів продавцям в сезонний період роботи;
• розробка та організація систем закупівлі тмц, реалізації с-г продукції, проведення переговорів та укладання договорів;
Додаткова інформація:
• впевнений користувач ПК: пакет програм «Microsoft Office», «1С:8» та інші
• права категорії В, особисте авто.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: