• File

Марія

Директор філії

Considering positions:
Директор філії, Менеджер з персоналу, Регіональний менеджер, Регіональний директор, Менеджер з продажу, Керуючий магазином
Age:
40 years
City:
Khmelnytskyi

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 1 more page.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Музика Марія Богданівна
Бажана посада: адміністративний керівник/виконавчий
директор/проектний менеджер
Зарплата - від 45000 грн( на руки)

Вік: 40 років
Місто: Хмельницький
Тел. : [open contact info](look above in the "contact info" section))
Пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)

Освіта: вища

Заклад: Тернопільський національний педагогічний університет
Фах: вчитель математики/ інформатики

Досвід роботи:

ПП" Земельно-юридичний центр", помічник інженера
землевпорядника
( 2010 - 2013 рр)

1.​ Консультування та прийом громадян
2.​ Прийом, перевірка поданих документів
3.​ Погодження землевпорядної документації
Директор : Семенюк Олександр Іванович

ТОВ" Бюро судових будземекспертиз", помічник інженера
землевпорядника
( 2013 - 2024 рр) по трудовій книжці. По факту - заступник директора
підприємства.

Мої обов'язки:
1.​ Консультування про послуги фірми( заявки з сайту компанії/
групи фейсбук/ фізичні консультації в офісі) та продаж послуг
2.​ Ведення клієнтів та обліку їх документації ( від заключення
договору - до кінцевого результату)
3.​ Ведення переговорів з колегами про субпідряд
4.​ Найм/звільнення працівників
5.​ Погодження документації з держ інстанціями
6.​ Підтримка забезпечення офісу.

Керівник перший: Щавінський Антон Валерійович (
[open contact info](look above in the "contact info" section))
Після зміни власника: Михайленко Павло Анатолійович (
[open contact info](look above in the "contact info" section))

Менеджер з продажу та СММ
2018-2019 рр ( працювала по сумісництву з основною діяльністю)

Мої обов'язки:
1.Ведення акаунтів фейсбук/інстаграм: постинг, продажі, відповіді
на коментарі
2. Опрацювання заявок з сайту, продаж та допрадаж продукції
компанії
3. Робота в АМО CPM

Роботодавець - це партнер українського бренду натуральної
косметики Hillary.
Хмельницька міська організація Товариства Червоного Хреста
України
Фахівець з розвитку організації – липень 2022р

Хмельницька обласна організація Товариства Червоного Хреста
України ( ТЧХУ)

Фахівець з розвитку обласної організації в рамках програми Браво
( серпня 2022 р - 29.12.2023 р)

Додатково:
-Тренер по волонтерському менеджменту Національного Товариства
Червоного Хреста України;
-Інструктор з першої допомоги ,
- фасилітатор Бока.

Мої обов'язки:
1.Збір, опрацювання та аналіз інформації з осередків ТЧХУ
Хмельницької області.
2. Донесення інформації командам місцевих організацій згідно
методичних вказівок НК, відслідковування розуміння донесеної
інформації та вказівок, дотримання поставлених дедлайнів за
виконанням поставлених задач.
3. Робота з командами( окрім обласної організації, було під опікою
ще 7 місцевих/районих організацій), менторська підтримка фахівців.
4. Супровід формування проектного бюджету в розрізі команд на
місцях.
5. Формування плану закупівель та комунікація з постачальниками.
6. Формування індивідуальних відомостей волонтерів,
консолідування загального журналу відпрацьованих волонтерогодин
на рівні області.
7. Формування описових звітів про діяльність команд на місцях.
8. Набір фахівців для обласної та місцевих організацій, проведення
співбесід, адаптація нових фахівців.
9. Організація та координація заходів, складання бюджету заходу.
10. Проведення координаційних зустрічей, тренінгів для команд.
11. Перевірка та допомога у поданні грантових заявок.
ТОВ “Аксіс-Хмельницький” - медичний реабілітаційний центр
Менеджер(управитель) з адміністративної діяльності - серпень -
жовтень 2024року

Директор ТОВ - жовтень 2024 по травень 2025 року

Мої обов’язки:

-адміністративно - господарська діяльність:

-контроль персоналу, складання графіків роботи
-розробка посадових інструкцій
-підбір персоналу, введення в робочий процес
-нарахування заробітної плати
-облік та ведення фінансової документації
- підготовка договорів з постачальниками
- контроль за належним станом приміщень та обладнання
-підготовка звітів. Аналіз фінансових звітів

- маркетингова діяльність:

-розбір роботи центру, виявлення потреб у рекламі
-розробка з маркетологом креативів та рекламних кампаній
-контроль рекламних бюджетів
-аналіз рекламних кампаній
-домовленості з партнерами
-організація публічних заходів та участь у них

-проведення зустрічей з персоналом, з партнерами
-ведення СРМ системи
-аналіз бази пацієнтів
-контроль колл центру

Менеджер(управитель) з адміністративної діяльності ТОВ
“Аксіс-Хмельницький” - червень 2025 року.
Мій кейс по ТОВ “Аксіс-Хмельницький” - це відкриття нової філії,
процес вела від початку ремонтних робіт приміщення до побудови
усіх організаційних процесів, підбору медичного персоналу та
підбору і навчання адміністративного персоналу. Збільшила
існуючий оборот компанії на 43% за 10 місяців роботи, згуртувала
команду, налагодила роботу з страховими компаніями, організувала
участь в громадських заходах для кращої впізнаваності бренду,
контролювала та організовувала запуск реклами в гугл та фейсбук
для збільшення продажу послуг центру.

Самоосвіта:
Курс по маркетингу та запуску таргетованої реклами у фейсбук (
Бельський Сергій)( лютий - травень 2022р)
Лідерська програма в рамках ТЧХУ за методологією Данського
Червоного Хреста( листопад 2023р)
Курс по написанню та подачі грантових заявок від Хмельницького
центру зайнятості( грудень 2024р)
Курс по запуску таргетованої реклами від фейсбук.

Особисті якості:
Впевнений користувач ПК та офісної оргтехніки.
Завжди відповідально відношусь до роботи.
Комунікабельна, легко знаходжу спільну мову з людьми.
Високий рівень стресостійкості, багатозадачність.
Вміння працювати в великим об'ємом інформації.
Вміння працювати з командами( одночасна координація роботи 7
організацій)

Рідна мова: українська

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: