• File

Оксана

Адміністратор готелю

Age:
40 years
City:
Netishyn

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Оксана Тимощук
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) (viber)
Електоронна пошта: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Адреса проживання: м.Нетішин, пр. Незалежності, буд.13

НАВИКИ ТА ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

Високий рівень самоорганізації та відповідальності, комунікабельності, уміння розплутувати клубки нестандартних ситуацій, впевнений користувач ПК. навики згладження гострих кутів вчасним компромісом.

ОСВІТА І КВАЛІФІКАЦІЯ

ДОСВІД РОБОТИ

Вересень 2002р. – липень 2007р. – вища освіта, спеціаліст з економіки підприємства, Національний університет водного господарства та природокористування, м.Рівне, диплом з відзнакою. Посвідчення про професійне навчання за напрямом: “Комп’ютеризований бухгалтерський облік”. Додатково: сертифікат «Бездоганний сервіс для служби прийому та розміщення», диплом стиліста(візаж і перукарська справа), свідоцтво по класу фортепіано.

Червень 2025 р. – переїзд з м.Рівного до м.Нетішина у зв’язку із одруженням
Листопад 2024р. – травень 2025р.
БУХГАЛТЕР (взаємозвірка з постачальниками), ТОВ “ТОР РІВНЕ”, м. Рівне
• Формування актів звірки по взаєморозрахунках з постачальниками.
• Виявлення розбіжностей в актах звірки.
• Перемовини з постачальниками.
• Контроль виправлення прибуткових накладних та повернень.
• Вирішення конфліктних ситуацій між працівниками магазинів і постачальниками.

Жовтень 2023р. – грудень 2023р.
ДІЛОВОД (з функціями бухгалтера та менеджера по формуванню виробничих замовлень), ТОВ “КОРП ЛЕЙБЛ”, м. Рівне
• Внесення та контроль первинної бухгалтерської документації в системі –
“1С Підприємство 8.3”.
• Формування замовлень виробництва.
• Забезпечення документообігу між підприємством та контрагентами.

Грудень 2022р. – червень 2023р.
МЕНЕДЖЕР З ПОСТАЧАННЯ (+ З ФУНКЦІЯМИ АДМІНІСТРАТОРА)
ТОВ «УКРАЇНСЬКА МАКУЛАТУРНА КОМПАНІЯ» с. Городок Рівненського району(Черкаси)
• Залучення нових контрагентів.
• Формування бази контрагентів в системі: “1С Підприємство 8.3”.
• Своєчасне подання поточної звітності.
• Пошук та підбір кандидатів на вакансії торгових агентів та експедиторів.
• Організація та координація роботи експедиторів, торгових агентів.
• Забезпечення життєдіяльності офісу.
Квітень 2022р. – серпень 2022р.
ДІЛОВОД
ТОВ «ЛІНФОРД ІНВЕСТ», с. Городок Рівненського району
(підрядна організація на території заводу ТОВ «Кроноспан»)
• Кадрове діловодство.
• Організація та координація роботи прибиральниць.
• Замовлення побутової хімії і засобів для прибирання.
• Формування та організація своєчасного потоку документації.
• Організація забезпечення життєдіяльності офісу.
• Табелювання робітників та формування звітності по машино-годинах техніки.
• Оформлення перепусток працівників та техніки.
Жовтень 2021р. – до воєнних дій 24.02.2022р.
АДМІНІСТРАТОР ГОТЕЛЮ
«БУТІК ГОТЕЛЬ ФРАНЦУЗЬКИЙ КВАРТАЛ», м.Київ
• Прийом та організація розміщення гостей готелю.
• Організація та координація роботи покоївок.
• Підтвердження бронювання номерів через трейд-канали.
• Проведення телефонних переговорів та контроль вхідної/вихідної документації.
• Організація забезпечення життєдіяльності готелю.
• Розрахунок гостей та зведення каси, формування поточної звітності.

Березень 2021р. – серпень 2021р.
АДМІНІСТРАТОР ТОРГОВОЇ КОМАНДИ «IDSBORJOMIUKRAINE», м. КИЇВ - ПРАВИЙ БЕРЕГ
• Консолідація інформації від торгової команди та подання її у встановленому форматі.
• Підбір, залучення персоналу для торгової команди.
• Тестування кандидатів і підготовка оферу.
• Формування, адаптація та подання регулярної звітності згідно запитів та потреб компанії.
• Забезпечення і підтримка життєдіяльності офісу.
• Забезпечення торгової команди POSM-матеріалами та ведення їх обліку.
• Робота з базою SWE та 1С.

Вересень 2010р. – квітень 2011р.
ПОМІЧНИК ГОЛОВИ НАГЛЯДОВОЇ РАДИ ТОВ “ІНТЕРТРАНСБУД”, ТОВ “ІНТЕРСПЕЦМОНТАЖ", м. КИЇВ
• Організація та координація робочого дня керівника.
• Оперативний підбір, аналіз та систематизація інформації.
• Travel‑підтримка: планування та організація поїздок, бронювання готелів, авіаквитків, забезпечення візового супроводження керівника.
• Контроль вхідної/вихідної документації, поповнення адресної бази партнерів.
• Організація забезпечення життєдіяльності офісу.

Квітень 2008р. – лютий 2010р.
СТАРШИЙ МЕНЕДЖЕР "ВІЗОВИЙ ЦЕНТР" КОНСУЛЬСТВА ВЕЛИКОБРИТАНІЇ, КОНСУЛЬСТВА ІСПАНІЇ (ТОВ “РНТ-Юкрейн”), м. Київ
• Супроводжувальне обслуговування в повному циклі отримання візи.
• Обробка, аналіз та систематизація документації.
• Співпраця з представниками туристичних агентств.
• Формування поточної звітності.
• Навчання та адаптація нових спеціалістів.

Липень 2007р. – Грудень 2007р.
СПЕЦІАЛІСТ З ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ БАНКІВСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ВАТ КБ “НАДРА”, м. Київ
• Аналіз і оцінка ефективності банківських процесів.
• Здійснення тестувань та хронометражу банківських процесів.
• Стандартизація документації.
• Проведення робочих інтерв’ю з працівниками банку.

ЗНАННЯ МОВ
Українська, російська – вільно. Англійська – intermediate.
ХОБІ
Написання суспільно значущої поезії , перукарська справа, приготування смаколиків.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: