- File
Каріна
Торговий представник
- Considering positions:
- Торговий представник, Асистент керівника, Менеджер з обслуговування юридичних осіб, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з туризму, Фахівець банку, Фінансовий консультант, Бізнес-консультант
- City:
- Remote
Contact information
The job seeker has entered a phone number .
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14192758/?puid=1892
Uploaded file
The file contains 3 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
16 травня 1984
[
[
ОСВІТА 2006
ЄУФІМБ (Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та
бізнесу)
факультет економіки та менеджменту/банківська справа, Диплом/магістр
ДОСВІД РОБОТИ
Серпень 2023 - Травень 2025
ТОВ «Беркана - Б’юті»
Продавець - консультант
* Професійне консультування клієнтів щодо продукції з декоративної/доглядової
косметики і парфумерії преміум - сегменту;
* Звітування щодо обороту реалізованої продукції в розріз дня;
* Здійснення викладки товару, згідно мерчандайзингу;
* Належний догляд за чистотою вітрин, корнерів і на загальній площі магазину;
* Проведення інвентаризації, моніторинг строків продукції;
* Участь у професійних внутрішніх корпоративних тренінгах із залученням міжнародних
експертів.
Листопад 2022 - Липень 2023
ТОВ «Калпа», бутик «Tous»
Продавець - адміністратор
* Професійне консультування клієнтів щодо ювелірних прикрас і аксесуарів, нових
колекцій і унікальності бренду ;
* Касова дисципліна: здійснення розрахунково - касових операцій (1:С), ведення
фінансової звітності на початок і кінець робочого дня;
* Здійснення викладки товару, згідно мерчандайзингу;
* Проведення передпродажної підготовки: перевірка цілісності прикрас;
* Належний догляд за чистотою вітрин і підтримання порядку на робочому місці і
загальній площі магазину;
* Проведення інвентаризації;
* Участь у професійних тренінгах з міжнародними експертами.
Липень 2021 – листопад 2021
ТОВ «Дженерал Промоушн»
Корпоративний продавець – консультант Estee Lauder
Companies
* Професійне консультування клієнтів за продуктами Estee Lauder Companies та інших
брендів міжнародних компаній, представлених на території безмитної торгівлі (Duty Free)
аеропорту «Бориспіль»; участь у внутрішніх мотиваційних програмах;
* Здійснення викладки товару, яке вимагає регламент роботи;
* Проведення передпродажної підготовки: перевірка цілісності товару, тестування,
упаковка;
* Належний догляд за чистотою вітрин і підтримання порядку на робочому місці;
* Проведення інвентаризації;
* Участь у професійних тренінгах з міжнародними експертами.
Жовтень 2020 – червень 2020
ТОВ “Сiтi - Лайм”, магазин “Brocard”
Продавець - консультант нiшевої парфумерiї i продуктів
догляду за шкірою
* Професійне консультування клієнтів по продукту з дотриманням стандартів, прийнятих
в компанії;
* Здійснення викладки товару, яке вимагає регламент роботи;
* Проведення передпродажної підготовки: перевірка цілісності товару, тестування,
упаковка;
* Належний догляд за чистотою вітрин і підтримання порядку на робочому місці;
* Проведення інвентаризації;
* Участь у рекламних заходах щодо розвитку компанії і продукції, професійних тренінгах.
Вересень 2019 – Листопад 2019
ТОВ “Ukoffee” (“Юкофі”)
Адміністратор кав’ярні і торгової точки
* Організація робочого процесу кав’ярні і торгової точки;
* Управління персоналом: дотримання графіку роботи, відповідне виконання посадових
обов’язків працівниками щодо узгоджених внутрішніх правил закладу;
* Контроль за роботою обладнання, якістю продуктів і напоїв, термінів придатності
продуктів;
* Комунікація з клієнтами, продаж продуктів і напоїв, консультування щодо асортименту
продуктів;
* Допомога персоналу для підтримання операційного процесу кав’ярні і торгової точки;
* Складання фінансової звітності у розрізі операційного дня;
* Маркетингові дослідження щодо розробки і впровадження Telegram –каналу для
реалізації продуктів компанії.
Грудень 2018 – Червень 2019
ТОВ "АРПРО"/ ТОВ "АРКО"
Ресторан "Бассано"
Помічник головного бухгалтера
* Касова дисципліна (включно з веденням роботи по зв’язкам підприємств з
обслуговуючими банками і підприємствами-партнерами);
* Ведення документів, супроводжуючих операційну діяльність підприємств;
* Виконання доручень керівництва і головного бухгалтера.
Травень 2017 - Грудень 2018
Салон краси "Егоїстка"
Керівник - адміністратор
* Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів салону;
* Контроль за збереженням матеріальних цінностей салону;
* Консультування клієнтів з питань послуг, які надає салон;
* Реалізація продукції салону;
* Організація маркетингових заходів, контроль за їх проведенням;
* Розгляд скарг щодо незадовільного обслуговування клієнтів і проведення
організаційно-технічних заходів;
* Забезпечення чистоти і порядку в приміщеннях салону, а також, прилежних до нього,
територій;
* Контроль за дотриманням працівниками салону організації трудової і виробничої
дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і
гігієни;
* Виконання службових доручень свого безпосереднього керівництва.
Червень 2012 — Травень 2017
ПАТ КБ "Крещатик"
Головний економiст
* Здійснення валютного контролю по експортним-імпортним операціям клієнтів –
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
* Здійснення контролю виконання умов надходжень на відповідність діючому
законодавству України;
* Постановка/зняття з контролю експортно-імпортних операцій клієнтів юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців;
* Ведення журналів контролю експортно-імпортних операцій клієнтів юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців;
* Перевірка пакету документів для купівлі/обміну іноземної валюти та/або переказами,
що проводяться через систему коррахунків;
* Введення заяв клієнтів на купівлю-продаж та введення заяв на обов'язковий продаж в
програмному забезпеченні;
* Обслуговування кредитів від нерезидентів;
* Підготовка інформації для звітів, тощо;
* Перевірка підтверджуючих документів, щодо отримання коштів клієнтом від
контрагенту;
* Стисле та зрозуміле викладення зауважень до отриманих електронних версій
підтвердних документів по валютному контролю ініціаторам задач;
* Оформлення запитів та листів до ДПІ, митниць, банків, клієнтів.
Січень 2012 — Травень 2012
ПП "Містпроектпромстальконструкція"
Директор
* Керівництво, відповідно до цілей підприємства і чинного законодавства;
* Організація виробничо –господарської діяльності на основі планування i її
матеріальних, фінансових і трудових ресурсів;
* Відповідальність за наслідки прийнятих рішень, збереження і ефективне використання
майна і ресурсів підприємства, а також, за фінансово-господарські результати
бізнес-діяльності;
* Направлення наявних ресурсів на розвиток і вдосконалення бізнесу і виробництва
робіт, збільшення прибутку;
* Організація за дотриманням якості і конкурентоспроможності виконаних робіт і послуг.
Лютий 2010 — Січень 2012
ПП "Містпроектпромстальконструкція"
Заступник директора з фінансів
* Організація плану дохідної і видаткової частини бюджету;
* Управління фінансовими потоками;
* Аналіз Фінансово – господарської діяльності підприємства;
* Робота з фінансовими структурами (в т. ч. Ведення переговорів з банківськими
установами);
* Розробка системи мотивації персоналу;
* Ведення переговорів з потенційними замовниками.
Квітень 2007 — Лютий 2010
ОАО КБ "Крещатик"
Провiдний економiст відділу моніторингу клієнтської бази та
банківських продуктів управління корпоративного бізнесу
* Обробка і консолідація звітності та інформації, отриманої від регіональних підрозділів
щодо динаміки клієнтської бази банку;
* Надання отриманої, консолідованої звітності керівництву та відповідним підрозділам
банку;
* Виконання обов’язкiв секретаря Тарифного комітету банку: контроль за
протоколюванням документів Тарифного комітету банку у спеціалізованій комп'ютерні
програми; ведення єдиної бази діючих тарифів банку; отримання від начальників
відповідних структурних підрозділів та систематизацію даних про внесення змін до
переліку та порядку надання послуг клієнтам, змін та доповнень до діючих тарифів;
аналіз співпраці клієнтів – юридичних осіб з філіями банку при встановленні змін до
індивідуальних тарифів; здійснення методологічної та консультативної підтримки філій
та структурних підрозділів банку з питань тарифної політики та тарифів банку;
* Проведення маркетингових досліджень ринку банківських послуг;
* Щоденна підготовка аналітичної інформації щодо стану залучених/вилучених ресурсів
корпоративних клієнтів у розрізі філій та ресурсної позиції банку;
* Проведення моніторингу та оцінки залишків на поточних та депозитних рахунках
юридичних осіб у розрізі регіональних філій та відділень банку;
* Підготовка інформації для аудиторських, рейтингових компаній.
Вересень 2006 — Квітень 2007
ОАО КБ "Крещатик"
Економіст I категорії відділу по роботі з платіжними
картками
* Приймання від клієнтів (фіз. і юр. осіб) заяв на виготовлення особистих і корпоративних
пластикових карток банку з проведенням відповідної консультаційної роботи
(інформування клієнта про типи пластикових карток банку, особливості проведення
розрахунків з пластиковими картками (в тому числі за кордоном і в мереж Інтернет);
* Здійснювати супроводження бази даних власників банківських карток;
* Готівкове/безготівкове поповнення карткового рахунку, безготівкова оплата товарів,
робіт, послуг у торгових точках та мережі Інтернет, безготівкові перекази з карткових
рахунків.
* Надання додаткових послуг: інформування про стан рахунку і операції за рахунком
(карткою); оформлення виписок за картковим рахунком, підтверджуючих документів на
вимогу клієнта;
* Участь у професійних виставках, з метою розширення клієнтської бази банку і
просування карткових продуктів на ринку банківських послуг.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
✔ Володію вмінням приймати та відстоювати своє рішення, цілеспрямована,
відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, маю аналітичний склад мислення,
володію стресостійкістю у нестандартних ситуаціях, швидко опановую нові
навики.
✔ Знання ПК: Банківська програма “TransMaster”, ОДБ “Sr_Bank”, ПК “CRM”, Microsoft
Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), “1:С”, програма для веб-дизайну “Figma”,
“Canva”, копірайтинг “Grammarly”.
✔ Знання мов: Українська - вільно володію, російська — вільно володію, англійська
— розмовна, вивчала бiзнес - англійську в університеті.
✔ Хобі: психологія, малювання, веб - дизайн; люблю активний спосіб життя:
спорт, мандрівки світом. Активна життєва позиція. Вивчала ринок
книговидавництва на Amazon і криптовалютний ринок. Постійно вдосконалюю свої
навички у технічному і гуманітарному напрямках, онлайн тренінги.
✔ Участь у клубі ораторського мистецтва - 2016 - 2017.
✔ Асоціація українських банків Національний центр підготовки банківських
працівників України , курси підвищення кваліфікації банківських працівників,
Свідоцтво - 2007.
✔ Тренінг на базі банківської навчальної підготовки для співробітників “Ділові
переговори - етика поведінки у діловому світі”.
✔ Тренінг співробітників банківської сфери “Кредитування і обслуговування
середнього і великого бізнесу в Україні”.
Similar candidates
-
Торговий представник
Remote -
Торговий представник
Remote -
Торговий представник
Remote -
Торговий представник
Remote -
Торговий представник
Remote, Poltava -
Торговий представник
35000 UAH, Remote, Cherkasy