• File

Каріна

Торговий представник

Considering positions:
Торговий представник, Асистент керівника, Менеджер з обслуговування юридичних осіб, Менеджер роботи з клієнтами, Менеджер з туризму, Фахівець банку, Фінансовий консультант, Бізнес-консультант
City:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

The file contains 3 more pages.

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Вартанян Карина

16 травня 1984

[open contact info](look above in the "contact info" section)

[open contact info](look above in the "contact info" section)

ОСВІТА 2006

ЄУФІМБ (Європейський університет фінансів, інформаційних систем, менеджменту та
бізнесу)

факультет економіки та менеджменту/банківська справа, Диплом/магістр​

ДОСВІД РОБОТИ

Серпень 2023 - Травень 2025

ТОВ «Беркана - Б’юті»

Продавець - консультант

* Професійне консультування клієнтів щодо продукції з декоративної/доглядової
косметики і парфумерії преміум - сегменту;
* Звітування щодо обороту реалізованої продукції в розріз дня;
* Здійснення викладки товару, згідно мерчандайзингу;
* Належний догляд за чистотою вітрин, корнерів і на загальній площі магазину;
* Проведення інвентаризації, моніторинг строків продукції;
* Участь у професійних внутрішніх корпоративних тренінгах із залученням міжнародних
експертів.

Листопад 2022 - Липень 2023

ТОВ «Калпа», бутик «Tous»

Продавець - адміністратор

* Професійне консультування клієнтів щодо ювелірних прикрас і аксесуарів, нових
колекцій і унікальності бренду ;
* Касова дисципліна: здійснення розрахунково - касових операцій (1:С), ведення
фінансової звітності на початок і кінець робочого дня;
* Здійснення викладки товару, згідно мерчандайзингу;
* Проведення передпродажної підготовки: перевірка цілісності прикрас;
* Належний догляд за чистотою вітрин і підтримання порядку на робочому місці і
загальній площі магазину;
* Проведення інвентаризації;
* Участь у професійних тренінгах з міжнародними експертами.

Липень 2021 – листопад 2021
ТОВ «Дженерал Промоушн»

Корпоративний продавець – консультант Estee Lauder
Companies

* Професійне консультування клієнтів за продуктами Estee Lauder Companies та інших
брендів міжнародних компаній, представлених на території безмитної торгівлі (Duty Free)
аеропорту «Бориспіль»; участь у внутрішніх мотиваційних програмах;
* Здійснення викладки товару, яке вимагає регламент роботи;
* Проведення передпродажної підготовки: перевірка цілісності товару, тестування,
упаковка;
* Належний догляд за чистотою вітрин і підтримання порядку на робочому місці;
* Проведення інвентаризації;
* Участь у професійних тренінгах з міжнародними експертами.

Жовтень 2020 – червень 2020

ТОВ “Сiтi - Лайм”, магазин “Brocard”

Продавець - консультант нiшевої парфумерiї i продуктів
догляду за шкірою

* Професійне консультування клієнтів по продукту з дотриманням стандартів, прийнятих
в компанії;
* Здійснення викладки товару, яке вимагає регламент роботи;
* Проведення передпродажної підготовки: перевірка цілісності товару, тестування,
упаковка;
* Належний догляд за чистотою вітрин і підтримання порядку на робочому місці;
* Проведення інвентаризації;
* Участь у рекламних заходах щодо розвитку компанії і продукції, професійних тренінгах.

Вересень 2019 – Листопад 2019

ТОВ “Ukoffee” (“Юкофі”)
Адміністратор кав’ярні і торгової точки

* Організація робочого процесу кав’ярні і торгової точки;

* Управління персоналом: дотримання графіку роботи, відповідне виконання посадових
обов’язків працівниками щодо узгоджених внутрішніх правил закладу;

* Контроль за роботою обладнання, якістю продуктів і напоїв, термінів придатності
продуктів;

* Комунікація з клієнтами, продаж продуктів і напоїв, консультування щодо асортименту
продуктів;

* Допомога персоналу для підтримання операційного процесу кав’ярні і торгової точки;

* Складання фінансової звітності у розрізі операційного дня;

* Маркетингові дослідження щодо розробки і впровадження Telegram –каналу для
реалізації продуктів компанії.

Грудень 2018 – Червень 2019

ТОВ "АРПРО"/ ТОВ "АРКО"

Ресторан "Бассано"

Помічник головного бухгалтера

* Касова дисципліна (включно з веденням роботи по зв’язкам підприємств з
обслуговуючими банками і підприємствами-партнерами);

* Ведення документів, супроводжуючих операційну діяльність підприємств;

* Виконання доручень керівництва і головного бухгалтера.

Травень 2017 - Грудень 2018

Салон краси "Егоїстка"

Керівник - адміністратор

* Забезпечення роботи з ефективного і культурного обслуговування клієнтів салону;

* Контроль за збереженням матеріальних цінностей салону;

* Консультування клієнтів з питань послуг, які надає салон;

* Реалізація продукції салону;

* Організація маркетингових заходів, контроль за їх проведенням;

* Розгляд скарг щодо незадовільного обслуговування клієнтів і проведення
організаційно-технічних заходів;
* Забезпечення чистоти і порядку в приміщеннях салону, а також, прилежних до нього,
територій;

* Контроль за дотриманням працівниками салону організації трудової і виробничої
дисципліни, правил і норм охорони праці, техніки безпеки, вимог виробничої санітарії і
гігієни;

* Виконання службових доручень свого безпосереднього керівництва.

Червень 2012 — Травень 2017

ПАТ КБ "Крещатик"

Головний економiст

* Здійснення валютного контролю по експортним-імпортним операціям клієнтів –
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

* Здійснення контролю виконання умов надходжень на відповідність діючому
законодавству України;

* Постановка/зняття з контролю експортно-імпортних операцій клієнтів юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців;

* Ведення журналів контролю експортно-імпортних операцій клієнтів юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців;

* Перевірка пакету документів для купівлі/обміну іноземної валюти та/або переказами,
що проводяться через систему коррахунків;

* Введення заяв клієнтів на купівлю-продаж та введення заяв на обов'язковий продаж в
програмному забезпеченні;

* Обслуговування кредитів від нерезидентів;

* Підготовка інформації для звітів, тощо;

* Перевірка підтверджуючих документів, щодо отримання коштів клієнтом від
контрагенту;

* Стисле та зрозуміле викладення зауважень до отриманих електронних версій
підтвердних документів по валютному контролю ініціаторам задач;

* Оформлення запитів та листів до ДПІ, митниць, банків, клієнтів.

Січень 2012 — Травень 2012

ПП "Містпроектпромстальконструкція"

Директор

* Керівництво, відповідно до цілей підприємства і чинного законодавства;
* Організація виробничо –господарської діяльності на основі планування i її
матеріальних, фінансових і трудових ресурсів;

* Відповідальність за наслідки прийнятих рішень, збереження і ефективне використання
майна і ресурсів підприємства, а також, за фінансово-господарські результати
бізнес-діяльності;

* Направлення наявних ресурсів на розвиток і вдосконалення бізнесу і виробництва
робіт, збільшення прибутку;

* Організація за дотриманням якості і конкурентоспроможності виконаних робіт і послуг.

Лютий 2010 — Січень 2012

ПП "Містпроектпромстальконструкція"

Заступник директора з фінансів

* Організація плану дохідної і видаткової частини бюджету;

* Управління фінансовими потоками;

* Аналіз Фінансово – господарської діяльності підприємства;

* Робота з фінансовими структурами (в т. ч. Ведення переговорів з банківськими
установами);

* Розробка системи мотивації персоналу;

* Ведення переговорів з потенційними замовниками.

Квітень 2007 — Лютий 2010

ОАО КБ "Крещатик"

Провiдний економiст відділу моніторингу клієнтської бази та
банківських продуктів управління корпоративного бізнесу

* Обробка і консолідація звітності та інформації, отриманої від регіональних підрозділів
щодо динаміки клієнтської бази банку;

* Надання отриманої, консолідованої звітності керівництву та відповідним підрозділам
банку;

* Виконання обов’язкiв секретаря Тарифного комітету банку: контроль за
протоколюванням документів Тарифного комітету банку у спеціалізованій комп'ютерні
програми; ведення єдиної бази діючих тарифів банку; отримання від начальників
відповідних структурних підрозділів та систематизацію даних про внесення змін до
переліку та порядку надання послуг клієнтам, змін та доповнень до діючих тарифів;
аналіз співпраці клієнтів – юридичних осіб з філіями банку при встановленні змін до
індивідуальних тарифів; здійснення методологічної та консультативної підтримки філій
та структурних підрозділів банку з питань тарифної політики та тарифів банку;
* Проведення маркетингових досліджень ринку банківських послуг;

* Щоденна підготовка аналітичної інформації щодо стану залучених/вилучених ресурсів
корпоративних клієнтів у розрізі філій та ресурсної позиції банку;

* Проведення моніторингу та оцінки залишків на поточних та депозитних рахунках
юридичних осіб у розрізі регіональних філій та відділень банку;

* Підготовка інформації для аудиторських, рейтингових компаній.

Вересень 2006 — Квітень 2007

ОАО КБ "Крещатик"

Економіст I категорії відділу по роботі з платіжними
картками

* Приймання від клієнтів (фіз. і юр. осіб) заяв на виготовлення особистих і корпоративних
пластикових карток банку з проведенням відповідної консультаційної роботи
(інформування клієнта про типи пластикових карток банку, особливості проведення
розрахунків з пластиковими картками (в тому числі за кордоном і в мереж Інтернет);

* Здійснювати супроводження бази даних власників банківських карток;

* Готівкове/безготівкове поповнення карткового рахунку, безготівкова оплата товарів,
робіт, послуг у торгових точках та мережі Інтернет, безготівкові перекази з карткових
рахунків.

* Надання додаткових послуг: інформування про стан рахунку і операції за рахунком
(карткою); оформлення виписок за картковим рахунком, підтверджуючих документів на
вимогу клієнта;

* Участь у професійних виставках, з метою розширення клієнтської бази банку і
просування карткових продуктів на ринку банківських послуг.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

✔​ Володію вмінням приймати та відстоювати своє рішення, цілеспрямована,
відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, маю аналітичний склад мислення,
володію стресостійкістю у нестандартних ситуаціях, швидко опановую нові
навики.

✔​ Знання ПК: Банківська програма “TransMaster”, ОДБ “Sr_Bank”, ПК “CRM”, Microsoft
Office (Word, Excel, PowerPoint, Access), “1:С”, програма для веб-дизайну “Figma”,
“Canva”, копірайтинг “Grammarly”.

✔​ Знання мов: Українська - вільно володію, російська — вільно володію, англійська
— розмовна, вивчала бiзнес - англійську в університеті.
✔​ Хобі: психологія, малювання, веб - дизайн; люблю активний спосіб життя:
спорт, мандрівки світом. Активна життєва позиція. Вивчала ринок
книговидавництва на Amazon і криптовалютний ринок. Постійно вдосконалюю свої
навички у технічному і гуманітарному напрямках, онлайн тренінги.

✔​ Участь у клубі ораторського мистецтва - 2016 - 2017.

✔​ Асоціація українських банків Національний центр підготовки банківських
працівників України , курси підвищення кваліфікації банківських працівників,
Свідоцтво - 2007.

✔​ Тренінг на базі банківської навчальної підготовки для співробітників “Ділові
переговори - етика поведінки у діловому світі”.

✔​ Тренінг співробітників банківської сфери “Кредитування і обслуговування
середнього і великого бізнесу в Україні”.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: