- File
Владислав
Вчитель історії
- Age:
- 27 years
- City:
- Kyiv
Contact information
The job seeker has entered a phone number , email and address.
Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.
You can get this candidate's contact information from https://www.work.ua/resumes/14193529/
Uploaded file
The file contains 3 more pages.
Quick view versionThis resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.
М. Київ, вул. Остафія Дашкевича 2Б · [
[
Телеграм: whatt_is_loveeee
Простими слова про складне
Veni, vidi, vici
досвід роботи
липень 2020 – по нині
вчитель історії у сзш №158
освіта
червень 2020
бакалавр, київський університет імені бориса грінченка
навички
• Стресостійкий
• Комунікабельний
• креативний
• вмотивований змінювати та змінюватися
діяльність
Вважаю, що все моє життя зводиться до того, щоби докластися до змін. В університетські роки я думав – що я можу зробити в цьому світі, щоб мене запам’ятали? Вирішив, що змінити освіту – це те, що я можу зробити.
Можна подумати, що я альтруїст, романтик, але ні, навпаки, я егоїст. А ще я історик і розумію, як працює історія. І чудово розумію, що, щоби в Україні не було охлократії, як в Афінах у 406 р. до н. е. , коли натовп засуджуватиме своїх стратегів до смерті за перемогу над спартанським флотом, нам потрібна демократія. А що основа успішної демократії? Освіта. Саме тому я й у школі – задля розбудови успішної демократії в Україні.
Методи, які я використовую на уроках:
Найголовніший метод, який мені найбільше подобається, - це метод рольової гри. На моїх уроках учні постійно грають чиїсь ролі.
Наприклад, тема уроку: «кримська війна». Учні отримують відео від «Історія без міфів», у якому дивляться уривок про стан справ у союзників та росії перед війною. Завдання: створити аналітичну записку з прогнозом, хто переможе у майбутній війні та чому
Інший приклад. Тема: «еміграція галицьких селян». Учні виступають у ролі агітаторів, які мають переконати селян переїхати до Америки.
Приклад уроку з теми «Селянська еміграція»:
Завдання 1
Пишу на дошці й слухаю пропозиції, чому люди взагалі емігрують?
З якими проблемами стикалися емігранти?
Малюємо людинку, нашого емігранта, придумуємо йому ім'я, та протягом уроку заповнюємо інформацію про його життя
Завдання 2
Збери мене до подорожі
Що мені, селянину 19 ст. , потрібно буде для подорожі?
Допоможи зібрати мені валізку
Виконуємо у канві та ділимося скріншотами
Завдання 3
Ви - агітатор. Складіть агітаційну промову, у якій переконаєте селян переселитися до сша/Канади/Бразилії.
Використайте інформацію зі скріншотів
Завдання 4
Ознайомлення з проблемами українців у Бразилії
Завдання 5
Ви бачите фото (https://localhistory.org.ua/stari-foto/ukrayinski-emigranti/) наших емігрантів. Спробуйте придумати історію життя людини з фото.
📝 Інструкція для написання долі емігранта (завдання з фото)
Ваша мета – створити історію людини на фотографії. Ви повинні уявити її життя до еміграції, саму подорож і життя в новій країні.
📌 Структура розповіді:
1️⃣ Хто ця людина?
Як її звати?
Де вона народилася?
Чим займалася вдома?
2️⃣ Чому вона вирішила виїхати?
Через бідність? Через утиски? Через мрію про краще життя?
3️⃣ Як пройшла подорож?
Чим вона їхала (корабель, потяг, кінь)?
Які труднощі мала (голод, хвороби, шахрайство)?
4️⃣ Що чекало її в новій країні?
Як її прийняли?
Яку роботу вона знайшла?
Чи було легко чи важко адаптуватися?
5️⃣ Як змінилося її життя?
Чи стала вона щасливою?
Чи хоче повернутися?
Чи залишила вона пам’ять про Україну?
Іншим методом, який я використовую на уроках, є метод проєктного навчання.
Завдання 1
Мем - як я дійшов до цього. Зараз усе вам розкажу. Учні дивляться на інстаграм-сторінку Петра Дорошенка, який викладає дописи у формі роздумів. Мотивую учнів дізнатися більше про цю людину
Завдання 2
Напишіть риси характеру гетьмана, якими він, на вашу думку, володів
Наприкінці уроку перевіримо
Тут учні отримують портрет Гетьмана і пробують за зовнішністю написати риси характеру
Завдання 3
Прочитайте звіт та виконайте завдання
Завдання 4
Учні отримують карту Гетьманщини, яка була створена Хмельницьким та виконати завдання з "Андрусівським перемир'ям"
Завдання:
1. придумайте запитання до відповідей;
2. уявіть, ви - Гетьманщина, яку поділили, опишіть 5 словами, що ви відчуваєте після поділу;
3. тепер уявіть, що ви західноєвропейський журналіст, що пише статтю про Андрусівське перемир'я. Як би ви назвали статтю?
Завдання 5
Дивимося відео про те, як поляки поплатилися та лише з 2го разу усвідомили уроки історії (https://youtu.be/YSoDpSJ4LF8?si=RDpPOJ2ztOnGzRfd&t=975)
Завдання 6
Обговорення. Кожна криза, кожен удар - це можливість.
Хто бачить, яка можливість відкрилася перед Дорошенком? [натяк на те, що Брюховецький припинив орієнтуватися на москву]. Учні пропонують можливі варіанти, як Дорошенко міг використати кризу
Завдання 7
Дивимося відео про похід Дорошенка на правий берег
Завдання 8
Обираємо собі союзника. Завдання з 3ма долоньками. Учні отримують 3 роздруковані долоньки(кожна долонька презентує Польщу, росію та Османську імперію з пропозиціями для угоди)
Договір з турками(аналіз)
Завдання 9
Завдання з інстою.
Учні отримують картинки, які міг би додати Дорошенко до свого профілю та мають ці картинки підписати(так, як міг би підписати Гетьман). Завдання-рефлексія
Тема: «французька революція 1848 року»
Завдання: уявіть, що ви журналісти/редактори паризької газети, які на власні очі бачать події революції. Напишіть статтю, у якій буде описано хід подій 1848 року
Приклади робіт учнів:
Similar candidates
-
Вчитель історії
Kyiv -
Викладач історії
15000 UAH, Kyiv, Remote -
Репетитор історії
Kyiv -
Вчитель історії
Kyiv -
Вчитель історії географії, адміністратор, менеджер
25000 UAH, Kyiv -
Викладач історії
35000 UAH, Kyiv, Dnipro, Zaporizhzhia