Олександра

Юрист, 25 000 UAH

Employment type:
full-time, part-time
Age:
37 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Education

Національна Академія Внутрішніх справ

Правознавство, бакалавр, Київ
Higher, from 2009 to 2014 (5 years)

Additional information

Кутова Олександра Олександрівна
28 жовтня 1987 р.н.
Адреса проживання: м. Київ (Оболонь)
моб. [open contact info](look above in the "contact info" section) Резюме
Освіта: базова вища
Сімейний стан: розлучена
Національна Академія Внутрішніх справ
– спеціальность - бакалавр права;
Очікуваний рівень заробітної плати 25 000 грн.

Здобуті навики:

- дізнавач відділу дізнання Деснянського УП ГУНП у м. Києві в період часу з 01.07.2020 року по теперішній час (кримінальне право та процес)



- слідчий слідчого відділу Деснянського УП ГУНП у м. Києві в період часу з 11.06.2014 року по 01.07.2020 року(кримінальне право та процес)




- помічник юриста
В період з 01.10.2011 р. по 11.06.2014 р.
Обов'язки: складання протоколів, підготування, складання, підготування та отримання документів у державних реєстраторів , отримання довідок зі статистики, присутність при проведенні перевірок, підготовка та отримання дозвільних документів.



-помічник керівника
В період с 25.07.2008 р. по 01.10.2011 р.
Обов'язки: прийом вхідних дзвінків; вхідної та вихідної документації; набір договорів; замовлення канцтоварів та води, господарські питання; збір та підготовка документів для державних служб та нотаріусів.

- офіс - менеджер
На підприємстві в період с 15.09.2007 р. по 23.06.2008 р.

Обов'язки: прийом вхідних дзвінків, прийом замовлень, виписка документів (рахунків-фактур, накладних та інше), складання звітів про продажах, складання службових листів, реєстрація вхідної та вихідної документації, складання маршруту автомобіля по доставці, ведення кадрової документації (прийом, переміщення, звільнення) господарські питання, а також менеджер з продажу.

- секретарем

На архітектурно - будівельній компанії в період с 04.04.2007р. по 23.07.2007р.
Обов'язки: приймання вхідних дзвінків; реєстрація замовлень, вхідної та вихідної кореспонденції; набір договорів; господарські питання.

- секретар, менеджер по пошуку нових клієнтів

Працювала у ФОП в період з 18.10.2006 р. по 04.04.2007р.
Обовязки: прийом вхідних дзвінків; реєстрація замовлень, вхідної та вихідної документації; виписка рахунків, актів, податкових накладних (1С), довіреностей, набір договорів, пошук нових клієнтів.

Продавець – консультант фото товарів.

Працювала в торговому центрі в період з 15.04.2006 р. по 15.10.2006 р.
Обов'язки: продаж фототоварів, складання звіти по продажам.

-формувальник склопластикових виробів

Працювала в період з 20.06.2005 р. по 01.04.2006 р.
Обов'язки: виготовлення та підготування до продажу склопластикових виробів.

Знання:
Знання кримінального права та процесу, досвід спілкування з представниками державних установ.


Особисті якості:
Пунктуальна, відповідальна, цілеспрямована, товариська, доброзичлива, швидко навчаюсь.

Ціль пошуку нової роботи:
Придбання нових знань та навичок, дружній колектив, високий рівень заробітної плати та кар'єрне зростання.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: