• File

Олена

Начальник відділу кадрів

Considering positions: Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Age: 51 years
City: Kyiv
Considering positions:
Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Age:
51 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ НА ПОСАДУ «НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ КАДРІВ, ІНСПЕКТОР З КАДРІВ»

МОЛОЛКІНА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

Конт. тел.: [open contact info](look above in the "contact info" section)
E-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Місце проживання: м. Київ, Дніпровський район

Мета – робота в сфері кадрового адміністрування

Посада – начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів

ДОСВІД РОБОТИ:

З 09.2016 по теперішній час – ТОВ «ПРОВЕ ГРУП» (сфера діяльності - надання юридичних і бухгалтерських послуг)

ПОСАДА: начальник відділу кадрів (єдиний працівник у відділі)

• Кадрове діловодство декількох юридичних осіб.
• Документальне оформлення прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, надання відпусток.
• Ведення особових справ, трудових книжок, карток П-2.
• Ведення табеля обліку робочого часу.
• Складання і контроль дотримання графіків відпусток.
• Розробка організаційно-штатної структури, ведення штатного розпису, підтримання його в актуальному стані, своєчасне
внесення змін.
• Розробка посадових інструкцій, процедур кадрового адміністрування, шаблонів кадрових документів.
• Складання і подання керівництву внутрішніх звітів з персоналу.
• Складання номенклатури справ відділу кадрів.
• Оформлення і видача працівникам довідок з місця роботи.
• Ведення військового обліку

З 12.2012 по 09.2016 – ПАТ «БАНК «ЮНІСОН»

ПОСАДА: начальник відділу кадрового адміністрування

• Кадрове діловодство (прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, надання відпусток, оформлення листків
непрацездатності, формування особових справ, ведення трудових книжок).
• Ведення табеля обліку робочого часу.
• Розробка організаційно-штатної структури, ведення штатного розпису, підтримання його в актуальному стані, своєчасне
внесення змін.
• Розробка та впровадження внутрішніх нормативних документів, методичних, інформаційних матеріалів з кадрових питань.
• Розробка процедур кадрового адміністрування, посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи.
• Складання і подання звітності до центру зайнятості та фондів.
• Ведення обліку особового складу працівників Банку в програмному комплексі HRM.
• Підготовка пакетів документів для затвердження Національним банком України кандидатур членів Правління.
• Листування з державними установами та НБУ.

ДОСЯГНЕННЯ:
• створення відділу кадрів «з нуля» (новостворена організація).
• створення нормативної бази з кадрових питань.

З 01.2012 по 06.2012 – ПАТ «РАДИКАЛ БАНК»

ПОСАДА – 1. начальник відділу управління документообігом
2. начальник відділу по роботі з персоналом.

• Контроль за виконанням керівниками та працівниками структурних підрозділів доручень керівництва банку.
• Розробка, затвердження та впровадження нормативних, методичних, інформаційних документів (політик, процедур, правил,
наказів, положень, зокрема, про структурні підрозділи, посадових інструкцій), які регламентують роботу персоналу.
• Оптимізація та актуалізація штатної чисельності персоналу, реорганізація організаційно-штатної структури банку та
пов’язаних з цим штатно-посадових змін в підрозділах.
• Створення номенклатури справ.
• Підготовка пакетів документів для затвердження Національним банком України кандидатур членів Правління.
• Подання звітності в НБУ та фонди.
• Позитивний досвід проходження перевірок аудиту, НБУ, Фонду соціального страхування.

1
З 09.2007 по 12.2011 – ПАТКБ «ПРАВЕКС-БАНК»

ПОСАДА – головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування департаменту управління персоналом

• Ведення кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників, надання відпусток,
оформлення листків непрацездатності, формування особових справ працівників).
• Контроль за веденням обліку особового складу працівників Банку в програмному комплексі «Profix».
• Ведення табеля обліку робочого часу.
• Робота з цивільно-правовими договорами.
• Досвід проведення процедури скорочення персоналу.
• Розробка нормативних, методичних, інформаційних матеріалів, які стосуються діяльності департаменту управління
персоналом.
• Розробка процедур кадрового адміністрування (прийняття, переведення/переміщення персоналу, оформлення відпусток,
оформлення відсутності на роботі, звільнення), правил внутрішнього трудового розпорядку, порядку підготовки, погодження
та підписання наказів з особового складу, договорів цивільно-правового характеру, що стосуються роботи відділень банку.
• Розробка посадових інструкцій, організаційно-штатної структури, положень про структурні підрозділи банку (Головного
офісу та регіональної мережі відділень).
• Підготовка пакетів документів для затвердження Національним банком України кандидатур членів Правління.
• Листування з державними установами та НБУ.
• Подання звітності в НБУ та фонди.
• Формування корпоративної культури компанії (Корпоративний кодекс). Забезпечення дотримання законодавчих та
корпоративних норм.
• Організація системи розвитку, кар`єрного зростання, навчання персоналу та проведення тематичних тренінгів (працівників
Києва та Київської області в учбовому центрі, працівників регіональних підрозділів у обласних центрах).
• Моніторинг ринку праці та прогнозування зміни вартості спеціалістів.

ДОСЯГНЕННЯ:
• Формування команди, яка ефективно виконує поставлені завдання.
• Створення нормативної бази з кадрових питань.

1994-2007 – спеціалізована середня школа № 301

ПОСАДА – вчитель української мови та літератури

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:

• 18 років досвіду роботи у кадровому діловодстві;
• знання загального та кадрового діловодства, трудового законодавства;
• досвід управління командою відділу кадрів;
• вільне володіння українською мовою;
• вільне володіння ПК (Word, Excel, Power Point, Visio), робота в програмах BAS Зарплата та Управління
Персоналом, Profix, HRM, М.Е.Doc, Ліга:Закон, Портал електронних послуг ПФУ.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:

• вміння збирати та узагальнювати матеріал, системність;
• грамотність, культурна усна та писемна мова;
• уважність, відповідальність, пунктуальність;
• зібраність, врівноваженість, тактовність;
• постійна самоосвіта.

ОСВІТА:

• 1997 – філологічний факультет Українського державного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова,
спеціальність – вчитель української мови та літератури.

• 2016 – юридичний факультет Київського університету ринкових відносин, спеціальність - право.

ДОДАТКОВА ОСВІТА:

Підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти Національної Академії керівних кадрів культури і мистецтв,
диплом державного зразка («Правове регулювання трудових відносин. Кадрове діловодство»).

ПРОХОДЖУ НАВЧАННЯ З ВЕДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ:

Підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за ведення військового обліку (із Сертифікатом державного зразка).

2

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: