• File

Лариса

Асистент керівника

Age:
44 years
City of residence:
Chernihiv
Ready to work:
Remote

Contact information

The job seeker has entered a email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

Олексієнко Лариса Миколаївна

Місце проживання: м. Чернігів, вул. Тополина, 25.
Контактний телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section) для viber, telegram.
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Освіта повна вища.
1998-2002 рр. - Навчання в Чернігівському державному технологічному університеті і отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки “Інженерна механіка” та здобула кваліфікацію бакалавра інженерної механіки.
2002-2003 рр. - Навчання в Чернігівському державному технологічному університеті і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Металорізальні верстати та системи” та здобула кваліфікацію інженера-механіка.
2003-2004 рр. - Навчання в Чернігівському державному технологічному університеті на факультеті післядипломної освіти та підвищення кваліфікації і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Фінанси”.
У 2011 році закінчила Чернігівський державний технологічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Державна служба” та здобула кваліфікацію магістра державної служби.

Вміння та навички:

● вільне володіння державною мовою;
● вміння користуватись базами даних, здатність вести ділову документацію, опрацьовувати звернення і повідомлення, відповідати на запити;
● здатність до швидкого навчання;
● знання законів та нормативно-правових нормативів щодо ветеранів війни, тощо;
● здатність у структурований спосіб збирати, обробляти інформацію з різних джерел;
● здатність виявляти, аналізувати, оцінювати проблеми людей;
● уміння слухати, сприймати, проявляти турботу, прийняття чужих поглядів, співпереживання, щирість, взаємоповага;
● розуміння, читання та переклад англійською мовою на рівні Elementary (за необхідності пройду курси англійської мови для досягнення необхідного рівня);
● робота у колективі з 28 осіб понад 20 років, маю досвід керівної посади, володію навичками раціонального вирішення поставлених задач в короткі терміни, побудови ефективної командної роботи задля розв’язку поставленої мети;
● добре організована, проактивна, надійна, гнучка, швидко навчаюсь, маю аналітичний склад розуму, активну життєву позицію та цінності;
● рівень володіння ПК - впевнений користувач MSOffice (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), різними браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Internet Explorer). Маю навички роботи з операційною системою Windows;
● володію вмінням швидкого набору тексту.

Досвід роботи:

З 03.07.2017 р – по теперішній час – працюю головним спеціалістом-економістом в бюджетному відділі фінансового управління Чернігівської міської ради, веду галузь “Соціальний захист та соціальне забезпечення”;
20.05.2005 – 03.07.2017 рр. - (з перериванням у 2011 році на навчання денної форми) – завідувач сектора з комп’ютерної обробки інформації;
25.02.2003 – 27.10.2003 рр. – інженер-конструктор в конструкторсько-технологічному відділі стандартизації у відкритому акціонерному товаристві Чернігівський завод радіоприладів ВАТ “ЧеЗаРа”.

Додаткове навчання / Отримання сертифікатів (назва курсу і дата генерації документів):

• 12.01.2024 р. – “Інженер БПЛА. Базовий курс”;
• 29.01.2024 р. – “Як почати власну справу в часи невизначеності: покроковий гайд від ТОП-підприємців”;
• 01.10.2024 р. – освітній серіал “Держава без бар’єрів”;
• 22.10.2024 р. – “Українська за 27 уроків”;
• 03.10.2024 р. – підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою “Післявоєнне відновлення та розвиток України”;
• 03.10.2024 р. - підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою “Професійна ефективність на державній службі”;
• 03.10.2024 р. - підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою “Доступ до публічної інформації”;
• 03.10.2024 р. - підвищення кваліфікації за короткостроковою програмою “Адаптація законодавства України до права Європейського Союзу та євроатлантична інтеграція”;
• 16.08.2024 р. – “Загальна адміністративна процедура”;
• 28.10.2024 р. – підвищення кваліфікації за загальною професійною (сертифікатною) програмою “Актуальні питання діяльності органів місцевого самоврядування”;
• 15.12.2024 – майстер-клас “Мапа внутрішнього світу: непізнані шляхи до себе” Міжнародного інституту психології;
• 18.10.2024-30.11.2024 – підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою “Підприємництво та бізнес-планування” Сумського національного аграрного університету;
• 26.01.2025 – освітній серіал в Дія.Освіта “Демократія через дії. Модуль1 і Модуль2”;
• 27.01.2025 – “Інклюзивне лідерство: як впроваджувати DEI у своєму бізнесі. Онлайн-курс про принципи різноманіття, рівності та інклюзії”;
• 30.01.2025 -освітній серіал в Дія.Освіта “Головний бухгалтеровний бухгалтер”;
• 06.02.2025 – курс “Практична психологія” Міжнародного інституту психології;
• 08.02.2025-10.02.2025 – курс “Бізнес-планування для підприємців” Академії стійкого бізнесу;
• з лютого 2025 навчаюсь на курсі “Арт-терапія в роботі з сімями військовослужбовців” Міжнародного інституту психології.

Особисті якості

●Лідерство: постановка точних завдань, пошук логічних і ефективних рішень, донесення до команди та послідуючий контроль за якістю та термінами виконання.
●Рішучість у прийнятті найефективніших управлінських рішень в наявних умовах.
●Багатозадачність, а також, одночасно, вміння знаходити, відокремлювати і зосереджуватись на головних задачах.
● Особиста відповідальність за результат в межах своєї компетенції та покладених обов’язків.
●Постійний саморозвиток, підвищення свого професійного рівня шляхом проходження навчальних курсів, лекцій. семінарів.
●Володію важливими на роботі рисами: комунікабельність, чесність, доброзичливість, ввічливість, повага.
●Здатність до аналізу інформації, виявлення проблем та розробки рішень. Увага до деталей.
●Високі комунікативні навички, здатність до ефективного спілкування та співпраці з різними людьми. Дипломатичність та культурна чутливість.
●Справедливе ставлення до всіх людей, відсутність упередженості та дискримінації.
●Дотримання принципів гендерної рівності та нульової толерантності до сексуальних домагань.

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: