Андрій

Менеджер з продажу

Considering positions:
Менеджер з продажу, Оператор call-центру, Оператор чата, Керівник відділу продажу, Супервайзер
Employment type:
part-time
Age:
38 years
City of residence:
Kharkiv
Ready to work:
Dnipro, Kharkiv, Kyiv, Odesa

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Керівник відділу з продажів, HRBP, аналітик бізнес процесів

from 03.2012 to now (13 years 5 months)
Від індустрії краси, HORECA до IT, Харків (IT)

Тільки віддалений формат роботи!Маю дуже великий перелік навичок, та великий досвід у різних сферах, на різних посадах. Зараз працюю, та розглядаю додаткову роботу для душі та збільшення доходу. Розглядаю виключно дистанційний формат роботи. Відкритий до пропозицій та спілкування

Що вмію та що виконував в своїй роботі:
- Перемовини з клієнтами;
- Продажі по телефону;
- Спілкування в чаті;
- Найм персоналу;
- Побудова KPI для компанії;
- Написання адаптаційних матеріалів для нових співробітників компанії;
- Написання навчальних програм для різних посад компанії;
- Побудова з 0 структури компанії (посадові інструкції, місія компанії, цінності, корпоративні правила, організаційна структура компанії);
- Контроль роботи відділу роботи з персоналом;
- Розробка мотиваційних програм для персоналу;
- Побудова бізнес процесів та взаємодії між відділами компанії;
- Написання скриптів для відділу продажу та технічної підтримки;
- Побудова SLA та логіки роботи технічної підтримки;
- Виведення відділу технічної підтримки на новий якісний рівень (збір "тікетів" від клієнтів, швидкість реакції на дзвінок або заявку, швидкість обробки заявки, збір фідбеків, робота по скрипту, постановка завдань для виконання заявки суміжними відділами).
- Контроль роботи відділу технічної підтримки;
- Контроль показників відділу тех. підтримки, прослуховування дзвінків, проведення зборів та мітів.
- Впровадження СRM системи Бітрікс 24 пізніше ERP Odoo (разом із впровадженим CRM), побудова повної логіки роботи компанії, налагодження бізнес процесів, роботів, взаємодій між відділами та клієнтами.
- Aдміністрування СRM системи, моніторінг роботи, усунення багів, впровадження нових бізнес процессів та модулів CRM;
- Написання "Книги продажів" компанії з описом всіх процесів, продуктів компанії, та повного циклу угоди;
- Написання повного навчального посібника для менеджерів з продажів.
- Запуск та керівництво відділу продажів з 0.
- Навчання менеджерів із продажу від моменту виходу на стажування до контролю ведення переговорів та угод із клієнтами.
- Ведення аналітики відділу продажу, контроль та розбір дзвінків менеджерів.
- Участь у роботі над просуванням бренду компанії (написання сценаріїв для відео, участь у зйомках відеороликів).

Knowledge and skills

  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Написання скриптів
  • Телефонний продаж
  • Робота в CRM
  • Ведення ділових переговорів
  • Побудова відділу продажу
  • Впровадження та контроль SLA
  • Робота з клієнтами

Language proficiencies

  • Ukrainian — fluent
  • Russian — fluent
  • English — above average

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: