• File

Надія

Заступник головного бухгалтера

Considering positions:
Заступник головного бухгалтера, Бухгалтер
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number .

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Uploaded file

Quick view version

This resume is posted as a file. The quick view option may be worse than the original resume.

РЕЗЮМЕ
Бідненко Надія Миколаївна
м. Київ
Телефон: [open contact info](look above in the "contact info" section)
e-mail: [open contact info](look above in the "contact info" section)
Вік 49 років

Мета: Отримати посаду бухгалтера
Посади: бухгалтер, начальник відділу фінансової та податкової звітності
Заробітна плата : 40000-50000
Графік роботи: повна зайнятість
Освіта:
• У 1997 році закінчила Львівську Комерційну академію і отримала вищу освіту за напрямком «Інформаційні системи в менеджменті» та здобула кваліфікацію інженер-економіст.
• Курси, семінари, тренінги:
• У 2010 році прослухала сертифікований курс по використанню прикладного рішення «1С:Бухгалтерія 8 для України».
Досвід роботи:
• З 1997-1997 - займала посаду бухгалтера в «Кооперативі «Колос»
• З 1997-2001 - займала посаду бухгалтера ВАТ «Львівська пивоварня»
• З 2002-2004 - займала посаду головного бухгалтера у Львівській філії НАК «Украгролізинг»
• З 2004 - по теперішній час – займаю посаду заст. начальника відділу обліку операцій та звітності Департаменту обліку операцій та звітності Національної акціонерної компанії «Украгролізинг»
• З 2004-2006 - займала посаду головного бухгалтера у БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД "КАРІТАС-КИЇВ" (за сумісництвом)
• З 2006-2017 - займала посаду бухгалтера РЕЛІГІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ "КЕРІВНИЙ ЦЕНТР "ПАТРІЯРШОЇ КУРІЇ" УКРАЇНСЬКОЇ ГРЕКО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ" (за сумісництвом, єдиний бухгалтер)

Функціональні обов'язки:
◦ Облік взаєморозрахунків з постачальниками (акти виконаних робіт/послуг, накладні, акти звірок, аналіз) ;
◦ Проведення банківських операцій в системі Клієнт-банк;
◦ Контроль за дебіторською та кредиторською заборгованістю;
◦ Контроль за правильним оформленням первинних документів;
◦ Облік автотранспорту та списання ПММ, формування звітності;
◦ Облік та списання ТМЦ;
◦ Облік взаєморозрахунків з підзвітними особами (відрядження, товари й послуги через
підзвітних осіб, авансовий звіт);
◦ Нарахування заробітної плати;
◦ Контроль та забезпечення правильності нарахування і перерахування податків і зборів
державним і місцевим бюджетам;
◦ Розрахунок та облік місцевих податків, формування звітності (податок на землю );
◦ ПДВ (виписка податкових накл., реєстрація, контроль вхідних та вихідних податкових накл.);
◦ Складання фінансової та податкової звітності ;
◦ Подання звітності до НБУ;
◦ Ведення обліку філій (від первинних документів, банк, розрахунки з постачальниками, нарахування зарплати, розрахунки з підзвітними особами, облік та списання палива, ЄСВ, ПДФО до формування балансу та фінансової звітності, 1-підприємництво, 1-ПВ)
◦ Робота з програмою М.E.Doc

Професійні знання та навички:
• Знання ПК, пакет Microsoft Office ( впевнений користувач Word, Excel), 1C:, М.E.Doc
• ведення первинної документації (виписка актів виконаних робіт та видаткових накладних)
• Клієнт-банк
• ведення розрахунків з дебіторами та кредиторами, складання актів звірок
• облік ТМЦ, МШП, МНМА, ОЗ, НМА, амортизація, інвентаризація
• облік реалізації
• ведення бухгалтерського та податкового обліку
• облік розрахунків з оперативної та фінансової оренди
• ведення бухгалтерського обліку філії та головного офісу
• нарахування заробітної плати, складання та подання супутніх звітів

Додаткові відомості:
• Рідна мова – українська.
• Вивчаю англійську, Рівень В1.

Особисті якості:
• Характер спокійний, врівноважений. Швидко засвоюю нове, відповідальна, цілеспрямована, організована, старанна, пунктуальна.
• Шкідливих звичок не маю.

Similar candidates

All similar candidates

Candidates at categories

Candidates by city


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: