• PRO

Олена

Комерційний директор

Considering positions:
Комерційний директор, Директор з продажу, Операційний директор
Age:
48 years
City:
Kyiv

Contact information

The job seeker has entered a phone number and email.

Name, contacts and photo are only available to registered employers. To access the candidates' personal information, log in as an employer or sign up.

Work experience

Івент-організатор ( проєктна робота)

from 05.2024 to 06.2025 (1 year 1 month)
ТОВ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Сфера діяльності: організація форумів 1500 +
•Планування та координація події: розробка концепції форуму (тема, цілі,
•формат, таймінг). Складання бюджету заходу та контроль витрат.
•Розробка детального плану підготовки та проведення події.
•Організація логістики, тощо.

Директор /Директор з продажу

from 01.2020 to now (5 years 7 months)
ТОВ «КиївЕкспоПлаза Сервіс», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов’язки:
Розробка та виконання стратегії розвитку Компанії.
Повний контроль функціонування роботи всіх структурних підрозділів.
Організувала поточну організаційно-виконавчу роботу всієї фірми.
Ведення переговорів, укладання контрактів.
Управління персоналом (підбір, навчання, формування системи мотивації).
Визначення цінової політики підприємства.
Досягнення:
Успішно розробила та запустила всі бізнес процеси відповідно до загальної стратегії розвитку бізнесу.
Впровадження та контроль дотримання стандартів роботи ТОВ.
Контроль за виконанням всіх наказів і розпоряджень всередині ТОВ.
Виконання планових показників ТОВ на 100%.

01 2019 – 09.2021 рр.
Посада: заступник комерційного директора
Основні обов’язки:
Організація, оптимізація, координування, розвиток та контроль роботи майданчика з нуля у двох напрямках: конференц - сервіс та організація заходів.
Організація, проведення аналізу та розвиток продажів.
Управління торговою командою (постановка завдань та делегування).
Постійне навчання та лавірування у продажах (території та психології покупців, використання різних технік продажів, вибудовування системи продажів та ведення переговорів).
Вибудовування та управління відносинами з партнерами.
Досягнення:
Вибудовано роботу майданчика у напрямках: виставки, форуми, корпоративи, моно виставки, фестивалі.
•Знайдено свою постійну ЦА та розроблено стратегію бізнесу, виходячи з попиту.
Створено базу постійних клієнтів.
Організовано роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів, спрямовував діяльність на підвищення ефективності роботи та конкурентоспроможності.
Виконання планових показників підприємства на 100%.
Організовував роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів, спрямовував діяльність на підвищення ефективності роботи та конкурентоспроможності.

Директор з продажу та маркетингу

from 02.2015 to 10.2018 (3 years 8 months)
ТОВ «Транскон», Готель «Конференц-Хол Ірпінь», Ірпінь (Готельно-ресторанний бізнес)

Основні обов’язки:
Ведення переговорів, підтримання та розвиток ділових відносин з ключовими клієнтами, укладання договорів.
Планування і виконання плану продажів, міжнародні контракти на проведення заходів у комплексі.
Дослідження ринків і аналіз діяльності конкурентів.
Аналітика та звітність, вирішення операційних завдань.
Досягнення:
Налагоджена якісна система продажів послуг.
Успішна розробка стратегії розвитку діяльності ТОВ.
Підбір та навчання молодої професійної команди.
Стабілізація і підвищення ефективності роботи Компанії виконання планів продажів та KPI.
Забезпечено високу якість обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій та підтримка позитивного іміджу компанії.

Директор з розвитку

from 10.2010 to 03.2014 (3 years 5 months)
Заміський комплекс «Мисливський хутір», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Досягнення:
Завантаження комплексу на рівні 80% в середньому.
Залучення ВІП клієнтів як лояльні та постійні.
Продаж та організація ВІП заходів (бюджет від 50 000$).
Постійний розвиток комплексу, подальше збільшення ринку збуту.
Формування стратегічних довгострокових контрактів з ключовими партнерами, що стабілізувало фінансові потоки.
Запровадила автоматизацію внутрішніх процесів, що скоротило витрати на операційну діяльність на 28%.
Сформувала сильну команду розвитку з нуля, яка забезпечила виконання стратегічного плану розвитку на 124%.
10.2009 – 10.2010 рр.
Посада: адміністратор

Начальник регіонального відділу продажу

from 01.2002 to 01.2008 (6 years)
ЗАТ «Рейтинг», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Education

Національний університет харчових технологій

Спеціальність: економіка підприємства,– кваліфікація спеціаліст економіки та права, Київ
Higher, from 1998 to 2004 (6 years)

Перший Київський медичний коледж

Київ
Specialized secondary, from 1991 to 1994 (3 years)

Additional education and certificates

Пройшла ряд тренінгів для підвищення власної кваліфікації на різні теми

2024

Knowledge and skills

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • R-Keeper

Additional information

МЕТА: готова розглянути посаду комерційний директор / керівник відділу продажу в сфері управління послуг для перспективи розвитку своїх професійних якостей, реалізації потенціалу.

Я висококваліфікований фахівець з успішним досвідом роботи в сфері управління B2G. В2В, В2С. Здобула досвід в організації робочих процесів (планування, аналіз, контроль). Вмію вивести компанію на новий етап (збільшити долю ринка). Навички в підборі кадрів (вмію створити сильну команду), управляти персоналом (готова стати лідером команди). Знання успішної техніки роботи на всіх етапах (повне управління підприємства).
Навички ефективної комунікації — вмію донести свою точку зору, використовуючи чіткі аргументи, вибудовувати професійні відносини з підлеглими та контрагентами. Володію комунікативними навичками, з легкістю встановлюю контакти, підтримую розмову, вмію домовлятися і наполягати на своєму. В трудовій діяльності завжди відрізняюся своїми досягненнями у виконанні поставлених завдань.

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Українська – рідна
Російськаа – вільно

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
Робота з комп'ютером:
Microsoft Office (Word, Excel), 1C, PowerPoint, R-Keeper

Водій категорії «В», готова до відряджень

[open contact info](look above in the "contact info" section)

НАВИЧКИ
Системний підхід до роботи
Управління колективом / підприємством
Лідерські якості та вміння мотивувати співробітників
Здатність критично мислити та ефективно вирішувати проблеми
Планування і самоорганізація
Технічна грамотність (усна і письмова)
Ініціативність, зібраність та завзятість проведення переговорів на всіх представницьких рівнях, у тому числі з іноземними контрагентами
Уважність та наполегливість
Володію хорошими організаторськими якостями
Вміння визначити цілі, наставництво
Націленість на результат, як власний, так і командний

Similar candidates

All similar candidates


Compare your requirements and salary with other companies' jobs: